Gezwommen met Azra

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charaz

Berichten: 24280
Geregistreerd: 12-04-02

Gezwommen met Azra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 13:52

Verslag van gisteren

Hier in de polder is ergens een soort vijvertje maar je ook met de paarden kan 'zwemmen'. Ik en een vriendin gingen daar dus gisteren heen, vorig jaar waren we er voor het laatst geweest, dus we waren al vergeten hoe lang het rijden was (1 uur dus).

Toen we daar eenmaal waren eerst onze eigen schoenen + sokken uitgedaan en broeken helemaal opgestroopt.

Toen de paardjes afzadelen en mee het water innnemen, in het begin vonden ze het nog wat eng, maar daarna vonden ze het hartstikke leuk, Azra ging lekker met haar voorbenen in het water staan te stampen en een soort snorkelen met haar neus.

Na ruim een uur daar geweest te zijn (met opdrogen erbij natuurlijk) de paarden weer opgezadelt en terug gereden.

We hadden wel een paar rottige plekken van de brandnetels, maar voor de rest was het hartstikke leuk en als het mooi weer is gaan we volgende week weer.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before


Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:43

Oh wat klinkt dat heerlijk zeg, zwemmen met je paard...
Een uur heen rijden is inderdaad best ver, maar volgens mij best de moeite waard... Knipoog

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Marcha

Berichten: 1090
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:51

Ow wat leuk, zou ik ook nog wel eens willen doen! Met wie ben je geweest??
en waar was het ergens??

Enjoy (Maestro x Farrington x Ferro) B+10 / L1+11 / L2+7 :-)


BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:27

Heb vrijdag ook lekker in het water gereden......
Hij vond het heerlijk en ik natuurlijk ook Haha!

Charaz

Berichten: 24280
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 09:41

taxmenia schreef:
Ow wat leuk, zou ik ook nog wel eens willen doen! Met wie ben je geweest??
en waar was het ergens??


Ik ben samen met Lisa en Equinn (schimmeltje) geweest, het was in de polder tegen Etten-Leur aan, we zijn dus helemaal door de polder gereden.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 10:55

Heee Haha!

Ik hoorde het van iemand op stal dat jullie met de paarden naar een meertje/vijver waren geweest! Lijkt me echt hartstikke leuk OK dan! Ik wil binnenkort ook graag een keertje naar buiten met Ozis maar ik ken de omgeving nog helemaal niet Bloos Als ik wat meer gewend ben buiten dan wil ik ook wel eens mee naar die vijver Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Blijgeestig, Floemii, Gambler99, Iser, Larissajulia, nick_en_ik, Ptl4ever, sassefras, Vitas en 184 bezoekers