hallo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jesdepes
Berichten: 246
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: wijchen

hallo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 15:31

ik ben jessica en ik ben nieuw hier.
een ander meisje heeft me deze site aan geraden. Ik was benieuwd of hier nog meer mensen rond surften met een afstammeling van Hesa Handy Nugget. Ik heb nl. net een 2-jarige merrie van hem gekocht maar ik weet eigenlijk niet zoveel van hem af qua prestaties enz... heb maar 1 zwart-wit foto van hem.
wie weet er wat meer over hem????

groetjes jessica Pling

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 15:42

Hoi Jes,
mag ik vragen van wie (of waar) je die merrie gekocht hebt? Want ik weet dat een kennis van mij haar merrie wilde vekopen, en ik ben benieuwd of jij die gekocht hebt....

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 15:57

Hoi Jessica,
Welkom op Bokt!
Altijd weer leuk om nieuwe mensen erbij te hebben (vooral als je lekker veel te typen hebt!). Knipoog

Groetjes, Vera

jesdepes
Berichten: 246
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 16:20

ik heb haar van Cisca Pierino gekocht. Haha!

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 16:30

Dan heb je haar inderdaad van mn kennis gekocht!
Gefeliciteerd ermee, ik heb gehoord dat het een leuk paardje is! Haha!

jesdepes
Berichten: 246
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 16:47

waar ken je haar dan van. woon je soms in Gemonde?

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 16:53

Waarzo?? Verward Nee daar woon ik niet, ik woon in Den Haag,
maar mijn merrie is gedekt door Fifties Royal Dude.. die hengst is dus ook van Cisca, vandaar Lachen

jesdepes
Berichten: 246
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 17:01

aha, dan heeft zij dat veulen van jou ongeboren gekocht, is het niet?
wanneer komt het? ben nl. wel benieuwd hoe ie er uit gaat zien, wil zelf misschien ook met Fifties dekken.

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 17:04

Jeps dat klopt, als het veulen gezond is, dan is het verkocht, en heeft ze een nakomeling van haar hengst..ben zelf ook erg benieuwd wat het wordt, ook al hou ik het niet zelf...

Het wordt eind juni verwacht, maar als je de merrie ziet verwacht je het volgende week al hahaha Haha!

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 22:09

Hoi Jessica, leuk dat je mijn tip opgevolgd hebt en hier nu ook komt kijken. Zijn mijn foto's aangekomen per email. In ieder geval staat mijn Nugget nu dus hier naast mijn verhaaltje. (foto is van afgelopen juni, dus ze is al weer wat gegroeid). Op het moment is het net een bolletje wol, is die van jou ook zo harig of heeft ze niet zoveel winterhaar?
Hier op Bokt komt af en toe nog iemand met een Nugget zoon (jaar ouder dan die van ons). Haar Bokt naam is Mandy.
Ik bedenk net dat ik nog een foto van Nugget zelf gescanned heb, die kan ik je dus nog per email toesturen.

jesdepes
Berichten: 246
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 23:02

hoi,
leuk dat je er ook bent. lekkere drukke bedoeling hier, wel gezellig hoor.

je mail is aangekomen maar als ik de foto's wil bekijken dan zie ik alleen maar rondjes en streepjes enz... Verdrietig

Wordt jou Nugget dit jaar ook 2? ik dacht dat ze een jaar jonger was dan die van mij Verward
ik kan bijna niet wachten tot ze 2 is, dan kan ik eindelijk beginnen met longeren enzo.

leuk beessie, die van jou, al hou ik persoonlijk niet zo van gray, die van mij is dan ook bay, he, dat rijmt Haha!

Yep, Sheet heeft ook zo'n enorme wintervacht, dat wordt borstelen van de zomer...

gelukkig vindt ze borstelen wel fijn Party!!

Zodra ik foto's van Sheet heb, dan zet ik ze ook op bokt, alleen moet ik nog wel ff uitvissen hoe onze digi-cam werkt, net nieuw Verward