Kleren.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Kleren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 20:56

Misschien kom ik hier aan met een domme vraag, maar ik zou willen weten wat mensen van tegenwoordig allemaal uitgeeft aan kleren. Ik heb hier dus vragen. Hoeveel mag een t-shirtje voor jullie kosten, ofwel een broek. En vinden jullie merkkleding belangrijk? Of juist niet. Winkelen jullie wel eens bij Zeeman of Wibra? Dat vraag ik me dus allemaal af. Als er paar van jullie die merkkleding belangrijk vinden, waarom vinden jullie het belangrijk dan? En wat voor kledingstijl hebben jullie? Ik gebruik vaak spijkerbroeken met een leuke truitjes en t-shirtjes met assecories.

Summer , here I come !!!


Noucca
Berichten: 220
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: viva Belgica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:04

Merkkleding geef ik niet zoveel om.
Als het maar leuk is
Hoeveel het mag kosten? Dat hangt heel erg af van de bui van het moment, hoe graag ik het kledingsstuk in kwestie wil hebben en hoe mijn financieën ervoor staan Knipoog
Mijn kledingsstijl varieert nogal.
Ik draag vooral heel graag zomerse kleding (rokjes, topjes, sandalen, slippers, ... ) en het mag wel wat felle kleurtjes hebben

"Would you know my name, if I saw you in heaven"

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:10

Maakt mij niet uit of het nou een merk heeft of niet. Heb wel het geluk dat m'n ma m'n kleren betaalt dus koop eigenlijk elke week wel kleren.. Bloos!
Broeken maakt meestal niet uit hoe duur ze zijn ligt eraan of ik die broek dan graag wil hebben, truitjes meestal wel zo goedkoop mogelijk aangezien ik er elke week wel een paar koop! Rokjes doen het trouwens ook goed..

Oke, zeg het maar ik ben erg.. Bloos!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:45

Merk maakt me niet uit, prijs al helemaal niet zo lang het maar van goede kwaliteit is.

De prijs moet gelijk staan aan de kwaliteit van de kleding, goede stof dus die lang mooi blijft.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:49

Ik heb op dit moment vrij weinig geld om uit te geven aan kleding, dus ik let erg op wat ik koop.. shirtje hooguit 10 euro, broek duurder.

Zeeman en Wibra koop ik wel eens sokken en voor de winter een sjaal gekocht. Merkkleding vind ik eigenlijk niet echt belangrijk, maar bij schoenen merk ik wel zoveel verschil dat ik wel merkschoenen wil

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:10

met ellende heens, shirtjes max 10 euro, als ik t financieel makkelijker heb max 15 euro
broeken liefst van de markt (zijn de 10 euro) of cars in de uitverkoop (20 euro)
ondergoed zo goedkoop mogelijk, bhs, mn nieuwste zijn van de hema, beide 15 nogwat, maar ze zijn t dubbel en dwars waard! ze zitten perfect! nog nooit eerder zo'n goede bh gevonden Haha!
sokken etc zo goedkoop mogelijk, dus dat soort dingen haal ik gerust bij de zeeman

Edit: ik draag graag cars-broeken omdat ik vind dat ze een fijn model hebben, niet omdat t cars is ofzo:p kwam erachter dat ik die broeken vaak kocht omdat die mooi zaten, wist eerst niet eens dat t cars broeken waren :p
Laatst bijgewerkt door Gretha op 16-05-04 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:10

mijn kleding moet vooral appart zijn en daar wil af en toe best wel wat meer voor betalen hoewel ik het meeste toch zelf ontwerp en laat maken, of ik koop bijv. gewoon een goedkoop shirtje van een paar euro en tover het zelf om tot iets leuks.
als ik iemand in mijn omgeving zie met hetzelfde ben ik al gauw geneigd dat kledingstuk niet meer aan te trekken Nagelbijten / Gniffelen .
Merken doen me nietzo veel hoewel er een aantal merken zijn waarvan ik de kleding wel erg leuk vind (SDL, Raven, Dark Angel), maar die zijn vaak erg duur, als ik het zelf maak is het veel goedkoper.
Mijn kledingstijl is vooral te beschrijven als anders Nagelbijten / Gniffelen , ik heb veel stijlen al gehad en dat is nu een rare mix geworden, ik draag ook alles bij elkaar en door elkaar zonder dat het een rare kleurmix wordt, ik draag altijd 1 hoofdkleur (meestal zwart) met accentkleuren als roze, blauw, geel, rood en paars (en ook veel grijs en wit) erg jammer dat dat vorrig jaar in de mode is geweest want nu lijkt het net of ik daarin mee ben gegaan.
Maar ik kan netzogoed een rok van 100 euro met een truitje van nog geen 3 euro erboven dragen Haha! (en natuurlijk met kisten eronder Tong uitsteken )

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:31

Ik krijg € 45,- kleedgeld per maand, maar volgens mij gaat 75% naar mn paard... Bloos!

Schoenen: alleen in de uitverkoop
Broeken: Uiterst maximaal € 65,- voor een goede spijkerbroek
T-shirts: € 15,-
Truien: € 30,-

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:35

oh jah, ,schoenen besteed ik wel veel aan, heb t liefst van die MAG's, maar loop er dan ook wel een jaar, of misshcien wel 2 op :p

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:51

Ik let er niet op of een truitje van DKNY of Mexx of Diesel of whatever is, want meestal vind ik die niet eens leuk Tong uitsteken Er zijn wel bepaalde merken waarvan ik de kleding heel leuk vind.
Wat ik wel wil is dat het een beetje alternatief is. En het moet natuurlijk een beetje origineel blijven (gaat de laatste tijd wel een beetje moeilijk)

Een t-shirt mag van mij rond de uh...€20,- kosten, zoiets. Een broek....tja tegenwoordig zijn die echt duur. Ik heb laatst nog een broek van €100,- gekocht Nagelbijten / Gniffelen
Een gewone leuke broek mag van mij rond de €70,- kosten.
Van schoenen heb ik meestal skateschoenen. Die kunnen behoorlijk prijzig zijn. De laatste die ik kocht waren €89,-.

    Dance to express, not to impress.

Lisetje

Berichten: 1591
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:55

Ben niet echt iemand die perse G-sus wil of Replay ofzo.
Ik wil alleen spijkerbroeken van Only niet omdat het merk is maar ze zitten zo fijn Knipoog
Assecoires vind ik ook altijd heel leuk ben alleen niet echt goed in het combineren
T-shirt het liefst onder de 20 euro.
Een broek ben je toch al wel duurder uit dus dat is verschillend.
En nee ik winkel nooit bij Zeeman of Wibra.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:56

Ai, ik ben bereid behoorlijk wat te betalen als ik iets mooi vind en lekker vind zitten. En dit geldt zeker voor werk kleding, zoals pakken en blousen (bij voorkeur Thomas Pink, uit Londen). Aan vrije tijdskleding besteed ik niet zoveel, spijkerbroeken haal ik bij de G-star outlet, en T-shirts en zo bij Mexx of andere winkels, net waar ik iets leuks zie hangen. Tegenwoordig shop ik veel in Londen, omdat ik daar nu eenmaal bijna elke week een paar dagen doorbreng. GAP is mijn grote favoriet: comfortabele kleding, die er leuk uitziet en betaalbaar is. Nike Town is mijn tweede favoriet: want MAN, wat zit die kleding lekker. Ook Topshop is super, lekkere hippe kleding en accessoires en niet duur.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:00

Ik zit heel erg krap bij kast, sja studiefinanciering is niet al te groot en heb mijn kamertje nog en de vakantie komt eraan... Ik koop meestal bij H&M of Clockhouse... da's lekker betaalbaar. Broeken meestal een 40 euro bij Coolcat ofzo, en shirtjes rond de 10-15 euro. Verder ben ik echt een koopjesjager, hoe goedkoper, hoe beter Haha!

En nee ik ben geen merk-type kleding, Gsus vind ik sowieso een dom merk, zal ik nooit wat van aantrekken... En verder boeit me echt niet of mijn shirtje van de H&M is voor 10 euro of dat ie 70 euro koste bij Diesel... Ik ga dan voor de H&M, want ja, geld speelt een grote rol bij mij, het mag niet duur zijn Haha!.

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:09

ik koop bijna nooit meer iets, en zoek vaak naar aanbiedingen..
mn paard loopt er beter bij dan mij.. Haha! Haha!
maar ik vind wel dat alles tegenwoordig belachelijk duur is..

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:16

Ik weet niet precies hoeveel ik aan kleding uitgeef. Ik let wel een beetje op de prijs, maar als ik iets heel leuk vind en het is duur, koop ik het soms wel. Mijn duurste broek op dit moment was ongeveer €80,- denk ik, dus valt opzich nog mee (als je bedenkt dat veel merkbroeken boven de €100,- uitkomen, idioot veel toch he). Shirtjes meestal rond de €20,-, truien tussen €20,- en €40,-. Vind merk niet belangrijk, al vind ik sommige merken leuker dan andere (miss sixty, fornarina, en ehh... naam kwijt Tong uitsteken ). Zie meestal pas na een paar weken van welk merk iets is...

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:23

Ik vind merk kleding meestal mooier dan niet merk maar als ik iets leuks zie dat van niet merk is koop ik het ook zo.
Het verschilt heel erg hoeveel ik uitgeef, ene maand superveel en dan weer een maand niks. Maar ik denk gemiddeld iets van 100,- euro per maand.
Ik heb nu sokken aan die bij de zeeman vandaan komen, boeit me niks. Als ik een panty ofzo nodig heb koop ik die daar gewoon Lachen

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:29

Ik koop mijn sokken en panty's enzo meestal bijde Hema als ze ze daar niet meer hebben, ga ik gewoon naar de zeeman of de wibra, en laatst zag ik bij de wibra een leuk nachtjaponnetje, heb ik ook direct meegenomen. Ik hoop wel vaak wat, maar ik ben een echte koopjes jager. Ik denk dat ik in totaal nu voor 40 euro aan heb en dat is een hele outfit inclusief schoenen, en ik krijg vaak complimentjes dat ik er leuk uit zie.
Dus het hoeft heus niet allemaal duur ofzo.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:43

Merkkleding maakt mij weinig uit.....
Tja, en de prijs.... ik probeer zo min mogelijk uit te geven, stufi is nu eenmaal niet zo ruim Maar helaas heb ik een moeilijke maat (maatje 32/34) dus ben ik allang blij als ik iets pas....
Ik selecteer dus eerst op maat en dan op prijs (als er al iets te kiezen overblijft Scheve mond)

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:44

Ik koop echt bijna nooit kleding..Ik heb daar niet veel geld voor,alles gaat naar mijn paard...Wat ik gemiddeld voor kleding uitgeef per maand,heb ik geen idee,maar dat is heel weinig...25 euro voor een broek vind ik al te veel en voor een (zomer)truitje geef ik absoluut niet meer uit dan 10 euro..Naar merken kijk ik helemaal niet..Heb liever geen merk,dat is alleen maar duurder.
Met schoenen ben ik helemaal een ramp,daar zal ik het dus maar niet over hebben..
Gek genoeg heb ik toch best veel (leuke) kleding..terwijl ik toch haast nooit naar de stad ga..of kleding koop.

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 08:21

Ellende schreef:
Ik heb op dit moment vrij weinig geld om uit te geven aan kleding, dus ik let erg op wat ik koop.. shirtje hooguit 10 euro, broek duurder.

Zeeman en Wibra koop ik wel eens sokken en voor de winter een sjaal gekocht. Merkkleding vind ik eigenlijk niet echt belangrijk, maar bij schoenen merk ik wel zoveel verschil dat ik wel merkschoenen wil


Ik ben ongeveer zelfde als jij bij schoenen. Laatste schoenen die ik gekocht had was Adidas, en die zijn 100 euro Bloos!

Summer , here I come !!!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 08:43

Truitjes vaak onder de €20,- je kan vaak al leuke vinden van €15,-
Vaak heb ik mazzel met mijn broeken en zijn ze onder de €50,-
Ik vind merk kleding niet zo belangrijk, je kan er net zo leuk uit zien zonder merkkleding.

En qua style, ja meerdere dingen, vaak wel spijkerbroeken, heb 2 witte broeken, 1 rode linnen en een paar stretch.
Ik heb veel spaghetti truitjes, halters, paar t-shirts maar. Ik heb wel altijd vrolijke kleurtjes. Net zoals jou, heb ik veel kettingen en oorbellen en dat soort frutsels en dat kan ookal de boel opvrolijken

22 Januari verwachten we ons kleintje


Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 09:12

Ik vind het merk Esprit erg leuk en daar koop ik dus veel van. Echt super goedkoop is het niet maar heb het er wel voorover...
Schoenen vind ik belangrijk dat ze lekker zitten dus dan maakt de prijs mij ook niet zo uit Knipoog
Ik geef toch wel iets van 200 euro per maand aan kleding uit denk ik...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:33

*shirtje-> 10 euro
*broek -> dat is eigenlijk heel verschillend
*schoenen -> uitverkoop Lachen
*ondergoed -> bh's zijn meestal toch wel rond de 15 euro, als ik *ondergoed koop , doe ik het goed en koop ik gelijk iets wat best prijzig is. (ondergoedtic Scheve mond )

Ik geef elke maand rond de 50 euro uit aan kleding.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:40

Ik heb alleen maar merkkleding in mijn kast liggen en dat is niet goed voor mijn portomonnee Haha!
Als ik echt een shopbui heb dat geef ik zo rond de 300 euro aan kleren uit. Mijn broeken kosten alleen al 100 euro, maar een ander merk heeft geen zin, ik heb nogal lange benen en alleen deze broeken passen me goed.

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:42

Hmm... liefst niet te duur, maar alles wat een beetje apart is en mij ook nog staat is vaak duurder Scheve mond. Ik hecht geen waarde aan merken, hoewel ik vaak wel broeken van een merk koop. Dit is puur omdat ik een vrij raar model heb en "doorsnee" broeken van only e.d. zitten gewoon ronduit beroerd bij mij. Daarbij ben ik ook nog een enorme zeur, want een broek moet bij mij aan heel veel eisen voldoen!

Der Ellmauer Dancing Queen