Wie gebruikt dit vliegenmasker ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48097
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Wie gebruikt dit vliegenmasker ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 16:10

De Field Relief midi van de paardendrogist Lachen

Afbeelding


Ik heb voor Rena dit vliegenmasker hieronder :
Afbeelding

Is wel een fijn ding hoor , maar die bontranden vind ik niks tijdens de warme zomerdagen , wordt zo *blegh* zweterig eronder...

Ik kijk dus al een jaar of 2 rond voor een vliegenmasker zonder zo'n gore bontrand eraan Tong uitsteken

Deze hierboven lijkt me wel wat , ziet er lekker luchtig uit en ook nog eens beter elastisch aansluitend ! OK dan!

Maar staat hij wel echt goed van de ogen af en is het een beetje een stevig en fijn ding in de praktijk ? Heeft iemand hem ? Lachen

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 16:06

Had je hier al een topic over? Kan me herinneren dat ik die foto pas ook al langs zag vliegen (of ik ben blont).
Ik heb zo'n zelfde masker nog liggen met oren erop. Spiksplinternieuw (nog nooit gepast). Een meisje bij mij op stal heeft hem ook en haar bevalt het prima. Het elastiek sluit goed aan en het is soepel en weegt niets. Mocht je meer info willen of er een willen kopen; ik wil de mijne evt. wel weg doen (overcompleet).

pmarena

Berichten: 48097
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 16:20

Ik heb deze foto wel eens eerder gepost in een topic waarin iemand vroeg wat voor vliegenmaskers bokkers gebruikten , dat wel Lachen

Ik wil er zelf geen 1 met oren , maar bedankt voor het aanbod !

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:56

Ik wil bovenstaande ook gaan aanschaffen!
Die van mij krijgt gauw schuurplekken en aangezien dat bont na een tijdje hard wordt ben ik wel toe aan een nieuwe.

Ik vond bovenstaande ook erg goed eruitzien.

Ik ben inderdaad ook wel benieuwd wat mensen hiervan vinden!

aisie

Berichten: 3722
Geregistreerd: 05-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:51

Ik gebruik bovenstaand masker al 2 jaar voor mijn paard. Ik heb er wel 1 met oren eraan. Hij bevalt mij verder uitstekend. Zit niet te dicht op de ogen en sluit goed aan.