operatie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

operatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 12:50

Heb juist mijn 8ste opératie ondergegaan , nu zit ik hier in bed met verschrikkelijke pijn.. Ze hebben mijn vijsen en plaat uit mijn been-knie uitgehaald...ik dcaht terug erna kunnen rond te 'huppelen' maar niets is waar..ik lig met een hoge dosis hier op mijn tandne te bijten van de pijn...snik
Huilen zo een pijn en da verergerd met de minuut..zo steken en..er zijn 2 gaten in mijn bot raar da voel ik ook erg..mens toch wa kunnen we afzien, ik dacht da het ergste achter de rug was..maa nee nu moet ik nog effe doorbijten...
Kan ik weer niets doen en zelf nie tot aan mijn paardjes gaan zien...maa ja da heb ik 4 maanden nie gekund dus nu zal het minder lang zijn de revalidatie..

Scheve mond

profiteer maar goed van alles wat je doet want je kunt nie weten hoe belangerijk dat is. Ik dnek veel aan jullie allemaal die gezond zijn en kunnen rijden en gaan wandelen en ..genieten............

Voilà dank jullie om mij te lesen hebben Knipoog

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:52

jee dat klinkt allemaal pijnlijk, ik wens je beterschap en sterkte toe hoor!

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:25

Hou even op ik moet nog geopereerd worden Knipoog
Veel sterkte.

Off topic... hoe is bij jou de narcose bevallen. Hier ben ik namelijk het meest bang voor!

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:28

Veel beterschap toegewenst Cinv hoelang moet je nu revalideren?

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 17:05

Ik weet het niet...nie zo lang meer hoop ik hé..
O Flower, ...DAT IS ZAAAAAAAALIG dat is het tofste dat in slaap doen..
Ze spuiten de narcose langs de baxter in en in een paar sec voel je je in slaap vallen...zo leuk! Deze x op maskertje op en na een paar sec zeiden ze me je gaat warm voelen en het gaat prikkelen overal..en warm had ik niet mara prikkelingen overal raar en dan paf , ben je weg...
Dat wakker worden , een paar uur later is zo raar was zalig aan het dromen en dan doe je je ogen open en je ziet niets alles wazig zo...en dat heeft een tijdje nodig om terug tegoei te kunnen zien, ik forceer mij dan maa je voelt je zo down nog...o dat is het leukste van de operatie...Knipoog
Wat heb je voor Flower?

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 17:08

Wat rot, hoop dat je snel geen last meer hebt!
Hoor altijd dat het niet zo prettig is om uit de narcose te komen, veel mensen zijn er goed ziek van.

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 18:06

Ik voel met je mee, ben ook geopereerd aan mn knie.
Heel veel sterkte en beterschap. Vriendjes zijn?

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 18:08

jee dat is niet leuk.. sterkte & beterschap Ach gut

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 17:19

beterschap!

ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 20:53

Beterschap hoor, ben pasgeleden geopereerd aan een gebroken schouder (van paard gestuiterd), maar de narcose was inderdaad geweldig. ik had na drie dagen pijn lijden eindelijk weer eens heerlijk geslapen en super gedroomd. Totaal niet ziek geweest hoor van de narcose.

Gelukkig heb ik geen platen en schroeven, maar ijzerdraad wat er niet meer uithoeft volgens de dokter.

Iig veel sterkte voor jou en hou nog even vol!!!!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 22:10

Ach arme Cin.... Het duurt nu al allemaal zo lang... Ach gut

Je weet dat ik jou als geen ander een voorspoedig herstel toewens!!! Ik hoop dat die maanden en maanden van pijn zich binnenkort kunnen laten vervangen door vreugdevolle jaaaren bij Vierno en de andere beestjes...

En onthoud het: zodra het kan, laat ik je geen weekend meer met rust om op pad te gaan met onze Spanjaarden Knipoog!! Tong uitsteken

wyko

Berichten: 2044
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 11:32

Beterschap! En nu maar hopen dat je snel weer aan de gang kan.
Zelf heb ik ook een knie operatie gehad, maar ik heb dat met ruggenprik gedaan. Dat beviel me uitstekend! Ik heb nog nooit narcose gehad en zo zou ik dat ook wel willen laten.
Maar mocht er weer eens een operatie komen en het is mogelijk met ruggenprik dan doe ik dat.

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 12:41

Ik mocht geen epidurale hebben omdat ik een thrombose en long embool heb (gedaan) en moet nu alle dagen fraxodi piquren hebben om het bloed te verdunnen en dan moet het onder narcose...
Het was geen erge operatie maar doodgevaarlijk voor mij vanwegen mijn thrombose Knipoog
Maar ik heb narcose graag:-)