Maud arrogant? Hoe kom je daar nou bij

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 12:40

Ik kan me jullie reactie wel voorstellen, maar als ze nou echt ziek is, dan hoeft heel nederland dat toch niet te weten en dan geef je er een draai aan. Of zoiets. Oordelen is zo makkelijk, dat wil ik alleen zeggen.

Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 12:47

Ik vind het eerlijk gezegd geen manier van doen.
Teken je trouwens bij Idols ook niet bepaalde contracten en hoef je dan niet mee te werken aan dit soort dingen of ben ik nu verkeerd geinformeerd.

Ik vind een huldiging voor een nr. 2 zo weer zo overdreven maar als je woonplaats dat dan doet, vind ik niet dat je eronder vandaan kunt komen.
Even door de zure appel heenbijten en daarna lekker op je luie k*nt gaan zitten getuigt van meer respect voor je evt. fans.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 14:11

misschien word ze wel verwacht op nog 17 huldigingen... kan je moeilijk naar hele ene wel gaan en het andere niet. Dan maar naar geen van allen... Dat het publiek je bekend gemaakt heeft betekend nog niet dat je je moet laten leven door het publiek!
En wie weet vertelde ze wel wat anders en heeft de media het verdraait in 'nergens zin in'. Gebeurd zo vaak...

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 14:21

Gelukkig voor haar is ze geen 1e geworden, dan had ze nog meer moeten doen!

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 14:39

Fairie schreef:
Heb je gelijk in, maar dan nog... Een huldiging!
Is toch best een grote eer, of niet dan?

Al zou ik nog zo ziek/depressief of wat dan ook zijn, ik zou er heen gaan.


Jij bent duidelijk nog nooit erg ziek of depresief geweest.
Mens je kletst maar wat met dat je er heen zou gaan.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 14:48

Ze zegt zelf dat ze moe was en even niks wilde. Dus heeft niks met depressief te maken.

En dan nog; je kunt dit verwachten. Zij heeft er zelf voor gekozen. Je moet niet alleen de roem nemen en als het even tegen zit alles afzeggen. Dat hoort er nou eenmaal bij.
Als ze dat niet wil dan had ze ook niet met Idols mee moeten doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 14:48

Miep"]
[quote="Fairie schreef:
Heb je gelijk in, maar dan nog... Een huldiging!
Is toch best een grote eer, of niet dan?

Al zou ik nog zo ziek/depressief of wat dan ook zijn, ik zou er heen gaan.


Jij bent duidelijk nog nooit erg ziek of depresief geweest.
Mens je kletst maar wat met dat je er heen zou gaan.
[/quote]

Ik ben dat wel geweest en zou er alsnog heengaan.

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 14:50

Irritant schreef:
Ze zegt zelf dat ze moe was en even niks wilde. Dus heeft niks met depressief te maken.

En dan nog; je kunt dit verwachten. Zij heeft er zelf voor gekozen. Je moet niet alleen de roem nemen en als het even tegen zit alles afzeggen. Dat hoort er nou eenmaal bij.
Als ze dat niet wil dan had ze ook niet met Idols mee moeten doen.


Zegt ze dat zelf, of zegt het betreffende blad dat?
Daar zit een wereld van verschil in...

martijn

Berichten: 417
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 14:51

ik kan me best goed voorstellen dat je vanuit het niets opeens beroemd wordt echt moet wennen aan die belangstelling... je leven is opeens heel openbaar voor iedereen... je kan niet eens rustig meer stappen...

maar inderdaad, ze heeft er zelf voor gekozen om eraan mee te doen...

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 14:53

Dan nog..
Dat hoort er allemaal bij. Denk je dat Britney Spears, Christina Aguilera en al die andere sterren er nooit een keer genoeg van hebben. Die hebben het tien keer zo zwaar als Maud en zeggen die alles af als het een beetje tegen zit?
Ze heeft er zelf voor gekozen dus moet ze alles wat er bij hoort ook maar accepteren.
Verder vind ik het ook heel ongepast.

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 15:00

Britney Spears wil stoppen met haar Onyx-tournee. De popprinses ziet het drukke schema niet meer zitten en zegt doodmoe te zijn. Volgens vrienden staat ze op het punt van instorten, maar weigert haar platenmaatschappij de tournee te stoppen. "Ze is moe, maar dat is iedereen die aan de tournee meewerkt. Toch maakt ze de tournee af zoals gepland," aldus haar manager. Volgens geruchten heeft Britney al gesproken met de organisatie, maar die houden de zangeres aan haar contract omdat er ze anders heel veel geld mislopen. Volgens vrienden van Britney is ze zo moe en gefrustreerd dat ze voorlopig helemaal wil stoppen met optreden en het maken van muziek. Daarnaast zou ze meer tijd willen doorbrengen met haar nieuwe vriendje Kevin Federline, maar of dat gaat gebeuren is de vraag want Kevin heeft al een vriendin en die is zelfs al 7 maanden zwanger van hem. Bijkomend probleem voor Britney is dat de kritiek op haar show steeds heviger wordt. Volgens fans, die de show al zagen, lijkt het meer op een sekshow. Ze krijgen les in hoe een dildo te gebruiken, hoe je moet masturberen en wat er verder allemaal mogelijk is op het gebied van seks. Sommige boze ouders zouden zelfs al klachten hebben ingediend over de seksshow van Britney. "Als we dit van te voren hadden geweten hadden onze kinderen hier nooit naar mogen kijken. Het is gewoon vulgair," aldus een aantal boze ouders. Volgens de laatste geruchten zou Britney ook niet meer tegen deze kritiek kunnen en daarom nog een reden zien om de tournee helemaal stop te zetten. Leuk nieuws voor de Nederlandse fans want morgenavond (7 mei) staat Britney Spears in een uitverkocht Ahoy' Rotterdam.

http://www.radio538.nl/538/headlines/in ... ?id=194209

U zei?

Ik ben absoluut niet voor maud, ze komt op mij over als een verwend nest ( helemaal hoe ze telkens dat tongetje naar buiten stak ) maar ik kan me er wel het een en ander bij voorstellen.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 15:05

Ik noem maar een zijstraat.

Het gaat er gewoon om dat het ongepast is en er nog genoeg tegenvallertjes zullen komen. Het zal nog wel vaker gebeuren dat ze doodmoe is. Als je het niet aan kan moet je er ook niet aan beginnen.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 15:19

lis schreef:
Dat staat er toch? "Ze is te moe en wil nu even helemaal niets". Ik vind het ook arrogant, kan me helemaal vinden in de reactie van ruiterinrust.
tja wat er staat en wat er werkelijk is, dat kan natuurlijk 2 heel verschillende dingen zijn.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 15:25

Ik vind het wel ok, lekker voor jezelf kiezen Haha!

Die huldiging heeft toch een of andere Nijmegense ambtenaar bedacht om Nijmegen in het nieuws te laten komen Tong uitsteken

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 15:25

Irritant schreef:
Als je het niet aan kan moet je er ook niet aan beginnen.


Maar hoe weet je nou van te voren of je het aankan of niet? Dat KAN je toch niet weten?

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 15:29

Ze heeft zeker een hockey-wedstrijd... Cool

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 15:46

Ik kan me haar reactie wel voorstellen hoor! Dat huldigen is niet héél erg belangrijk... Idd weet je niet precies wat er aan de hand is enzo, dus... IMO kan je niet zo oordelen over de situatie. Bij de halve finale zag ze er al echt moe uit, zo ook bij de definitieve finale... dus ze zal idd wel heel moe zijn.
Verder staat in artiestencontracten altijd dat je te alle tijde moet meewerken aan promotionele activiteiten, dus als de MANAGER al akkoord gaat met het feit dat ze even niet wil is er meer aan de hand. Logisch als ze dat niet openbaar willen maken.

@ Misja: Wat is er mis met hockey? Misschien komt het in jouw omgeving niet voor, maar hier wel dat er ook normale hockeymensen zijn (en nee, ik hockey zelf niet!)

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 16:20

ArwenLune"]
[quote="Irritant schreef:
Als je het niet aan kan moet je er ook niet aan beginnen.


Maar hoe weet je nou van te voren of je het aankan of niet? Dat KAN je toch niet weten?
[/quote]

Ja oke, daar heb je wel gelijk in. Maar ik geloof niet dat zij niet weet hoe het er aan toe gaat in het wereldje. Zij kijkt toch ook tv.
Je moet van te voren toch wel bedenken waar je aan begint.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 17:56

Tja jammer voor haar fans, maar het is wel lekker haar leven en haar beslissing. Hoezo ben je ineens verplicht publiekelijk bezit??
Die ene huldiging stelt qua inspanning natuurlijk niet zoveel voor, maar als je op bent ben je op, en ze hebben natuurlijk al hele zware weken achter de rug. Ben geen Maud-fan, maar vind het wel wat hebben dat ze gewoon voor zichzelf kiest.

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 17:58

Kom niet aan Maud!!

Maud is zoooo leuk!!!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:11

Fairie schreef:
Heb je gelijk in, maar dan nog... Een huldiging!
Is toch best een grote eer, of niet dan?

Al zou ik nog zo ziek/depressief of wat dan ook zijn, ik zou er heen gaan.


dat zeg je nu...

Ik vind het ook niet arrogant, wie weet wat ze heeft.
Wie begonnen er zo hard te zeuren als iemand zei dat boris arrogant was? En maud mag wel zomaar arrogant genoemd worden?! Nee dat kan je op dit kleine stukje tekst niet beoordelen.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:13

Frank schreef:
Kom niet aan Maud!!

Maud is zoooo leuk!!!


haha frank Haha!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:16

jaaah, een nicht van een vriendin van me zat bij haar op school. zijn zat 1 jaar hoger, en toen moest ze al echt een K*Twijf zijn en arro! vindt het dom dat ze dit niet wil....daarna kan ze nog genoeg rusten!

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:16

Ik zou wel gegaan zijn... moe of niet.... Misschien toch maar meedoen aan Idols 3??? Haha!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:27

Amberto schreef:

@ Misja: Wat is er mis met hockey? Misschien komt het in jouw omgeving niet voor, maar hier wel dat er ook normale hockeymensen zijn (en nee, ik hockey zelf niet!)


hap hap... Knipoog

Niks hoor...hockey zal best leuk zijn, maar ik ben niet zo dol op de gemiddelde hockey-deelnemer (hier zijn ze gehuld in Ralph lauren outfit, kragen recht omhoog, oililiy dingen om de nek geknoopt, en van die instap-Hilfiger schoentjes... No tnx.. Scheve mond )..