tinker bijrijden voor 75 euro...doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

tinker bijrijden voor 75 euro...doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-02 23:52

Ik heb een aanbod gekregen om een tinkertje te rijden voor ??? keer per week.

Hiervoor moet ik 75 euro per maand betalen.
Zal ik het doen, hoef alleen te poetsen en te rijden en zal ook wel met hem naar buiten mogen.
Ik moet betalen wegens omstandigheden..

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 23:56

als het je aanspreekt en het is je die euro's waard, waarom iet?
Lijkt me een mooie kans!
*als je wel vaak genoeg voor die 75 euro mag ijden!*

succes

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 00:00

je moet het helemaal zelf weten.,
mag je er veel mee doen of gaat het??
kijk hoe je uit zou komen, het kan opzich een mooie kans zijn hoor!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

ikke

Berichten: 37522
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 00:17

Klinkt niet slecht. Ligt eraan hoeveel je ermee mag doen, hoe vaak je mag rijden, of jij het kunt betalen en of die omstandigheden je niet dwars kunnen gaan zitten, maar op zich denk ik geen slecht aanbod.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-02 00:33

Nee de eigenaar van de tinker heeft omstandigheden, waardoor ze een bijrijdster zoekt die mee betaald.
Ik vind het een leuk aanbod, ze neemt nog contact op met me!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 00:48

hmm 73 euro vin ik een hoop geld.. Maar ik wet niet hoe vaak je deze dan mag rijden??? En hoef/mag je alleen maar te rijden? In mijn geval is het "mag" omdat ik alles wat erom omheen zit ook met heel veel plezier doe...
ik heb een vz paardje en ik doe alles zelf.. De eigenaar nix...
maar goed ik zou het laten afhangen van de aantal keren dat ja mag rijden...

Onderschriftloos :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 10:56

Voor dat geld kun je lang geen eigen Tinker onderhouden. Wat mag je er allemaal mee doen en hoe vaak mag je rijden? Klinkt leuk hoor!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 10:59

ja, even kijken of het natuurlijik reeel is. kijk als je maar 1 x mag rijden...dat is niet veel. Het klinkt leuk, en als het 75 euro waard is, moet je het vooral doen.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 17:29

Als het goed is neemt ze vanavond contact op.
Het gaat geloof ik om 3 dagen in de week, en er is een binnen en een buitenbak Lachen

groetjes melissa

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 17:43

Dat is wel luxe melissa, voor dat geld 3x in de week rijden, een binnenrijhal tot de beschikking hebben, dat zou je op een manege niet lukken voor dat geld. Ga je dan ook les nemen van iemand?

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 17:47

Ik moet wel mijn lessen ervoor afzeggen, anders wordt het te duur (En mijn lessen en het tinkertje) maar als ik geld heb neem ik gewoon af en toe een les op een manege paard of op de tinker.
De tinker staat op de manege dus ken de mensen wel!
Denk wel dat het doorgaat lijkt me echter super leuk!

Groetjes Melissa

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 18:21

Als je 3x per week mag rijden dan is het dat geld wel waard. Vooral omdat je een binnen en buitenbak tot je beschikking hebt. Vooral doen zou ik zeggen en heel veel plezier als het doorgaat.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 20:47

Jippie! donderdag heb ik een afspraak lijkt me echt heel gaaf! ik mag er zelfs mee naar buiten!!!!!

groetjes, Melissa

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 21:34

Hardstikke gaaf voor je melissa!! Ik hoop dat het doorgaat voor je!

Als het toch onverwachts niet door kan geen weet ik nog wel verzorgpaardjes voor je! (ik heb hun ook jou email adres gegeven en ze zouen je mailen) en nog eentje die staat bij Nico op stal.
Dus als je interesse hebt weet je me te vinden via PB of Msn..

sannie
Berichten: 6
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 22:36

[haihai,

ik weet niet hoe oud je bent en of je dus al geld verdiend of zo, maar ik vind het eigenlijk schandalig om zo veel geld te betalen voor mensen die nota bene zlkef geen tijd of iets hebben om die paarden te verzorgen. zelf heb ik net een ander verzorgpaard, welke ik elke dag rij of longeer of zoiets en ik betaal nix! ik zou dus gewoon ff afwachten...maar ja dat is mijn mening.....

maarten rules!

Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 13:28

hoi, ik snap eigenlijk niet waarom je moet betalen als je gaat bijrijden, je bewijst de eigenaren toch ook een gunst, 't is niet alleen voor je eigen plezier toch? maar, ja, ik begrijp dat dat is voor omstandigheden.

Verder begin ik het idee te krijgen dat alles hier erg goedkoop is, ik las ergens dat je voor 3 keer in de week rijden met 75 euro niet klaar bent op een manege.
Hier betaal je voor lidmaatschap, ongeacht hoe vaak je rijd, per week, 7,70 EURO en een les kost gemiddeld 2,50 EURO.

Volgens mij hebben wij het erg goed hier!!! Pling

Maar, als de prijzen, voor waar jij woont een beetje in verhouding zijn, is het wel een leuk aanbod.

Soms moet je springen, om al vallende te leren vliegen!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 13:30

hmm ik vind het op zich een leuke uitdaging, maar 75 Euro is ook nog wel wat.
Nu heb ik strontmzzl met een bijrijdpaardje dat gratis is er waar ik vanalles mee mag.
Maar is iemand bij wie je gratis mag rijden???

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 13:54

Natuurlijk moet ze betalen voor het bijrijden! Ik vind mensen die perse gratis op een paard willen rijden en zo profiteurs. Het is helemaal niet zoveel, het staat heel mooi in verhouding met wat ze mag doen. Probeer maar eens een manege zover te krijgen dat je in de binnenbak kunt rijden en/of buitenritten voor datzelfde geld. DAt gaat je niet lukken. Voor niets gaat de zon op. Als je wilt rijden dan moet je betalen. Heb je er geen cent voor over, dan niet. Ik zou evt. best een bijrijder willen, maar niemand die gratis op mijn paarden rijdt. Want het is graag of niet.

Je moet je eens afvragen waarom mensen geen tijd hebben om altijd te kunnen rijden: het houden van een paard is duur. DAar voor moet je veel werken, waardoor er minder tijd over blijft voor leuke dingen. WAarom zou een bijrijder dan gratis daarvan mogen profiteren?

sannie
Berichten: 6
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 16:31

[gelukkig zijn er genoeg mensen die hier anders over denken....

maarten rules!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 16:48

desiree, ik heb een vz paard en zie mezelf toch echt niet als een profiteur!!! De eigenaar doet er zelf nix mee en voor de rest zorgen zij voor zijn verzorging. Ik les ook op hem (betaal dat overigens wel gwoon zelf) en betaal zijn biks... Maar dat is om een bepaalde reden..
enne: ik heb jaren op een manege gerden en dat is gewoon schandalig duur!!! Dat ik weg ging was het 220 voor 10 lessen! (guldens) en de kwaliteit van de lessen is ook niet echt alles daar!
Zelf zou ik dolgraag een eigen paardje willen en heb er aan gedacht mijn vz paardje te kopen.. Maar ik kwam erachter dat ik dat gewoon niet kan betalen.. Ik zou mer moeten gaan werken: op zich nix op tegen, maar ik heb het zwaar met mijn school en kan gewoon niet meer werken. En geen werk (naja zaterdag) betekend geen geld en dus ook geen paardje voor mij!!! En dan zeg jij dus dat wij profiteurs zijn omdat wij een paard van een ander gratis rijden terwijl er anders met dat paard nix gebeurt!! Vaak houdt een vz paard in dat je ook mee helpt in de verzorging.. Ik vind dat een redelijk alternatief tegenover geld... In ons geval doen wij dus alles en als ik daar ook nog voor zou moeten betalen zou ik het misschien niet doen.. EN de verzorging op mijn schouders EN de kosten er van.. Dan kan ik net zo goed een eigena paard kopen! En ja dat gaat nu weer niet!!!

Onderschriftloos :Y)

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 16:49

oh en nog wat.. Ik heb er op zich nix op tegen hoor dat mensen er geld voor vragen, maar ben het er alleen niet mee eens dat wij profiteurs genoemd worden...

Onderschriftloos :Y)

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 16:56

hmmpfff, ik koop dan liever zelf een paard dan dat ik ervoor betaal, ik kan voor die 75 euro dan beter stalgeld betalen... vind ik.
Ik betaal nix voor bonanza, maar dat moet ook enit hoeven, ik wil best klusjes voor dr doen, ik wil ook zelf wel een zadel kopen en hoofdstel enzo, maar ik ga niet voor het rijden geld betalen.
Bovendien bewijs ik die mensen nu ook nog een dienst mee, hun pony word helemaal beleerd zodat hun dochtertje ook kan rijden over 1 of 2 jaar. Als zij voor dat ik op bon heb gezeten erop gaat sleurt bonanza haar overal mee heen, rijd ik dr eerst ff en daarna is ze goed voor dat meiske.
en ik vind mezelf helemaal geen profiteur, dan moet je maar geen paard kopen en er tenslotte nix mee doen.....

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 16:57

Er is laatst een megatopic over geweest http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... =bijrijder

Hieruit blijkt dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken of diegene het waard vindt om voor een paard te betalen.
Het heeft dan nog met het soort paard te maken, dus wat kun je ermee, wordt jij er beter van, wordt het paard er beter van, wat mag je allemaal, mag je alleen in de bak rijden of ook buitenritten of zelfs wedstrijden? Wat voor mogelijkheden heb je waar het paard staat? Buitenbak? Binnenbak? Kun je er les nemen? Enz.

Ik rijd nu zelf 3x a 4x per week op een Haflinger op een luxe stal en daarvoor betaal ik ongeveer 150,- in de maand.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 17:00

meeste stallen zijn duurder dan 75 euro hoor.
ik denk niet dat desiree t zo bedoeld van profiteur kelly. in sommige streken is t heel normaal om geen geld voor een verzorgpaard te betalen en in andere weer wel. als mensen er geld voor vragen en je wil t er voor geven waarom niet. lessen op een manege is nog veel duurder (reken maar uit 10 euro per les, 3 keer per week *4 weken is 120 euro per maand dat scheelt je 45 euro. das 100 piek. je hebt gewoon veel mazzel als je gratis een paard kan rijden.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 17:08

Bij ons zijn verzorgpaarden vrij schaars en meebetalen in de kosten (zo zie ik het ) is heel normaal.

Ik heb een bijrijder omdat ik het vrij druk heb en ook nog een vrij druk paard die veel tijd eist. Ik wilde een serieus iemand die goed voor Leys is. Dus geen poetstutje. Voor dat bedrag wat zij betaald mag ze ook alles doen en ik denk financieel wat af.

Weet wat stallen in de omgeving van Utrecht kosten ???

Als de mensen niet naar hun paard omkijken prima dat het dan gratis is maar die van mij is een sportpaard waar heeeeeel serieus mee getraind wordt. Boos! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 98 bezoekers