Bij wie zadel kopen in Noord-Holland???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
fransje23

Berichten: 15302
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Bij wie zadel kopen in Noord-Holland???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 23:09

Ik ben voor mijn paardje op zoek naar een dressuurzadel. Bij wie ( welke winkel, zadelmaker) kan ik dit het beste kopen? Verward

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid


Rivjenn

Berichten: 4020
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 07:27

vroegop, die heeft een goede zadelpasservice.
je kunt ook naar mjl (heiloo), ooteman (hoogkarspel), stubenitsky (heemskerk)

"Kies je paard uit, zoals je een vriend kiest, want je moet hem liefhebben."

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 07:54

Vroegop is idd goed. Met Ooteman heb ik ook wel goede ervaringen.

MJL heb ik ook goede verhalen over gehoord, maar daar heb ik zelf geen ervaringen mee.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 08:44

Fugers (Soest)

Nulla tenaci invia est via

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 09:17

Ali van Horse Diverse in Eemnes, Bakker in Hilversum

Met Vroegop heb ik minder goede ervaringen, maar ik weet niet welke van de 2 Vroegops dat was.......


renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 09:25

bij van schie die zit in zwaanshoek komt mijn zadel vandaan ben erg over de service te spreken!
over vroegop juist niet mijn zadel moest opnieuw opgevuld worden dat hebben ze ook gedaan maar met poetskatoen en niet met wol zoals dat hoort toen hebben ze bij stubbeninsky mn zadel helemaal leeggehaald en opnieuw gevuld zoals t hoort.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 10:01

nee niet vroegop,daarheb ik mijn kieffer vandaan, waardeloos ding!! nee daar heb ik geen goede ervaring mee

misschien in Zwaag bij Morgan?

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 10:50

En ook ik heb niet zo'n goede ervaring bij Vroegop. Al was dat echt een jaar of 10 geleden. Ik was dus ook niet degene die het zadel kocht, maar mijn moeder Knipoog

En een aantal maanden terug is er bij ons weer een zadelpasservice van Hippodam geweest. Super OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 10:51

Stubenitsky is goed.

fransje23

Berichten: 15302
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 12:06

Dacht zelf ook aan Stubenitsky. Vroegop wordt het zeker niet. Ik heb daar niet zulke goede verhalen over gehoord.

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:08

Heb zelf wel een goede ervaring met Vroegop, maar ook met Ooteman.
Je kunt ook denken aan Hippodam in Amsterdam, of Stubenitsky. Daar heb ik eigenlijk nog nooit wat over gehoord, geen slecht nieuws ook dus.
Veel succes!


joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:35

Ik heb 3 maanden geleden een zadel besteld bij Ooteman, na 2 maanden bleken ze nog steeds het geld niet overgemaakt te hebben naar engeland en was het zadel dus ook nog niet verstuurd en dat terwijl ik ongeveer elke week belde of mijn bestelling er al was. Het antwoord was steeds dat de fabriek problemen had, wat dus gelogen was. Ik heb mijn zadel nu bij een ander besteld nl. paardensport Loosdrecht, zeer vriendelijke vrouw en erg hulpvaardig. Weet niet of ze alle merken verkopen.

Wat is het heerlijk om 's ochtends uit je slaapkamer raam de paardjes te zien zonnebaden in de wei :)

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:11


Nulla tenaci invia est via

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:15

Ik zie dat je in Alkmaar woont. Ik zou naar MJL gaan in Heiloo. Hele goeie zaak; daar kunnen ze je echt een goed passend zadel leveren.

Bel straks ff terug mam, ik sta net de cake af te gieten - Loesje
** M2 +4 **

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:30

MJL vind ik een pokke zaak.
Hebben ook niet echt verstand van zadels passen.

Ik had 3 paarden op stal die daar een zadel vandaan hadden, alledire witte haren op de rug(white spots) en bij controle maar zeggen dat de zadels goed passsen Verward .(en knappe zadels hoor, kieffers!)

Ook een eigen ervaring is slecht bevallen.

Ook Ooteman is mij slecht bevallen, stalgenoot kocht een zadel en 3 maanden later witte haren.

Nu heb ik 4 stalgenoten die bij VroegOp een zadel hebben gekocht en bij alle 4 liggen ze als een huis. Ik vind de zadelservice flink vooruit gegaan de laatste tijd.
Vroeger was het idd niks.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

lailapri

Berichten: 22096
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 17:53

reddytobias schreef:
nee niet vroegop,daarheb ik mijn kieffer vandaan, waardeloos ding!! nee daar heb ik geen goede ervaring mee

misschien in Zwaag bij Morgan?



klopt ze naaien je waar je bij staat, merkloze peesbeschermers voor 25euro en de br's zijn goedkoperheb ik toch liever die van br.

3 veulens voor 2022? Volgtopic♧
dekkingen 2022 volgtopic◇
Laila
Djuhna

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 22:27

Met Vroegop heb ik goede ervaringen. Ik koop daar al zo'n 18 / 19 jaar mijn spullen. Mijn zadel heb ik daar gekocht en die ligt super. Goede passervice, ze nemen rustig de tijd en ze weten waarover ze praten.

Ooteman is een hork en van Morgen heb ik ook niet zo hoge pet op, ook op zakelijk gebied. MJL is een dure tent. 1 x geweest en hard weggelopen.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 09:07

mjl is slecht smeren je maar wat aan en vroegop ook ik zou daar al helemaal niet heen gaan want als je paard een moeilijke rug heeft hebben ze niks en ze weten er niks vanaf en als ze uiteindelijk geen zadel kunnen vinden smijten ze er maar wat op en daar moet j ehte mee doen en anders krijg je een tegoed bon !!!!!!!!!!! ik heb zeer slechte ervaringen !
Ik zou naar allebij niet gaan
en bij mjl wordt je ge n**it kwa prijs

niets is onmogelijk voor hen die willen

falabellatje
Berichten: 166
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Ergens op een stro baal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 10:00

De heuvelhoeve top zadels, en heb er een die tip top op mijn paardje past.

Besmet met het oohhhh zooo erge paardenvirus!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 10:26

Lovely schreef:
Stubenitsky is goed.



Ook hier een 'stub' fan! Die man heeft er echt verstand van. Adviseert goed en smeert je niet allerlei onzin aan je hood (zadel Haha! ) wat je niet nodig hebt.

Stub zit trouwens in Heemskerk!

Op zoek naar de zon!!!

fransje23

Berichten: 15302
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 11:43

lars schreef:
mjl is slecht smeren je maar wat aan en vroegop ook ik zou daar al helemaal niet heen gaan want als je paard een moeilijke rug heeft hebben ze niks en ze weten er niks vanaf en als ze uiteindelijk geen zadel kunnen vinden smijten ze er maar wat op en daar moet j ehte mee doen en anders krijg je een tegoed bon !!!!!!!!!!! ik heb zeer slechte ervaringen !


Dat is dus ook mijn ervarig. En ik denk bij voorbaat al dat ze vinden dat mijn paardje een onmogelijke rug heeft. Ze heeft namelijk zeer weinig bespiering op haar rug ( ze is pas sinds maart weer onder het zadel najaren lang veel niksen) en ook zeer weinig vet. Of te wel vanaf de ruggegraat loopt het vrij steil naar beneden. Ik denk dat er aan mijn nieuwe zadel wel wat aangepast moet worden.

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 17:22

ik heb mijn zadel (nieuw) bij ooteman vandaan, zeer over te spreken (wintec vzh)
en mijn dressuur zadel tweedehands bij morgen, ook keurig verzorgt gewoon goed zoeken Haha!

Hetja

Berichten: 2338
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 15:29

Stub! Nog nooit rottigheid gehad daar, snel en als er wat is ook snel gerepareerd of verholpen!

Welcome to my world of make believe, check your reality at the door.
Within my wishes and my wildest dreams, if I could be anything,
well baby, I‘d be yours

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 16:32


Gulpje

Berichten: 8061
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 16:52

Margreet schreef:
Fugers (Soest)

The nights are long, but the years are short when you're alive

[ITP] Ode aan onze bijna 25-jarige Daisy


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers