Nieuwe stal voor Bogachka....en kakkkkkerrrrrrrrrrr

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Nieuwe stal voor Bogachka....en kakkkkkerrrrrrrrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-02 17:26

Nieuwe stal voor Bogachka.Ik sta vanaf nu op een manege omdat ik daar meer mogelijkheden heb.Vandaag heb ik Bogachka even gelongeerd.Die mongool bokken en stijgeren joh Haha! hahhaaha...Morgen maar is voor het eerst er weer op.De andere kinderen even geholpen met longeren en toen kwam *trommelgeroffel* een heel erg rijk meisje de bak in met een superspringpaard (meisje is zelf 11...en springpaard waar ze niet mee spring is boven de 1.65m Scheve mond\ ) Nou,ze durft niet op em te galloperen (ze had zo'n uitrijdekentje erop gelegt omdat ze d8 dat ie het koud kreeg en daarom gallopeerde dat paard dus niet) en toen probeerde ze het maar aan de longe (met dat deken nog op) Bloos Paard stijgeren en bokken joh! En na eindelijk stil te staan zegt ze: VUILE H O M O! Nou is mijn nagel gebroken! Vieze F L I K K ER Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Kakkerrrrrrrr Misselijk Misselijk


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 17:50

Goede raad om bij een nieuwe stal leuk te beginnen? Maak je niet druk om anderen Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 17:55

Heb ik iets gemist? Waarom sta je op een andere stal? En waar is Sunny? Jeeetje heej, wat een kakker! Zulke kinderen moeten maar is goed opgevoed worden! Echt niet normaal Misselijk

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-02 18:10

1.Sunny is nog niet verkocht,staat nog op andere stal
2.Bogachka is daar omdat ik een goede bak nodig heb en ik kan daar ook dagelijks lessen

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 18:14

Jeetje daar kan ik dus echt niet tegen hè? Misselijk
Let er maar niet op, dan valt ze ook niet meer op.

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 19:15

Fijn dat ze nu o een stal staat waar je meer mogelijkheid hebt te rijden! Lekker ook dat je iedere dag les kan nemen. Mazzel! Dat meisje klinkt idd als een heel vervelend verwend nest maar daar oet jeje maar niet teveel van aantrkken. Misschien valt ze later wel mee... Kusje

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 19:15

Haha Schijnheilig ben ik nu ook een kakkerrrr?
Toen Riona een keer begon te rennen toen ik met haar de bak in wilde lopen aan het halster, scheurde mn nagel ook.. en toen zei ik ook "trutje!! kijk es uit, nu is mn nagel gebroken!" Schijnheilig ben ik nu ook een kakkerrrrr? *LOL*

veel plezier op je nieuwe stal.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 19:44

nee nath jij bent geen kakker Knipoog

pff... wat een kakmadam maarja het kan ook het verkeerde tijdstip zijn, dat ze normaal dat wel doet....
ik d8 ook.. waar is sunny?
heb je nu een binnenbak?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-02 21:02

Hihi,nee normaal doen lijkt voor haar heel moeilijk.Haar oude pony (een hele goede) gaf ze GRATIS incl. een heel duur dresszadel weg omdat ze hem niet meer leuk vond.EN ze zit constant iedereen te commanderen.De perfecte persoon om met een HELE GROTE BOOG omheen te lopen Knipoog

snoopy2002
Berichten: 326
Geregistreerd: 31-12-01
Woonplaats: a'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 21:38

gewoon kapsones gaan schreeuwen tegen haar dat dat niet gewenst is op stal.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 22:07

Vind het nogal onzin om te zeggen dat iemand een kakker is omdat haar nagel brak door toedoen van het paard en daarom boos werd! Als ik me goed herinner heb jij, toen het buitenrijden niet goed ging met Bogachka, haar hier ook op Bokt flink uitgescholden. Nee dat was niet om een nagel, maar komt op hetzelfde neer. (No offence)
Als iemand in jouw ogen een kakker is omdat ze boos worden dat hun nagel breekt, moet je voor de grap eens op zondag een dagje naar Hockeyclub Bloemendaal komen. Dat zijn pas kakkers! Niet dat het vervelende of onaardige mensen zijn, ik heb zelf jaaaaaren daar gehockeyd (nu nog steeds af en toe) en heb het er altijd super naar mijn zin gehad. Ik vraag me nu wel af wat jij onder kakkers verstaat. Want ik ben er nl ook een. Althans in hoe ik praat, maar ja dat komt omdat ik er ben opgegroeid. Had ook plat Amsterdams kunnen zijn als ik in de Jordaan was geboren. Ik ben (dacht ik, hoop ik) niet een kakker in hoe ik ben/me gedraag. Niet hoe jij het beschrijft iig.
In Bloemendaal heb je van die pochers die met hun pas nieuwe BMW/Mercedes whatever naar de bakker gaan, terwijl hun stinkend dure villas op nog geen kilometer afstand staan (op een of andere duintop)

Ik vind het meer klinken als afgunst tov dat meisje omdat zij zo'n mooi paard heeft. ( Excuse me if I'm wrong...)

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 08:32

Dus Doree als ze poedersuiker had neergezet ipv kakker dan was het wel goed.
LIjkt wel of jij je persoonlijk aangevallen voelt.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 12:39

Nee Mytens, daar gaat het absoluut niet om. Het kan me echt geen zak schelen wie zij een kakker vindt, ik heb aan IMO-kakkers ook een gruwelijke hekel.

Eeen beetje triest om zo iemand af te schilderen terwijl ze zelf min of meer hetzelfde had gedaan....

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 12:47

en je nagel scheuren kan ook heel pijnlijk zijn hoor....!!!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 17:45

jeeeheeaaah ik ben ook een kakker heb lot ook wel eens uitgescholden als hij lomp deed haha trouwens een nagel breken doet echt mega zeer helemaal in het levende gedeelte.

btw ik rijd ook los met uitrijd deken hoor zijn veel meer bokkers die dat doen.Een paard kan het namelijk echt koud krijgen als hij nog niet warm gereden is dus wdb is dat meisje misschien wel juist goed voor haar paard.

Heeft ze zelf gezegd dat ze haar pony gratis weggeven heeft omdat ze 'm niet leuk meer vond?
op manege's wordt zo onwijs veel geluld.
dat merk je met dit topic wel weer je staat er amper 1 dag wie weet is het wel juist een onwijs aardig meisje.
sterkte iig op deze stal:)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-02 17:49

Tsja...dan had je dat niet gedaan.En ik ken heel veel "kakkers" die heel aardig zijn.Maar de kakker in kwestie is *ahum* .Ze heeft ook AAAAALLLLLTIJD commentaar op mij enzo,en hoe ik uitmest,en ze denkt dat ze heel wat is,loopt met der neus omhoog rond in de manege en met dat vingertje wijzen.Met tips van andere doet ze nooit iets.

Doree,voel je is 1x NIET zo aangevallen...Ik snap niet hoe jij mij kan vergelijken met dat verwaande nest.Mag ik misschien even boos zijn als ze me er op de weg vanaf flikkerd? Jah? Of heb jij daar soms wat op tegen? 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10...oke ik kan weer rustig verder praten...Vind het niet erg netjes van jou om een gebroken nagel te vergelijken met op het asvalt gevallen zijn.De kakker in kwestie heeft er zelf voor gezorgt dat dat paard ging bokken en stijgeren (dat deken op zn rug lag niet lekker en het wapperde)....dan ook nog kwaad worden? Bij bo. was er geen oorzaak,en ik heb haar ook niet uitgescholden....Neej op bokt praate ik zo,omdat ik mijn verhaaltje even kwijt moest.Vanmiddag mijn vriendin van Bo. afgeflikkerd,ik was heel rustig onder de zaak,heb Bogach en haar goed opgevangen en ik ben er zelf ook opgegaan.
Ben bij paarden 1000000000% rustig,zal geen kwaad word tegen ze zeggen,ze moeten alleen geen appeltje van mij verwachten als ze mij of iemand anders eraf hebben gegooit.Op bokt kan ik mijn ei kwijt,iets wat ik nooit I.R.L zou doen,of tegen een paard...Omdat ik weet dat ik dan verkeerd bezig ben.....

Pffff wat een verhaal Gaaaap *LOL*

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 18:21

Wat een leuke verwelkoming op je nieuwe stal Knipoog .
Maar ja, met mensen moet je gewoon een beetje leren omgaan, zeg maar. Er zijn er altijd die je minder goed kan verdragen anderen. Gewoon een keer slikken en lekker verder rijden op je nieuwe paardje *LOL* .
Leuk zeg een goede bak om in te oefenen Lachen ! Rij je nu helemaal niet meer op Sun of zo af en toe? Staat ze nu officieel te koop of toch niet?

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-02 18:58

Sun staat officieel te koop.Ik ga ong. 4x per week naar sun toe,voorderest verzorgt en geeft mijn moeder haar beweging (wandelen,longeren e.d)

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 20:05

Wow, sportieve moeder. Die van mij durft alleen maar te kijken van achter de omheining Haha!

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Nieuwe stal voor Bogachka....en kakkkkkerrrrrrrrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 22:13

Sunnylover schreef:
Nou,ze durft niet op em te galloperen



En jij dan?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-02 22:24

1. ik durf weer op Bo te galloperen

2. het is der eigen schuld moet ze hem maar niet met klapperend deken rijden

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 22:42

Haha leuk begin van je nieuwe stal.
Ach ja bij de meeste mensen zie je metteen hoe ze zijn. Of het nou kakkers of aso's zijn, jij mag haar niet Haha!

Gewoon negeren en lekker wel leuke mensen leren kennen Schijnheilig

succes Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Frieke84, josien_m_, Loretta, Mark0919 en 35 bezoekers