kraker [kabouter plop]

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anoukje

Berichten: 450
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Stadskanaal

kraker [kabouter plop]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 20:48

ik ben met mijn pony naar de kraker geweest. we hebben al een hele tijd problemen met ches en iemand zei dus tegen ons dat we een keer naar de kraker (de zogenaamde "kabouter plop). moesten gaan. ze noemen hem zo omdat hij nogal veel op kabouter plop lijkt! toen wij daar kwamen, bleek dus dat chester links van oor tot zijn kont helemaal vast zat!

De eerste keer is hij er een uur mee bezig geweest en later zijn we nog een keer heen geweest. die man is echt super! Eerst was hij visiotherapeut bij mensen. toen is hij ook begonnen met dieren. en nu doet hij alleen maar dieren. Hij is echt goed!

Nu is chester dus weer helemaal beter! en kan ik weer fatsoenlijk rijden. alleen nog een nieuw zadel! Haha! het bleek dus dat het zadel niet helemaal goed lag. arm beest!

zijn er meer mensen die ervaring met "plop" hebben?

Groetjes anouk Knipoog

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 20:56

Plopperdeplop, nee, ik ken geen 'kabouter Plop'. Vindt het wel grappig, weet die man dat ie zo genoemd wordt?

stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 21:05

hahaha ik ken hem ook alleen maar als kabouter plop! Bloos

weet niet eens zijn echte naam terwijl hij hier toch al vaak op de manege is geweest!

wel erg hoor Schijnheilig

stephje

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 21:48

Haha, net zoals dat onze hoefsmid 'Beer' heet.

Ik heb geen idee hoe hij echt heet, laten we hopen dat het gewoon de afkorting van 'Berend' is. Het staat zelfs op het naambord bij zijn huis...

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 21:49

mooi dat het weer zow goed gaat met chester

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 11:35

Jaa ik ken de Plop ook. Graapig dat jullie hem zo noemen, bij ons op stal wordt ie ook zo genoemd. Het gaat om dierenfysiopraktijk Asterloo. Dhr van Dijk is zijn echte naam. Heb er ook goede ervaringen mee!
groetjes Cindy en Spetter

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 14:41

ik het ook een keer gedaan maar niet door kabouter plop haha, maar bij sjors heeft het heel erg geholpen en wil het weer gaan doen, hij zit links ook nog een beetje vast

anoukje

Berichten: 450
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 17:15

Spetter schreef:
Jaa ik ken de Plop ook. Graapig dat jullie hem zo noemen, bij ons op stal wordt ie ook zo genoemd. Het gaat om dierenfysiopraktijk Asterloo. Dhr van Dijk is zijn echte naam. Heb er ook goede ervaringen mee!
groetjes Cindy en Spetter


ja klopt! ik wist ook niet hoe hij heette. aardige vent, altijd met zo'n sigaar in z'n mond! Haha! haha vet grappig!