Tattoo Solution; ervaringen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Tattoo Solution; ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 21:18

Wie heeft er ervaringen mbt het piercen bij Tattoo Solution in Hilversum? Piercen ze daar ook zonder afspraak?

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 21:44

Volgens mij piercen ze daar wel zonder afspraak. Ik ben daar twee jaar terug geweest voor een tattoo, nar wat ik hoorde van een medewerker daar hebben ze een special dag voor het piercen, dat was toen geloof ik op donderdag. Bel ze voor de zekerheid even, voor het geval je daar helemaal enthousiast op de stoep staat en ze geen tijd hebben. Hoe netjes en hygienisch ze het daar doen weet ik niet, het zag er overal wel erg verzorgd en schoon uit. Ik heb mijn piercing in Amsterdam bij You bet it Hurts, zijstraat van de Nieuwe Dijk laten zetten.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 21:45

Op hun website zag ik dat ze bijna elke doordeweekse dag (behalve maandag) van 18.00 - 21.00 piercen Lachen Ik kon alleen niet vinden of ze het ook zonder afspraak doen.

http://www.tattoosolution.com

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 21:50

mm, ik heb ook even gelezen, nogal onduidelijk ja. Eerst zeggen ze in het begin, voor het maken van een afspraak of advies kun je altijd binnenlopen...en op het laatst zeggen ze, voor het laten zetten van een piercing kun je alleen terecht tijdens onze speciale openingstijden..Daaruit maak ik op dat je gewoon binnen kunt lopen zonder afspraak, maar dan wel alleen tijdens die tijden...Mooie site, maar idd niet erg handig, haha.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 00:56

Kimberley77 schreef:
You bet it Hurts.


Haha, wat een toepasselijke naam. En...did it hurt? Haha!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 10:59

XoNo"]
[quote="Kimberley77 schreef:
You bet it Hurts.


Haha, wat een toepasselijke naam. En...did it hurt? Haha!
[/quote]

Ja toen ik de titel zag van die shop kreeg ik het wel even benauwd hoor en wilde linearecta de trein terug naar huis nemen..en mijn zusje, nee kim ga nou gewoon je wilt dit al 4 jaar, haha. De stress begon helemaal toen de vrouw die mijn tongpiercing wilde zetten het lampje niet kon vinden(daar worden de aders in je tong mee zichtbaar)dus ik zat daar tien minuten te zenuwpezen, haha. Al met al viel het reuze mee en voelde alleen een soort "knapje"bij het zetten. De dagen erna waren hel, ik praat nl nogal graag, maar mn tong was zo opgezwollen en zoveel spierpijn dat ik m niet kon bewegen, je kan je voorstellen dat mijn vader eindelijk eens rust had en mn telrekening omlaag ging, haha.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 16:06

Een vriendin van mij heeft haar tongpiercing er laten zetten en zegt dat ze heel schoon zijn enz. iig een goede ervaring heeft ze ermee.
Ik ga mn tongpiercing er ook laten zetten na mn examens Lachen
wat voor een piercing wil je?