Turkey her we come...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Turkey her we come...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 07:56

Van de week besloten een vriendin en ik, dat het toch wel heel leuk was om dit jaar weer eens op vakantie te gaan, de keus was snel gemaakt, het zo weer Turkije worden, hier zijn we twee jaar geleden ook geweest en dit was zeer goed bevallen, maar ik wilde niet weer naar de zelfde plek, het leek me wel leuk om een ander plekje Turkije te ontdekken, dus de reisfolders door gespit en we op Kusadasi terecht gekomen een appartement direct aan zee, dus dat gaat wel goed komen, dus van 10 julie t/m 20 juli zit ik in Turkije Haha!

Iemand al eeder naar Kusadasi geweest?


Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 08:00

Waar in Turkije ligt dat? Ik ben vorige week terug gekomen uit Turkije, is mij ook héél goed bevallen. Waar zijn jullie vorige keer geweest? Ik zat in Side. Lachen


Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 08:27

Oh, niet in de buurt van waar wij zaten dus, Side ligt aan de zuidwest-kust. In ieder geval heel veel plezier, maar dat zal vast wel lukken!!


_flo_

Berichten: 1269
Geregistreerd: 02-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 23:40

Ik ben voor 2 jaar geleden in Kusadasi geweest... Tusan Beach Resort.
Er is een mooie, brede boulevard met tal van kleine steegjes om lekker te shoppen... wel afdingen he Lachen
Het "Duivelseiland" direct gelegen aan de boulevard is ook een aanrader.
Verder is er een mogelijkheid om met paarden in zee te zwemmen, een jeep-safari te maken, boottochten te boeken ect.
Tevens vind je er ook een Padi duikcentum.
Bij Rob's cafe mocht ik gratis internetten.

Een tip: neem gelijk de eerste of tweede dag een Hamam bad. (zijn er genoeg)
Je huid wordt dan schoon gescrubd, zodat je opgedane bruine kleur mooier en langer blijft zitten.

Veel plezier Lachen




Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Buxy, Chonelly, darkangel23, Esther, gigil, Googlebot, IASCrawler, Ineke2, janna, Julimy, NinaCharlie, Paulaa_, RenskeFrea, Rooss_24, stoeltafel en 82 bezoekers