wat te doen met hemelvaart

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

wat te doen met hemelvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 21:54

nu mijn vriend met hemelvaart vrij is wil ik graag wat leuks met hem gaan doen maar ik weet mijn god niet wat.
zo en zo wil ik bij hem thuis lekker voor m koken (ideeen zijn welkom) (zijn ouders zijn weg dus rijk alleen) daarna wordt t waarschijnlijk wel filmpje kijken maarja nu nog wat voor overdag smorgens ga ik m wel verassen met een ontbijtje op bed Vingers aflikken

wie o wie kan mij met leuke ideeen overspoelen

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 22:08

welk ontbijt erg goed ¨werkt¨ zijn warme broodjes met bruchetta en ham en kaas. Bruchetta (zongedroogde tomaten) zijn te koop bij de xenos. De bruchetta laten wellen in water en eventueel aanlengen met wat olie (chili olie is mijn persoonlijke favoriet). Dit op een broodje smeren, ham en kaas er op doen en in de oven. Vingers aflikken

renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 22:41

oeee dat klinkt goed wordt denk ik alleen zonder ham want vriendlief mag geen ham ivm allergie maar we zullen kijken of t met alleen kaas ook lekker is maar thnx voor de tip

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 23:20

een dagje ergens naar toe, bv dagje naar strand, t is nog geen zon&zwemweer, maar lekker dagje uitwaaien bij n wandeling over t strand en door de duinen is altijd leuk! en dan ergens op een terrasje ofzo wat drinken en ergens lekker gaan lunchen Lachen
of ergens anders naar toe, dagje pretpark is ook altijd leuk, of een dagje naar een leuke mooie stad en daar wat rondlopen en shoppen en ergens gaan lunchen

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 10:35

Wij rijden naar Zierikzee en ploffen daar heelijk een paar uur op een terras neer..... het weer zou goed worden dus wij genieten wel

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 13:40

Dauwpop? Nee niet echt een idee wat voor jullie leuk is denk?

Ik zit dan met mijn laatste auditieronde van de theaterschool dan scheit ik echt in mijn broek......

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:47

renegade schreef:
oeee dat klinkt goed wordt denk ik alleen zonder ham want vriendlief mag geen ham ivm allergie maar we zullen kijken of t met alleen kaas ook lekker is maar thnx voor de tip


zonder ham is ook erg lekker hoor Knipoog een extra plakje tomaat is dan ook erg lekker. Pas alleen op voor het verbranden van je tong Schijnheilig