Bah!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 12:17

Wat een ongeloofelijke k****zak. Als jager zie je toch wel het verschil tussen een everzwijn en een pony???
Gelukkig moet hij een fikse boete betalen en is zijn jachtvergunning ingenomen. Alleen voor hoelang?
Ik zou helemaal gek worden als een jager ''per ongeluk'' mijn paarden aanziet voor wild en ze afschiet. Ik woon ook in een bosrijke omgeving waar ook veel jagers rondlopen. Gelukkig kennen de meeste mijn dieren, maar het zal je maar gebeuren.


snoopy2002
Berichten: 326
Geregistreerd: 31-12-01
Woonplaats: a'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 13:21

wat zielig,
hopelijk duurt het voor hem nog 20 jaar!


party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 16:05

er was ook een vent of zo die ging ook zo ff z'n geweer uitproberen en schoot op wat en raakte z'n buurjongentje ook dood! echt erg Huilen

~Be as you are~

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 20:26

Wat verschrikkelijk! De tranen schieten me spontaan in de ogen! Je zult maar door zijn idioot je lieve ponybeest kwijtraken omdat hij het verschil tussen een pony en een everzwijn niet ziet! Wat een l*l

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 21:54

wat een sinkmodder figuur..... nou als hij dat bij mijn paarden had gedaan had ik m persoonlijk zelf wat door zijn lichaam geschoten!!! Lips are sealed wat een idioot zeg....
Extreme duivel Boos! Extreme duivel Boos!

keep calm, I'm engaged!!! <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Flip, Jennifer_S, kinel, Lanoca, lynn_Joy, redbutton, Sintara, Vagabondo en 108 bezoekers