soms......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roosjelief

Berichten: 1201
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Meppel

soms......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 21:01

ik heb een meisje in de klas en die is soms zo ...... grr daar kan je toch kwaad op worden!

er was een fansy fair(of hoe je dat ook schrijft)op school ,nou ik had samen met haar bedacht dat we wel ponyritjes met onze pony's konden doen.nou zij zou vragen aan haar vader of ze de trailer mocht gebruiken. kwam ze de volgende dag op school ja het kon wel.okey ik naar die mensen geweest die het organiseerden ze vonden het heel leuk en het kon wel.kwam zij de volgende dag weer op school(ze was er een dag niet geweest)zei ik dat het allemaal geregeld was,dan zegt zij:"hoezo geregeld we hebben toch geen trailer?".ik ze dus dat we wel een trailer hebben want dat had zij geregeled.maar zij zei toen dat het van haar wel kon maar ze had het nog niet gevraagt (zucht) okey ze ging het vragen. ze zei dat het niet mocht van haar moeder want stel dat een kind zou vallen dan zouden wij verantwoordelijk zijn.ik dus naar de mensen van dat feest nee wij waren dat niet het was allemaal op eigen risico.dat meisje dus weer vragen.van haar moeder mocht het wel maar ze moest het nog aan haar vader vragen.3 dagen later was het nog steeds vergeten eneindelijk de 5de dag nadat ik haar gebeld had ( ze zou me terug bellen maar dat duurde ook een dag)kon het dus niet.haar vader kon niet rijden hij had geen tijd.ik zei dus dat mijn vader dan wel kon rijden.nee ,zei ze,volgens mij vonden ze het ook te gevaarlijk het was te veel risico.hoezo zeg ik dan het is toch op eigen risico rijden.maar nee het was te gevaarlijk. ze zei in het begin dat het wel mocht en alles dus ik hd alles geregeld ik kon transportbeschrmers lenen en peesbeschremers,een zadeltje en een ander bit enz. en nu moet ik alles weer afzeggen.en ik kan geen rondjes meer doen want een andere trailer kan ik niet krijgen.ik baal er echt heel erg van want ik had er zo'n zin in.

irriteer ik me nou gewoon snel omdat ik niet echt lekker in men vel zit de laatste tijd of is het gewoon iets om kwaad op te worden. ik weet ook niet wat ik tegen haar moet zeggen moet ik zeggen dat ik het niet leuk vind en zo of moet het maar gewoon laten? ik heb geen idee maar ik wil graag jullie mening horen

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 21:47

Nou misschien mag het niet van haar ouders (mijne zouden het vast ook geen goed plan vinden), maar vond ze het eng om je dat te vertellen, omdat ze het zelf ook graag wil. Het hoeft echt niet zo te zijn dat ze niks aan het proberen was...

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:07

Denk toch dat haar ouders gelijk hebben, de eigenaar van een paard blijft aansprakelijk bij valpartijen. Kinderen die ponyritjes doen hebben vaak slippertjes en korte broekjes aan, en een passende cap heeft al helemaal niemand. Het is een leuk idee inderdaad maar de risico's zijn wel groot. De mensen van het feest zitten dus goed fout als ze jou vertellen dat het op eigen risico van de kinderen is.

Roosjelief

Berichten: 1201
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 18:25

het is nu allemaal geregeld
ik heb aan haar gevraagt of ze misschien smoesjes zat te bedenken omdat ik nogal brutaal ben volgens haar moeder en ze mog dan niet meer met me dingen doen enzo en dat het daarom niet mocht van haar moeder en zij dat niet wilde vertellen
maar dat was al voorbij zei ze maar ZIJ mocht niet met haar paard omdat dat te gevaarlijk is omdat haar paard arabisch bloed heeft
maar ik mag wel de trailer lenen alleen hoe ze dat zij was een beetje onduidelijk
ze zei ook ik zou dat ook gedacht hebben ,duss....

maar over die risico's als wij er een bordje bijzetten rijden op eigen risico en ze vallen en breken hun been ofzow dan zijn wij dus niet verantwoordelijk.....toch? ik vind dat wel goed geregeld van die mensen die alles regeld

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:40

niet iedereen zal dat bordje lezen
Maar nu je toch zelf de trailer mag lenen, kan het toch alsnog?
Hoef je niks af te zeggen,
en over dat brutaal zijn, gewoon een keertje komen, en vriendelijk tegen ze doen Knipoog

Roosjelief

Berichten: 1201
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 18:40

nee niemand kan rijden