ik mag M starten!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

ik mag M starten!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 19:37

vandaag had ik springwedstrijd met Oeterma in het L, ik heb haar nu 3x gestart en al 9wp gehaald
we hadden wedstrijd in Schoorl, de hindernissen waren wel leuk,maar echt spectaculair was het niet
helaas was het ook maar 1 parcours
vanaochtend had ik oetje ff gereden,omdat dat beest vol met energie zit, ik zou ff langs de weg gaan, maar dat verliep niet top was er een aantal keren bijna vanaf gevlogen. ze was helemaal gek aan het worden, mocht geen druk meer geven op de teugels of met mijn benen of ze vloog omhoog Boos! paardje is eigenlijk altijd een btje verwend geweest, ze heeft altijd braaf haar rondjes gelopen, maar ik moet van mijn instructrice haar meer aan het werk zetten. ze is ook zo'n plank Schijnheilig

maar weer ff terug naar de wedstrijd Tong uitsteken ze was super heet en ik werd helemaal gek van dat beest en mijn instructrice zegt ook nog zo leuk: ja leuk he zo'n paard met goede conditie Boos! Boos! Boos! Haha! maar oke, we waren foutloos, ook de barrage was foutloos, ik wilde niet helemaal voluit,omdat ze zo vreselijk sterk was, maar toch nog een redelijke tijd neergezet!!!!toen was het wachten op de prijsuitreiking, ik was het echt zat, want het was vreselijk warm, dus ik had haar afgezadeld, en jahoor.....toen had ik prijs Knipoog grrr naja dan maar even te voet opgehaald
een 4e prijs van zp'n 23 deelnemers dus nu mag ik M starten Lovers

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 19:41

super gedaan!!! gefeliciteerd!!
ga je nu direkt M?

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 19:42

Hoi,

Gefeliciteerd! Jullie gaan als een trein! Moet je nou niet wéér je onderschrift aanpassen? Haha!

Judith

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 20:03

Voice schreef:
Hoi,

Gefeliciteerd! Jullie gaan als een trein! Moet je nou niet wéér je onderschrift aanpassen? Haha!

Judith



ja idd! goed dat je het zegt Tong uitsteken

chantal: ik ga nog geen M hoor!!ik rijd de kampioenschappen gewoon L, ik heb al wel 2x M oefenparcours gereden en dat liep super, maar ikd oe rustig aan!!


kwam vanmiddag een man naar me toe, die vond dat ie zo super goed kon springen en hij vroeg wat erachter zat balbalbalbala
ik heb mijn verhaaltje gedaan hihi, maja het is niet mijn paard, dus kan moeilijk zeggen:''kopen...?'' Haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 00:55

Wie was die man Verward *LOL*

Super hoor Tab Na de kampioenschappen samen het M in met Ot en Oet Verward Haha! (ben bang dat ik de regio niet meer haal in het L, maar anders start ik wel iets eerder M Clown )
Jij komt iig nog langs de weg, dat heb ik met Otje al opgegeven Bloos! Zelfs met een slofteugel is het bloedlink en het is bij ons ook redelijk druk dus ik ga het niet meer proberen

Wie hadden er verder goed gereden Verward
Hoe ging Orri Verward

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 07:51

Zo hee, goed gedaan hoor.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 10:24

gomir schreef:
Wie was die man Verward *LOL*

Super hoor Tab Na de kampioenschappen samen het M in met Ot en Oet Verward Haha! (ben bang dat ik de regio niet meer haal in het L, maar anders start ik wel iets eerder M Clown )
Jij komt iig nog langs de weg, dat heb ik met Otje al opgegeven Bloos! Zelfs met een slofteugel is het bloedlink en het is bij ons ook redelijk druk dus ik ga het niet meer proberen

Wie hadden er verder goed gereden Verward
Hoe ging Orri Verward


geen idee wie die man was Verward

ik zie nog wel wanneer ik M ga, na de regio maybe Tong uitsteken
in het L was ronald 1e, lizzy 2e, linda 3e, ik 4e en marcel 5e Haha!
voor de rest weet ik het niet

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:42

Je verkeerde dus in goed gezelschap *LOL* (ronald kunnen we ook nog zien te strikken, zie tweede pb Knipoog )

Jij kent ook niemand Clown Tong uitsteken Wat heb ik daar nou aan Knipoog

ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:53

top!!!wel eng vind ik zo hoog ik kom de B hal niet heelhuids door:o

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:56

gefeliciteerd veel succes

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 21:54

dank jullie wel! Haha!

gomir schreef:
Je verkeerde dus in goed gezelschap *LOL* (ronald kunnen we ook nog zien te strikken, zie tweede pb Knipoog )

Jij kent ook niemand Clown Tong uitsteken Wat heb ik daar nou aan Knipoog
~

ronald?hmmmm weet ik niet hoor!! zaterdag was die van knap(hoe heet die man nou...andre toch?) hem aan het helpen....zag er best maf uit!
hij heeft natuurlijk wel ervaring en verstand van jonge paardjes maar ik vind het zo raar, je rijd wel tegen ze! Haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:29

Andre ja Ze helpen elkaar allemaal weleens op concours, daar ben ik al aan gewend *LOL*

Dat je tegen elkaar rijdt op concours ontkom je hier in de regio toch niet aan Knipoog Je rijdt ook 'tegen' Hans en miran Tong uitsteken (ik rijd altijd voor mezelf trouwens en af en toe sta ik dan eens bovenaan Haha! )
Die profs onthouden dat vast niet en ik heb er persoonlijk geen enkel probleem mee

Tygahno

Berichten: 262
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:01

OK dan! GEFELICITEERD OK dan!

MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 10:53

Gefeliciteerd!!

Jammer dat ik niet wist dat je ook meedeed, dan had ik nog wel even blijven kijken. Ik heb al zoveel over Oeterma hier op bokt gelezen, ik wil haar nu wel eens in het echie zien!

Ik heb zelf meegedaan in de B. Ik was daar derde geworden, na een foutloos parcours, en 1 balk in de barage.
het was daar inderdaad wel warm he? ik was ook al aan het twijfelen of ik Marple af zou zadelen of niet, maar ik heb heel lang tweede gestaan dus ik heb het maar niet gedaan. Was wel blij toen we klaar waren Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 10:58

MissM schreef:
Gefeliciteerd!!

Jammer dat ik niet wist dat je ook meedeed, dan had ik nog wel even blijven kijken. Ik heb al zoveel over Oeterma hier op bokt gelezen, ik wil haar nu wel eens in het echie zien!

Ik heb zelf meegedaan in de B. Ik was daar derde geworden, na een foutloos parcours, en 1 balk in de barage.
het was daar inderdaad wel warm he? ik was ook al aan het twijfelen of ik Marple af zou zadelen of niet, maar ik heb heel lang tweede gestaan dus ik heb het maar niet gedaan. Was wel blij toen we klaar waren Haha!


hey wat leuk!! dan heb ik jou wel gezien!!! want de prijsuitreiking heb ik gezien,toen zat ik er net op! heb alleen niet verder gekeken dat de 1e prijs(want die vrouw kende ik) Tong uitsteken gefeliciteerd met je 3e prijs!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 11:09

gefeliciteerd met je punten en met je prijs. hopelijk gaat het op de regio ook zo goed en straks naar de m