mijn paard shogun is weer beter

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snaauwtje

Berichten: 55
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: hoeksewaard

mijn paard shogun is weer beter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 00:19

Huilen mijn paard shogun een ruin van 5 jaar was erg ziek,
per 1 mei ging ik over naar een nieuwe stal , ik helemaal trots ik heb nu een binnenbak en een buitenbak die super is inplaats van een modderpoel als het geregend heeft, dus ik helemaal happy en dacht te gaan beginnen met mijn lieverd word hij die woensdag erna ziek koorts 39.9 liet zijn eten staan dus gelijk de dierenarts gebeld die kwam een half uurtje later aan conclusie griepje lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
gelijk een koortsremmer erin en antibiotica's een tas vol nou dan weet je het wel, de dag erop ging het weer niet goed weer bellen daar kwam de dierenarts weer weer koortsremmer in zijn bloed gespoten enz enz 'de volgende dag sávonds weer raak weer de dierenarts weer een koortsremmer en heeft gelijk bloed afgenomen voor onderzoek en ik moest urine opvangen want hij plaste niet goed (stotend) nou daar sta je dan op wacht of hij ga plassen ik met een potje van de appelmoes, je moet wat, en ja hoor daar ging hij dan loop ik er opaf stopt hij weer Verward dan maar wachten en ja hoor daar kwam een straal ik snelllll de pot eronder over mijn handen natuurlijk lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hoor maar dat heb je er wel voor over , handen wassen en naar huis de volgende dag naar de cliniek in dordrecht om de plas af te geven.
Smiddags kreeg ik de uitslag hij had bloed in zijn urine en aan het bloed zagen ze dat hij een ontsteking had conclusie urinebuis of blaasontsteking dus doorgaan met antibiotica's zijn luchtwegen waren ook niet helemaal zuiver dus hij kreeg alles in 1 keer zielig hoor .
ik heb wat keren staan huilen bij hem in stal,
en afgelopen maandag kreeg ik het voor mijn kiezen ik heb gehuild de hele avond tot ik in slaap viel.
op dinsdag weer tot dat ik bericht kreeg van mijn nieuwe stalbazin dat de koorts was gezakt en niet meer omhoog ging OK dan!
shogun kreeg nog wel antibiotica voor de luchtwegen tot vrijdag (kuurtje)
en vandaag kreeg ik het verlossende bericht dat hij weer in de wei mocht en dat ik rustigaan weer mag gaan rijden OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! he'he'ik ben nu weer helemaal gelukkig ik hou hem nog wel in de gaten maar hij mag weer uit z'n stal . nou dit was mijn verhaaaaaaaaaal.
groetjes Snaauwtje


Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 16:56

gelukkig is alles goed afgelopen Lachen

zondag krinfinale rijden

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 17:06

Haiii Snaauwtje!!!
Gelukkig mag je weer gaan rijden Haha! ik hoorde van Sonja dat je gister bij ons op stal was geweest Het is wel veranderd he!? (ietsje Tong uitsteken )
Knuffiejj

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 19:31

Hé jij ook hier Knipoog

Arme Shogun..! Wel heel fijn dat het nu weer beter gaat Lachen

Op welke stal sta je nu trouwens..??

Er blijft niet veel meer over bij Jos *LOL*


YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 19:41

Hey gelukkig maar zeg! Altijd vervelend als je dan net weer lekker wil gaan beginnen en er komt weer zoiets tussendoor! Nou succes verder! Met opbouwen!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 19:44

jee pff een opluchting.. t is niet leuk als hij zo lang ziek blijft

snaauwtje

Berichten: 55
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: hoeksewaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 20:01

Hallo allemaal bedankt voor jullie reactie's,
ik ben inderdaat blij dat ik nu weer mag rijden ,
vandaag was het zo ver !!! ik heb hem eerst even op de wei gezet kon hij z'n bokkensprongen eruit gooien, toen heb ik eerst een sigaretje gerookt enben shogun gaan opgezadelen, en ben naar de binnenbak gegaan ,
Heerlijk een min of 10 gereden, veel gestapt en vier keer op de lange zijde gedraaft toen is mijn nichtje van 10 jaar er nog even opgezeten en heeft voor de eerste keer op shogun gedraaft ze was helemaal in haar nopjes en anders ik wel OK dan! .
groetjes allemaal en nog veel rijplezier allemaal knuffies van snaauwtje en shogun

Hoi Tindra ik weet even niet wie jij bent maar het wordt inderdaat stil bij jos gr snaauwtje

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:53

snaauwtje schreef:

Hoi Tindra ik weet even niet wie jij bent maar het wordt inderdaat stil bij jos gr snaauwtje



Zie profiel Haha!

Of anders dit topic: [HAW] Verslagje + foto's wedstrijd

Nu duidelijk wie ik ben..? Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bonny95, eridinges, Mark0919, noordje, Pinacolada, sterregoud, SunnyHorse, Taucha en 38 bezoekers