weekendje Gent

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

weekendje Gent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 17:09

eigenlijk geen verslag van de dag, maar verslag van het weekend, alleen had ik toen niet veel zin om veel te typen en liet mijn pc mij nogal eens graag in de steek
Maar ik heb dus een weekendje Gent gedaan. Ik heb enkele jaren geleden op kamp een vriendin leren kennen die daar woont en zij had mij uitgenodigt om eens langs te komen. Even lief gekeken naar mijn ouders als ze voor mij de alles bij elkaar 800km over hadden en het was in de sjakosj Haha! .
Dus ik heb mij vrijdagavond na school klaargemaakt(lees: mijn halve kamer ingepakt ) (lees nogmaals: en een vierde er terug uitgesmeten door mijn moeder wegens koffer ietsje te vol Schijnheilig Haha! ) en ben vertrokken. Ik stap in de auto: damn mn tandenborstel! . Terug even het huis is, tandenborstel gehaalt..
..zijn we zo een vijf minuten onderweg... mijn portefeuille
even teruggedraaid, portefeuille gehaalt...
..toen waren we in Brussel, en ik maar aan het denken ik ben iets vergeten... fiets mijn lenzenvloeistof!!!!
nja mijn ouders zagen het niet zitten om nog eens terug te draaien, dus ik maar even gebeld naar mijn vriendin, blijkt dat haar broer ook lenzen droeg dus ik kon daar wel wat van lenen
verder is de reis vlekkeloos gelopen, en zijn we 's avonds daar aangekomen en alles uitgepakt. Aanvankelijk wouden we nog even weg gaan maar helaas hadden we geen vervoer (en de buurvrouw zag onze hopeloze gebaren aan het raam niet Haha! ).
De volgende dag ben ik opgestaan(nogal logisch Clown ) en eerst gaan douchen. Zij had mij al eerst uitgelegd hoe de kraan werkt, het blauw was warm en het rood was koud, en het duurde even voor het was opgewarmd Clown . Ik draai de kraan naar het blauwe toe en zet hem aan. Koud water. maarja, even gewacht... nog koud....nog koud.... nog koud... toen was ik het beu en draaide ik de kraan maar helemaal naar blauw Clown . Het bleef dus koud, dus ik maar onder de koude douche gekropen en mij zo maar voorzichtig aan het wassen. En ja hoor, toen werd het water plots lauw..lauw...beetje warm....beetje meer warm...warm...lekker warm...heel warm....heet....zeer heet....gloeiend heet...Haha! dus weer even mogen worstelen met de kraan..ik was iig wel plots goed wakker Haha!
Toen zijn we na het ontbijt met de bus de stad in gegaan en op winkeljacht geweest. We hebben wel juist Jean-Marie Pfaff gemist want die ging ergens iets veilen maarja we moesten door voor de film Clown
Toen hebben we dus film gekeken==> "Troy" =>(*kwijl Kwijl * ) Haha!
en daarna terug naar huis en toen zijn we naar de manege vertrokken want ze had mij aanvankelijk uitgenodigd voor een carrousselavond daar. Daar hebben we dus verschillende carroussels gezien(met een hoop leuke paarden en setjes en veel haflingers Haha! ), een springdemonstratie(met een geweldig eigenwijze en vervelende shet die op een gegeven moment gewoon de bak uitrende en het publiek instormde Haha! ) ook een voltigedemonstratie en op het einde een wedstrijdje horsball, wat ook heel leuk was om te zien. En daarna hebben we er nog een klein fuifje gehad.
Zondag hebben we lekker uitgeslapen en thuis wat rondgehangen, en heel even in de straat naar een poes met een jong gaan kijken, echt zooo lief Lovers . Daarna is mijn moeder mij 's middags komen halen en ben ik terug naar huis gegaan, waar ik toch maar eens voor mijn controles voor school ben beginnen leren Schijnheilig (niet dat het leren veel heeft uitgehaald Haha! )
sorry voro het lange verhaal Bloos

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 17:22

Wahaha.. leuk verhaal Haha!
Leuk weekend gehad dus Haha!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:09

Fijn dat het leuk was!! Haha! Maar WTF is een Sjakosj??? Verward

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 21:45

Sjakosj (of hoe je het ook schrijft, zo zeg je het in iig Haha! ) betekent "handtas" en "tis in de sjakosj" wil zeggen het is voor elkaar Tong uitsteken

Nadir

Berichten: 12718
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 22:03

Tsjonge wat ben jij vergeetachtig zeg!! Haha!
Maar het klinkt in ieder geval wel als een leuk weekendje...
En grappig, die taalverschillen tussen Nederlands en Vlaams...

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 18:11

leuk hé, een weekendje weg, ik heb wat genoeg van Gent, ik studeer hier nl. grrr, nog zo'n Vlaamsen: da besang nie!!!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 18:15

Astragirl schreef:
nog zo'n Vlaamsen: da besang nie!!!

En dat betekent dat het niet bevalt? (Gokje hoor Haha! )
Bij dat woord ''sjakosj'' zat ik wel even van: Huh? Verward

Maar goed, beetje offtopic Schijnheilig

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 18:20

da geeft nie, zoiets, lol Lachen

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 18:23

Ja, ik ben Vlaams aan het leren *kuche*
Katleen weet er alles van, he Katleen Haha! Schijnheilig

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 19:32

tja Marije, je bent inderdaad heel sterk in Vlaams Schijnheilig
*KUCH* Haha!