Fokster van Jurga en Jurga zelf in één IdS...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Fokster van Jurga en Jurga zelf in één IdS...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 22:50

Ik kwam thuis uit mijn werk vandaag en mam drukte me meteen de nieuwste In de Strengen in de hand.

"De fokster van Jurga staat erin met een artikel! Enneuh... de advertentie met Voice staat er ook weer in!"

Heb het artikel nog niet gelezen, maar het gaat over hun kraamkliniek voor paarden. Iemand die het al wel gelezen heeft?

Een aantal jaar geleden zijn we daar ook geweest, incl. paardlief. We hebben daar ook een halfbroer van Jurga gezien en werden gastvrij ontvangen. Later heb ik nog eens een brief gestuurd met foto's van Voice en Wencke, maar daar heb ik nooit antwoord meer op gehad helaas.

Ga morgen het artikel maar even lezen, ben nu te moe, het dringt niet meer door Knipoog.

Wel leuk, Jur en Voice (in een advertentie) en de fokster van Jurga in één blad.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 23:11

Advertentie? Een dekadvertentie van Paddox? Of een advertentie dat ze te koop staan?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 23:18

Nee, er staat een advertentie in IdS van het bedrijf dat de reclames verzorgd, daar staan drie foto's van Jurga en baby-Voice bij. Zoek maar eens, groen/blauwe pagina.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 23:26

Ja elke keer als ik die advertentie zien denk ik oja is paard en veulen van Jurga. Echt heel erg leuk dat je die zo vaakt tegen komt. En dan nog de fokster dat is extra speciaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 23:49

Jurga schreef:
Nee, er staat een advertentie in IdS van het bedrijf dat de reclames verzorgd, daar staan drie foto's van Jurga en baby-Voice bij. Zoek maar eens, groen/blauwe pagina.


Ik ben volgens mij een van de weinige mensen die de IDS ALTIJD Boos! op zaterdag pas ontvang in de bus. En ik woon nog geen 10 minuten autorijden van Zeist af Boos!

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 06:48

Pipo schreef:
[Ik ben volgens mij een van de weinige mensen die de IDS ALTIJD Boos! op zaterdag pas ontvang in de bus. En ik woon nog geen 10 minuten autorijden van Zeist af Boos!
[/quote]


Krijg je hem via de "stadspost" ? Haha!

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

taverno

Berichten: 4215
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 07:33

Leuk hoor,voel je je nu niet een beetje trots?Jouw paard in IDS.

Het was mijn bedoeling om slapend rijk te worden maar ik kan de slaap niet vatten.
Het leven is ruiger met een tuiger

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 10:25

ik heb hem gezien, erg leuk, (tussen blz 51 en 53 in...blz 52 dus Knipoog )beroemd paardje dus!

Haha!

nadezda

Berichten: 1852
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 13:41

ik heb het gezien harstikke gaaf, maar ik heb ze ook in het echt mogen bewonderen Lachen
Cool dit !!!!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 14:25

Pipo"]
[quote="Jurga schreef:
Nee, er staat een advertentie in IdS van het bedrijf dat de reclames verzorgd, daar staan drie foto's van Jurga en baby-Voice bij. Zoek maar eens, groen/blauwe pagina.


Ik ben volgens mij een van de weinige mensen die de IDS ALTIJD Boos! op zaterdag pas ontvang in de bus. En ik woon nog geen 10 minuten autorijden van Zeist af Boos!
[/quote]

huh ben je alweer verhuisd dan? Knipoog

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama


tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 15:59

Ik woon IN Zeist en bij mij wisselt het wel eens, de ene keer op vrijdag en de andere keer op zaterdag.

Maar ik heb het artikel gelezen, mooie kraamkliniek heeft die mevrouw En die advertentie blijft leuk, vooral als het om je eigen paarden gaat!

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 23:34

pakt nu Ids.... Ha, 'k zie em....
Nou, hoe voelt dat nu, zo'n beroemd paard???

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 23:38

GribaldiFAN schreef:
Ja elke keer als ik die advertentie zien denk ik oja is paard en veulen van Jurga.

Dat denk ik ook altijd Lachen

Heb artikel nog niet gelezen, zal van de week wel eens doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 23:38

Gerrie"]
[quote="Pipo"][quote="Jurga schreef:
Nee, er staat een advertentie in IdS van het bedrijf dat de reclames verzorgd, daar staan drie foto's van Jurga en baby-Voice bij. Zoek maar eens, groen/blauwe pagina.


Ik ben volgens mij een van de weinige mensen die de IDS ALTIJD Boos! op zaterdag pas ontvang in de bus. En ik woon nog geen 10 minuten autorijden van Zeist af Boos!
[/quote]

huh ben je alweer verhuisd dan? Knipoog
[/quote]

10 minuten is wat overdreven, moet ik wel heel hard rijden. Maar het is wel heel dichtbij ja Haha!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 11:36

ja als alles in 10 min te doen was waren we zo klaar Haha!

Rij nou maar lekker rustig die 30 km...kost anders zo veel euri's Tong uitsteken

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 11:45

Pipo"]
[quote="Jurga schreef:
Nee, er staat een advertentie in IdS van het bedrijf dat de reclames verzorgd, daar staan drie foto's van Jurga en baby-Voice bij. Zoek maar eens, groen/blauwe pagina.


Ik ben volgens mij een van de weinige mensen die de IDS ALTIJD Boos! op zaterdag pas ontvang in de bus. En ik woon nog geen 10 minuten autorijden van Zeist af Boos!
[/quote]

Nou dat hebben wij dus ook, al wonen wij wel afgelegen. Ook standaard de zaterdag na dat jullie hem allemaal al hebben Boos!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 17:23

Wat vinden jullie nou van het idee 'kraamkliniek'? Ik vind het wel geniaal gevonden!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

gillian

Berichten: 4397
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 22:34

had ik ook al gezien!
die foto's kwamen me zo bekend voor!
gaan ze nog niet langs hun ijzers lopen??haha

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:01

Ja ik zag het al, die advertentie dan Knipoog Die staat er best vaak in, echt leuk!!
En nu ook nog de fokster erbij Lachen

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:40

He, wat gaaf zeg!

Ik heb het artikel gelezen van die kraamkliniek, vind het een superoplossing!
Jammer dat het voor mij zo ver weg is... zou een mooie mogelijkheid zijn om Fie eens te laten dekken...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 13:40

Ik vond het idee ook verre van slecht, denk dat er zeker vraag naar is!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:13

he toevallig ik heb net dat verhaal gelezen, ik vind het een super oplossing voor paard en eigenaar!!

Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:06

Pipo schreef:

Ik ben volgens mij een van de weinige mensen die de IDS ALTIJD Boos! op zaterdag pas ontvang in de bus. En ik woon nog geen 10 minuten autorijden van Zeist af Boos!


Heb je een in paarden geinteresseerde postbode?? Haha!

Culemborg here I come!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 63 bezoekers