Ik ben sjielig :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Ik ben sjielig :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 18:09

Hoihoi,
Ik heb een week geleden mn enkel verzwikt twee keer over.. En waardoor?? Voetballen... Bloos Nou ja, niet zozeer door het voetbal zelf.. maar ik wou de bal tegenhouden en kwam in een kuiltje terecht waardoor ik met een klap terecht kwam en door mn enkel ging en toen wou ik dus op staan en van de pijn ging ik dus voor de tweede keer... (beetje blonde actie dus Schijnheilig ) Maargoed, hier zit ik dan al een week te niksen thuis.. En het is nu dus nog dik.. Moet ook de avondvierdaagse nog lopen (zie je het voor je ) dat dus ook niet door kan gaan.. Mn werk al 4 keer afgebeld... Beetje verlies dus deze week en mn ouders willen dat ik nog een week sowieso thuis blijf.. Jeee, wat ben ik een bofkont Tong uitsteken En nu denk je, ach wat is er zo erg aan lekker thuis zitten en niks doen.. beetje bokken beetje tv kijken.. Nou, ik ben dus iemand die iets moet doen... En ik loop dus stage op een manege die ik dus twee weken moet laten zitten waardoor ik in de zomervakantie twee weken in moet halen En ook mis ik het paardrijden, skeeleren centjes verdienen, en hardlopen en joggen (jaja dat doe ik altijd) Dus vinden jullie mij niet heeeeeel zielig Haha! Haha! Knipoog


kuzzje tessa

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 18:18

Ach het kan altijd dommer:

De schoolbel gaat, je staat op van het grasveld, doet een stapje achteruit en.....
valt kermend van de pijn op de grond en kan gelijk door naar de EHBO van het ziekenhuis. Enkelband gescheurd...

Je bent inderdaad zielig. Goed rustig aan doen, anders blijf je het houden (sprak zei die al na 4 dagen weer op dr paard zat Schijnheilig )

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 19:08

Ahhh wat zielig!!! Haha!

Beterschap en sterkte... Ach gut

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 19:34

Of een stoeprandje over het hoofd zien en je enkelband scheuren...
beterschap.
Doe inderdaad ff rustig aan, ik moest ook zonodig na een week weer op me paardje gaan zitten met het gevolg dat ik er nu (jaar later) nog last van heb. Schijnheilig

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 19:38

Tjee, je bent zielig..

Doe echt rustig aan.. toen ik mijn enkel heel zwaar kneusde *door een trap van een pony Scheve mond* 5 dagen in gips.. na die 5 dagen moest ik mijn enkel 2 weken rust geven.. nou na 1 week zat ik alweer op de paard..
Heb nu nog last van na ongeveer half jaar/1 jaar..