Al had ik nou geen muziek op....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Al had ik nou geen muziek op....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 10:47

Dit is een tijd trug gebeurd, maar op een een of andere manier spookt t de laatste tijd weer door mn hoofd... heb er ook nooit zo erg over gepraat, dus ik probeer t ff zo misschien dat t helpt. Ik heb ooit een krantewijk gehad, en ging ik 6 dagen in de week om 6 uur de deur uit. Er woonde een man bij ons in t dorp die een poepige zwarte labrador puppy had Barry genaamd. Mn moeder en ik waren al snel weg van m. zijn baasje was ook een aardige vent, bij leek erg op zo n bar man type, vrij groot en breed en een bierbuikje Knipoog en zo n lage stem. Ik denk dat Barry 3 was toen ik mn krantewijk kreeg en heb op een ochtend langs t fietspad waar veel honden worden uitgelaten langs lopen heen en weer aan t rennen was... dus ik ff kijken waar zn baas was maar die zag ik nergens (ik had ook mn walkman mee vond ik altijd gezellig) dus dacht dat Barry vrolijk vooruit was gerend wat ie vaker deed en zn baas wel zo om t hoekje zou komen. En dat bBarry een onzichtbare kat ofzo achterna zat. Maar een klein uurtje later zat Barry nog op t fietspad, en ik voelde me meteen misselijk worden. T gras was ook heel hoog en daarachter ligt een laag slootje wat ik niet kon zien door t gras, en je kon zien dat er iemand door t gras richting de sloot was geweest, want t gras was daar een beetje uiteen 'gewalst' dus kreeg zo een rare gedachte en zei nog neeeej hoe kan een volwasse man nou is een slootje terecht komen en er niet uit komen.... ik kijk teveel van die films... toen kwam er een vroeuwtje aan met een hond en die vertelde me dat ze al ff bij zn huis was gaan kijken maar niemand thuis was alleen t licht brande, en zei dacht ook niet dat ie de sloot zou zijn terecht gekomen zou zijn.. Dus ik Barry maar ff mee genomen wat ie eerst absoluut niet wou. Eenmaal thuis ff broodje gegeven maar t enigste wat ie deed was piepen en over de grond kruipen. Nou mn moeder in gelicht maar ik moest naar school.
Dat ik thuis kwam was Barry weer weg en ik moest even gaan zitten van mn moeder.... en ze had al een vriendin gebeld in t dorp of die ff bij ons wou komen en toen vertelde ze dus dat de baas van Barry Epilepsie had en of iets met zn hart en hij die ochtend een aanval heb gehad en dus wel de sloot in is gevallen en verdronken is... Wat voelde ik mij misselijk en dom toen! Al had ik nou geen muziek geluisterd wie weet had ik wat gehoord en kunnen helpen... mn moeder zei al gelukkig dat je niet ben gaan kijken want het zag er niet smakelijk uit... maar ja evengoed t heb er best wel in gehakt. Ik miste hem daarna ook wel erg en Barry..... Die is in t asiel beland... arm dier! Huilen wat zal hij wel niet denken Ach gut dat was t een beetje sorry dat t zo lang is.

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 11:43

Oehw.. Niet zoow een lekker verhaal..!!
Maar idd wat je moeder al zei.. Gelukkig ben je niet gaan kijken.. Krijg je rare dingen van in je hoofd (beelden enzo)

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 11:53

Ja, das waar...

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 13:02

Oh jeetje, dat inderdaad een nare ervaring zeg. Ik begrijp wel dat het raar voelt voor je, maar je had waarschijnlijk toch niks meer kunnen doen, en je zou alleen maar geschrokken zijn. Ook zielig voor het hondje, die zal er ook niks van snappen.
Bah, wat een rotverhaal.

8Eveline

Berichten: 3211
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 13:12

Vreselijk ervaring moet dit voor jouw zijn, tja je moet jezelf niet de schuld gaan geven. Net als Lindy al zegt je had waarschijnlijk toch niks kunnen doen. Dan had je alleen nu een vreselijk beeld in je hoofd zitten.

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 13:28

Rot ervaring maar voor het zelfde geld had je ja koptelefoon af en was je toen niet in de buurt en had je hem nog als niet gehoord.
Maak je niet druk, mischien had het wel zo moeten gaan....

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 13:43

Wie weet was het al te laat toen jij langsliep.
Je kunt hier jezelf nu niet de schuld van geven!

Sterkte Ach gut

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 13:47

Zo erg

Charmed_One schreef:
Al had ik nou geen muziek geluisterd wie weet had ik wat gehoord en kunnen helpen...


Kan niet.... Hij was er 'niet bij' dus toen hij in die sloot kwam had hij dat zelf natuurlijk niet door, dus heeft hij ook niet geschreeuwd.

Mn zussie heeft ook epilepsie en ik hoor de laatste tijd wel veel van dit soort verhalen

Zielig voor dat hondje ook

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 18:10

Ergens mis ik die 2tal wel, en ik vind t erg zielig voor zn hond.. ze hadden een sterke band met zn 2. Heel erg bedankt voor jullie reacties! xXx