Nog iets voor mijn "Dennis" verzameling

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Nog iets voor mijn "Dennis" verzameling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-02 20:27

Ik heb maar besloten dat ik dingetjes met de naam 'Dennis' ga sparen. Je moet toch wat als je eigen naam er nooit is Haha! . Laatst een sleutel hanger gekocht met I *hartje* Dennis. En vandaag een heel klein bekertje met Dennis z'n naam er op gevonden. Zo klein dat hij bedoelt is als hangertje aan een kettinkje! Daar hangt hij nu dus ook.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 20:29

liieeef :p
expensive en yentl zijn er beide niet Boos!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 21:06

Hee daar heeft Dennis wel een geschikte naam voor! Mellien vind je ook nooit en Beau? Misschien in Frnkrijk maar daar zal het ook wel geen naam zijn... Wel een leuk idee! Ik dacht dat je een plukje van de staart en een ijzertje oid bedoelde met je Dennis verzameling Haha! . Maar zo kan het ook!

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-02 21:11

Ijzers heeft hij niet en een plukje manen is zo origineel Misselijk .
Ik heb wel een kies van hem. En een stuk hoofdstel. Dit vind ik gewoon leuk.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 21:21

Van Pinky heb ik een armbandje Haha!
Zo'n ding wat je vroeger had met je eigen naam. Vind ik zo schattig :d

Verder over 3 maanden 4 super lieve hoefijzertjes Haha!
en ja, het allereerste plukje wat van zijn (veulen) staart af is geknipt heb ik ook Lovers

en zijn aller eerste halsterje Lovers

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 21:27

Hoi, ik heb eigenlijk niets van bobo behalve een shabrak met zijn naam erin gegrafeerd en van tumtum (mijn pony die verkocht is) heb ik nog steeds zijn halster met zijn naam erop die ik altijd (forever) bewaar!

Leuk al die dinge: Dennis is een gemakkelijke naam!

Sanne ook hoor: Ik heb een kettinkje met mijn naam erin.
Alleen bobo niet!
-xxx-

Sanne

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 22:13

ik heb een armbandje met mijn naam erin heel cute
en verder heb ik een plukje haren van zijn staart iin mijn medallion

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 23:08

Ik draag een kettinkje met de naam van Jurga erop, zo'n zilveren hangertje. Haha! Wel erg praktisch...iedereen denkt altijd dat ie van mijn vriend is hahaha. *LOL* Iedereen vraagt zich vervolgens vertwijfeld af welke jongen er in vredesnaam Jurga heet.... Tong uitsteken
Ach, ik ben gewoon totaly in love met mijn paardje.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-02 08:55

Laatst heb ik ook iemand wijs gemaakt dat Dennis mijn vriend is. Samen met een vriendin. Iemand had mijn I love Dennis sleutelhanger gezien en die vraagt wie Dennis is. Nou ja, mijn vriendje. Hoe ziet hij er dan uit? Gebruint, lang zwart haar, slank en gespiert. Knipoog 'T klopt allemaal. Het is zelfs mijn grote vriend maar alleen geen jongen Haha! . Wel lollig. Alleen bij mij in de klas kan ik niemand meer voor de gek houden. Die weten allemaal dat mijn grote vriend geen jongen is maar een pony.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 10:22

Ik zit ook alijd met dat probleem. Zie ik mooie bekers, staat mijn naam er weer niet bij.

Thirza

Berichten: 9260
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 12:51

tja iets met mijn naam vind je ook nooit wat (Thirza) en met de naam Sya ook niet ik heb wel n petje waar op staat 'tinker promotion team' en op de achterkant staat 'Sya'

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 15:30

Haha ja leuk is dat hè. Zo heb ik een fles Shampoo waar Mickey op staat (van Disney Haha!).
Ook heb ik laatst een ballon gekocht war op staat: Ik heb nog nooit zo'n vlotte SARAH gezien. Oke, dat slaat eigenlijk op vrouwen die 50 worden, maar ik vond 'm bij mijn Sarah ook ERG toepasselijk *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Laj1, YandexBot en 135 bezoekers