zielugggg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
horse4ever

Berichten: 36
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: Schiedam

zielugggg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 17:47

Afbeelding

zielugg joh dit paardje is vroeger mishandeld(die mensen zijn echt om te Misselijk ) gelukkig heeft mijn manege haar gekocht en nu wordt ze weer verzorgd zoals het moet maar wat vinden jullie nou van mishandeling?

ik vind het zo zielugg gedrag Boos!

maar gelukkug is ze nu bij ons *LOL*

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 17:59

arm paardje!!

beetje rare vraag wat wij van mishandeling vinden, ik neem aan dat iedereen die van dieren houdt dit toch erg vindt?!

Belinda
Berichten: 297
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 17:59

Ik vind het mishandelen flink k*t, ik denk dat jij er ook zo over denkt!!!Dit beestje ziet er zo nog wel best goed uit, vind ik.
Als zo'n beestje wordt mishandeld , weet hij helemaal niet wat hij fout gedaan heeft, en krijgt ie zomaar straf, of geen eten(meestal heeft dat paard helemaal niks gedaan)!!
En als het paard wel wat gedaan heeft, dan kan hij er niks aandoen, en ramdt z'n baas er maar wat opin(zo gaat het soms)!!!!
Nee, echt flink kl*t*!!!!!!!!!!
Echt om van te huilen Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Verdrietig Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 19:41

zielig ja een paard kan nix terug doen dat is zo zielig! Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 22:38

grassie schreef:
arm paardje!!

beetje rare vraag wat wij van mishandeling vinden, ik neem aan dat iedereen die van dieren houdt dit toch erg vindt?!

Inderdaad Maaike!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 15:33

gelukkig dat ze nu en beter huis heeft ennuh ja beetje rare vraag maar goed ik vind mishandeling Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 20:43

Jah! Dierenmishandeling is echt Misselijk .... afgelopen donderdag mocht ik Soraya (deze pony dus) in de losgooibak zetten dus ik loop daar zo heen en ik wilde op m'n horloge kijken ze schrikt zich meteen een ongeluk!

xxxMoniekxxx
Berichten: 36
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: 's-Gravenzande!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 20:54

Jah zeker ik moet der ook van Misselijk
Ik vin dit echt zielug!
En ook zeker zielug dat die mensen dat doen!!!