Het zilver van je hoofdstel 'verchroomen'?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Het zilver van je hoofdstel 'verchroomen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:51

Is het niet mogelijk om de gespjes e.d te verchroomen? Met een kwastje ofzo? Zodat het zilver koperkleurig wordt?

Ik vroeg het me af Lachen


llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 19:07

volgens mij niet .. maar ik snap je uitleg niet helemaal misschien kun je der een foto opzetten wat je precies bedoelt *LOL*

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 19:48

Chroom is toch niet koperkleurig? Chroom is zilverkleurig...

Ik heb wel eens met goudverf voor metaal 1 zilverkleurig gespje bijgewerkt (de rest was al koper), dat ging best ok, maar echt mooi glanzend ofzo werd het niet, bleef een beetje dof en je kunt het niet poetsen. Na verloop van tijd ging het ook weer bladderen. Ik zou dat dus niet doen bij een heel hoofdstel, het wordt niet echt mooi en het is ook lastig om het netjes te schilderen, je schildert gauw het leer mee.

Nulla tenaci invia est via


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 19:57

Margreet schreef:
Chroom is toch niet koperkleurig? Chroom is zilverkleurig...

Ik heb wel eens met goudverf voor metaal 1 zilverkleurig gespje bijgewerkt (de rest was al koper), dat ging best ok, maar echt mooi glanzend ofzo werd het niet, bleef een beetje dof en je kunt het niet poetsen. Na verloop van tijd ging het ook weer bladderen. Ik zou dat dus niet doen bij een heel hoofdstel, het wordt niet echt mooi en het is ook lastig om het netjes te schilderen, je schildert gauw het leer mee.


Haha dat wilde ik dus ff weten Lachen

Dank je wel!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Josien_ en 83 bezoekers