Mijn arme kiesjes!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Mijn arme kiesjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 19:54

Jaja, ik ben zoooooo gemeen voor ze! Ze gaan er namelijk uit, de eerste a.s. donderdag al!
De TA vond het toch te riskant om ze te laten zitten, ze zijn nl al op zn hoogst en nog onder het tandvlees (wat volgens hem komt doordat ze aan het eind van mijn kaak staan), daardoor zou het risico op cariës (gaatjes) heel groot zijn voor mijn volledig gave kiezen die ernaast staan. Helaas kon ik niet naar t UMC, want daar zijn ze aan t verbouwen, dus donderdag ga ik naar de kaakchirurg in het eemland ziekenhuis (ik kon ook naar N'gein, maar dat zag ik niet zo zitten Schijnheilig ).
Ben wel blij, nu doet mijn tandvlees veel minder zeer dan vorige week, maar als die krengen eruit zijn, dan heb ik NOOIT meer last van ze! Ik vind t wel doodeng, want ik heb het niet zo op gerommel aan mijn tanden, maar dat heb ik er nu maar eventjes voor over... Mijn mammie gaat mee, maar ik denk niet dat ze m'n handje mag vasthouden helaas... *snif*, maar ach, I'm a big big girl in a big big world he... Lachen

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 19:59

x
Laatst bijgewerkt door janna op 03-05-22 08:03, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 20:13

Met tien spuiten verdoving... Ja mam, het doet zo'n pijn! }>
Mijn zus had er ook geen last van... die kaakchirurg heeft ongetwijfeld gestudeerd op verstandskiezen, dus ik maak me niet zo veel zorgen. Wil wel dat ze er snel uit gaan, en dat ze lekker een hele scan van mijn gebit maken, zodat ze kunnen zien waar mijn gevalletjes bovenin gebleven zijn.

De TA vertelde ook nog een heel eng verhaal, dat je kon stikken in je eigen tong als die ook verdoofd is... Ieks, maar geod, ik ga er van uit dat het allemaal helemaal okiez is met mij, en dat ik straks gewoon een kies armer ben! Cool }>

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 20:18

x
Laatst bijgewerkt door janna op 03-05-22 08:03, in het totaal 1 keer bewerkt

-

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 20:37

Dat stikken in je tong verhaal is volgens mij als ze je aan beide kanten zouden verdoven...toch Nimber??? Dus als ze maar een kant tegelijk doen zou ik me daar geen zorgen over maken... Haha! en anders gewoon een wasknijper aan een touwtje met een gewichtje er aan op je tong klemmen ofzo... Schijnheilig en dan wel foto's maken voor op bokt natuurlijk... Knipoog

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 20:46

Ahh, ik zal aan je denken donderdag hoor! Hoe laat moet jij? Ik moet dan ook namelijk, om negen uur 's morgens moet ik er zijn en dan gaan ze 2 kiezen trekken, ze hebben ruimte nodig (aso he, van mijn tandjes *LOL* ).

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 17:35

Help!! Die van mij moeten er ook uit!! Alle vier!!
Het schijnt dat die dingen heel snel gaan rotten, en dus er maar beter uit kunnen. Laui, laat je even weten hoe erg de pijn en de nasleep waren?? Haha!

Ik mag aanstaande vrijdag...



Frank.

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!


Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 18:53

Bij mij zijn ze er natuurlijk al alle 4 uit. Ik heb echt nergens last van gehad, behalve dan een beetje kramp toen de verdoving uitgewerkt begon te raken doordat je natuurlijk je mond te wijd hebt open gedaan. Dat was alles. Al die gruwel verhalen van mensen moet je dus denk ik met een korreltje zout nemen. Iig, jullie beiden succes. Bij welke chirurg moet je trouwens Laui?

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-02 13:29

Ben al weer ffkes terug...
Nou, het ging dus zo: Laudine was helemaal zenuwachtig en dacht dat ze dood ging. De dokter (Vidra btw) duwde 4 giga spuiten in haar mond, en Laudine trok wit weg. Was wel een intense ervaring! Ik heb er dus 4, of naja, nu nog 2 Tong uitsteken want hij heeft gelijk die boven ook weggemikt. Zo van: korte metten mee maken.
Ik zit nu nog verdoofd, en kan nog lahcen... Lees: als een verdoofde boerin, want het stelt echt niks voor. Praten gaat niet omdat mijn tong ook verdoofd is... Heel k*t dus, maar goed. Ik hoop maar dat alle spookverhalen bij mij niet kloppen, want volgende maand moet ik weer... *snif* voor die andere rotzakken!
Het is echt heel maf, o nder hebben ze gewoon 3 spuiten gegeven, en boven eentje, ik zit nu ook heel erg te bijten, dat voel ik aan één van de kiezen die nu heel erg veel kracht ervaart. Dus moet ik elke keer weer bedenken dat ik niet moet bijten etc.

Ik ga nog maar niet eten, want volgens mij gaat driekwart dan ergens anders heen... niet naar mijn maag iig! Haha! Ach, het viel heel erg mee, hij deed gewoon *wip* dat is één en *wip* dat is twee. Niks geen probleem... Volgende keer ga ik niet eerst voor lijk spelen, dan ga ik gewoon heel stoer die anderen eruit laten halen. Nu ben ik bijna tot aan mijn oog verdoofd, en ook mijn oor is verdoofd, en mijn onderlip, mijn verhemelte voor de helft en mijn tong ook... Voor het geval dat heb ik al paracetamols liggen... Mag ik niet meer autorijden, maar dat heb ik vanochtend al gedaan! }>

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 13:34

Ik wou dat het bij mij zo makkelijk was gegaan...

Citaat:
Over afgebroken tanden die eruit gepeuterd moesten worden

Hihi... ik heb zelf een aantal weken nadat mijn onderkies getrokken was, een botsplinter van een centimeter uit mijn kaak gepeuterd.

Wees dus maar zo blij dat het bij jou allemaal zo makkelijk gaat!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 13:40

Kitty schreef:
Hihi... ik heb zelf een aantal weken nadat mijn onderkies getrokken was, een botsplinter van een centimeter uit mijn kaak gepeuterd.

En die heeft ze ook nog gescand en op bokt gezet Scheve mond Pling
Vanaf toen durfde ik helemaaaaaaaal niet meer naar de tandarts Schijnheilig

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-02 13:55

ah, m'n verdoving houdt er op DIT moment mee op... Da's niet zo fijn...
Mén, i wish it was over! Voel vooral boven nu mijn kaak, ik heb de kiezen overigens mee naar huis. Boven zat echt een enorm wortelig geval, onder was heel netjes (had foto's gezeiN). Zal ze eens portretteren ooit...

Laudientje *met ijs tegen haar wangetje*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 14:46

Ja, ik ben ook net geweest. Ik heb ook mijn kiesjes mee naar huis gekregen *bloody*. Die ene is heel misvormd en die andere is heel mooi Lovers Verward Mijn andere kies en melkhoektand die er vorige keren zijn uitgehaald heb ik niet meegekregen! Verdrietig En ik was nog wel zo goed bezig met al mijn melktandjes enzo sparen, voor later *LOL*
Bij mij is de verdoving nog steeds niet uitgewerkt en ik ben nog steeds half verdoofd tot mijn oor en oog ja. Net als jij Haha!
Ik heb een uur moeten wachten voor ik de kamer in werd geroepen Boos! en daarbinnen heb ik ook nog een kwartier moeten wachten voor ik de verdovingen kreeg Frusty Ze moesten nog een man helpen, maar die was heel bang ofzo, zat helemaal te shaken op die stoel volgens mijn vader, die een beetje kon meekijken, wel zielig.

Trouwens, ik heb honger! Maar ik kan nog niks eten *huil*

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 15:06

go ik ben ook net terug van de tandarts. ik ging voor mijn 3 gaatjes die hij op de foto had gevonden en later in de week nog een stuk vulling afgebroken. kwam ik daar kijk die, en zegt ja je tandvlees dat ziet er ook niet mooi uit daar zit een hele bobbel (dat wist ik ook wel maar dat ging ik niet zeggen) gaat hij er op drukken, en vraagt doet het pijn? ik zo nee hoor. Ja zegt hij ik zie het aan je gezicht daar maken we even een sneedje in kan het vuil weg. naja ik heb nog een verdoofde mond en pijn in mijn kies maarja he gaat wel weer over. btw dat verdoofings spul is echt ranzig om van te kotsen.

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-02 15:21

vond ik ook.. zoooo smerig.... Die chirurg kwam ook met een enorme spuit aanzetten... 4x achter mekaar... Ik dacht echt: NEEEE, NIET IK! Uiteindelijk ben ik wel blij dat ze eruit zijn, behalve dat nu eindelijk die verdoving uit begint te werken Scheve mond , niet echt fun!
Was wel zo gebeurd, mijn moeder heeft gekeken, ik had (op verzoek) en groene doek over mijn hoofd, wilde al dat tangwerk niet zien *brrrr* Frusty

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 15:23

Wheeehh, ik moet ook, volgende week woensdag.
Ik zie er heel erg tegenop ook al wordt er gezegd dat het niets voorstelt en dat het zo gepiept is ... Huilen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 15:29

Vorige keer was dat buisje waar dat verdovingsspul inzit geknapt bij mij! Misselijk
Dat is pas goor!! Misselijk Misselijk
Mocht ik ff spoelen, natuurlijk liep al het water net zo hard weer uit mijn mond Frusty

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-02 15:34

ik kon al niet eens meer spoelen (ik moest dus spoelen na de prikken) de verdoving was echt super sterk!

Puma: het valt mij tot nu toe heel erg mee. Onder waren ze al praktisch door, dus daardoor heb ik hopelijk minder last, boven zaten ze gewoon nog down under, en daar heeft hij minder verdoofd, die was er ook sneller uit. Al die griezelverhalen van Kim gewoon niet geloven! Vork

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boyca, ComscoreBot, Eretria, IASCrawler, IlBuono, Laurora, MarJon, MiniTrex113, Petra_O, Sabbientje, Xayah, xemmafalcon, YandexBot en 177 bezoekers