Ik moet voor 1e keer schrijven alleen 1 probleem..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 20:56

Loezjuh"]
[quote="SelenaV"][quote="Vippie"]
[quote="Loezjuh schreef:
Gewoon rustig blijven Ik heb vaak zat gehad dat de jury niet eens een cijfer zei bij een bepaalde oefening. Die sloeg ik dan over. Na afloop van de proef vraag je dan gewoon ff wat voor cijfer de combinatie daarvoor kreeg. En anders zet je er gewoon een 6 neer (of als je iemand aardig vindt, een 7 Knipoog)


Sorry maar het is niet aan de schrijver om de proef te beoordelen maar aan de jury. Boos! Dus ga aub niet zelf cijfertjes geven aan een combinatie en zeker niet op basis van de argumenten die je nu geeft: of je iemand aardig vindt... geloof dat je dan de functie van schrijver niet helemaal begrijpt/snapt.
Laat het jureren in godsnaam aan de jury over...
[/quote]

hhaha nee oke. haha dat snap ik Tong uitsteken en dat was vast een grpaje van loezjuh Tong uitsteken hahaha.
[/quote]

eindelijk iemand die m doorheeft.. excuses voor mijn vage humor Schijnheilig
[/quote]

HAhaha!! Tong uitsteken NOu je humor maakt niks hoor Tong uitsteken:p! moet wel wat jumor hebbe hé in het leve Knipoog Scheve mond Haha!
hahaha Tong uitsteken Schijnheilig

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 16:49

Ik heb eens ff hard zitten denken en ik heb volgens mij ook een keer bij haar geschreven..als ze uit Bergum komt is ze het. Moet je maar ff vragen Tong uitsteken. Was een hartstikke aardig mens..

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 17:32

JA komt uit bergum!! en het was hartstikke leuk!! heb veel geleerd en het schrijven viel ook reuze mee Hyper!!! ik zou het zeker weer willen doen Lachen!! allemaal bedankt voor de tips Lachen!!!!

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 20:01

Toen ik bij haar schreef waren er echt veel uitvallers...dus steeds een half uur wachten op de volgende...was best gezellig Haha!. Maar mooi dta het goed ging..ik vind het ook altijd leuk en zeker leerzaam

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 22:30

JAh inderdaad!! was erg leerzaam Lachen