verslag wedstrijd Andijk!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

verslag wedstrijd Andijk!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-02 17:46

we gingen om 10 uur weg, want ik moest 12 uur starten. (de dag ervoor al ingevlochten ed Haha! ). in 1 keer gevonden waar we moesten zijn, ookal had IK de routebeschrijving opgeschreven. Schijnheilig

er was buiten een groot zandstuk (een bak kan je t niet noemen) om los te rijden, en een binnenbak voor de proefjes. toen we daar aankwamen zagen we allemaal van die vet mooie paardjes lopen die heel goed liepen.. maar die bleken gelukkig M en L te zijn.. hihi

er waren maar 3 starters in de B paarden en 1 in de B pony's . bij de paarden waren dit ikke dus, en 2 zusjes die ook bij mij op stal staan, allebei met hetzelfde paardje.
losrijden ging redelijk,hij was erg rustig alleen de 'bak'was nogal gaar, op sommige plaatsen te los, dan weer te hard.
nou, toen het proefje.. ik kwam de bak in en menneer storte als een pudding in elkaar. ik moest me suf drijven om hem een beetje voorwaards te houden.. de onderdelen gingen wel netjes.

ik had hem voor het tweede proefje nog even flink wakker gemaakt, daardoor liep hij iets beter, ook al bleef hij lui.

ik had zelf het gevoel dat ik net 2 puntjes zou hebben, maar dan ook net.

toen kwam de prijsuitreiking: eerst kwamen de pony's, maar omdat daar maar 1 meisje in reed dachten we dat dat bij de prijsen bij de paarden kwam. we hoorden: eerste prijs,proef 7, bla bla (=pony meisje) met 145 punten. dus ik dacht sh*t, wat moet ik dan wel niet hebben... toen zij die vrouw, en voor de 2e proef kan je meteen blijven staan, omdat je de enige deelnemer was. ik blij!! de paarden kwamen dus nog.

nou, dus uitreiking paarden: eerste plaats: maaike de vries met graziano met 163 punten! wie ik?? ja jij! dus ik naar voren, prijs aanpakken, handjes geven, ik kreeg nog geld ook, Pling oke, toen proef 8; en weer ikke! nu met 161 punten. dus ik vet blij!!

die andere meisjes hadden 159, 158, 153 en 160.

ik ben heel trots op mijn grazianootje!

maar goed, dit was mijn laatste wedstrijd B heb ik besloten, ik heb nu 9 winstpunten en dat vind ik wel genoeg. L1, here we come!!
Laatst bijgewerkt door grassie op 13-01-02 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 17:50

Wauw, Maaaaike wat goed!!

Party!! Gefeliciteeerd Party!!

Ben echt reuze blij voor je! Vind het echt super van je!! Veel suc6 in de L!!

-x-
Amy Lachen

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 17:51

goed man!
ga zo door

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-02 18:32

thankxx!

nou reddy, ik woon in lelystad (maar dat zal je wel gezien hebben) en ga soms naar noordholland. ik ben tot nu toe in Venhuisen en Andijk geweest, verder in ; almere, enkhuizen, nunspeet, nibbixwoud, lelystad( Haha! ), ijselmuiden, houten. dus het wisseld erg. ik woon op een 'centraal punt', hihi!

Sedaru

Berichten: 539
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 19:54

Goed joh! > Gefeliciteerd!

Eefje

Berichten: 305
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 20:08

netjes zeg
echt gaaf voor je ben maar trots op je beessie Lovers
heel veel succes in de L1

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 21:01

Wow zo goed!!!! 2 x 1e!!!!
GA ZO DOOR Knipoog !!!

-X-Amber

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 01:40

Gefeliciteerd, geweldig hoor Lachen

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 10:45

heyyy gefeliciteerd joh.... enne willen jullie de volgende keer effe goed een brul geven als jullie in enkhuizen of venhuizen gaan starten?? *LOL* want dan kom ik vanzelf effies kijken he?? *LOL* he doeiii

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-02 22:44

thankxx allemaal!

ja hoor obelix, tuurlijk. ik had er wel al van te voren op gezet dat ik in Andijk ging starten, hoor! Haha! heb je zeker niet gezien.. Party!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 22:51

heeey netjes! op naar de L1 dus wanneer ga je weer?

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-02 13:06

ik weet niet nimber, van de ene kant het liefst zo snel mogelijk weer, van de andere kant heb ik een beetje 'L vrees'.
kijk, B dat is gewoon B Haha! , dat kan iedereen, maar L1 is ineens zo .. ja, hoe zeg je dat.. dan begin je naar mijn idee pas echt met dressuur! ( ik weet het, raar denkbeeld Schijnheilig ) ligt dat nou aan mij of hebben meer mensen er last van om die stap te zetten??
ik ben ook nog nooit eerder gestart, dit wordt voor mij en mijn paardje de eerste keer L.

maar goed, ik zal eens in paard en sport kijken *LOL* . weet iemand toevallig nog een leuke wedstrijd in de buurt van lelystad??

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 13:11

Als je in het L zit kom je er vanzelf achter dat dat ook eigenlijk nog niets voorsteld,
dan kijk je pas tegen het M op.

En als je in het M zit streef je naar het Z, dat is pas ècht!
Met stang en trens en in een 20 bij 60 bak!

Maar denk je dat de gemiddelde Z ruiter dat ook vindt?
Nee hoor, die kijkt al weer vooruit naar het nationaal.

Ik weet precies wat je bedoelt, want ik had vroeger het zelfde idee, als je weer ietsje verder bent geweest kijk je er heeeel anders tegen aan! Haha!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 19:16

Sjuimpje schreef:
Als je in het L zit kom je er vanzelf achter dat dat ook eigenlijk nog niets voorsteld,
dan kijk je pas tegen het M op.

En als je in het M zit streef je naar het Z, dat is pas ècht!
Met stang en trens en in een 20 bij 60 bak!

Maar denk je dat de gemiddelde Z ruiter dat ook vindt?
Nee hoor, die kijkt al weer vooruit naar het nationaal.

Ik weet precies wat je bedoelt, want ik had vroeger het zelfde idee, als je weer ietsje verder bent geweest kijk je er heeeel anders tegen aan! Haha!


Sjuimpje, jij slaat de spijker op zijn kop.

Ik heb jaren geweldig opgekeken tegen de Z, dacht altijd: als ik dat haal heb ik mijn doel bereikt.
En nu rijd ik Z en heb het met mijn instructeur alweer over nationaal starten Haha!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-02 19:45

ja sjuimie en fitz, jullie hebben vast gelijk .Haha! het is natuurlijk zo dat je altijd hoger wil dan je bent... denk ik.

maar ik heb nu ook zoiets van; in de B komt iedereen , en als je L1 mag gaan starten dan moet je al een bepaalt niveau hebben, toch?!
en ik weet niet of ik dat heb Schijnheilig ...

klinkt denk ik stom in de oren van mensen die al Z ofzo starten en die denken; wat doet ze moeilijk het is maar L... maar voor mij is het gewoon een 'grote'stap..

maar goed, ooit zijn grassie en ik ook Z! hoop ik... of in ieder geval M...
ach, laten we eerst de L maar eens door komen *LOL*