Iemand ervaring met Formule 1 hotels in Frankrijk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
manzano

Berichten: 23904
Geregistreerd: 22-10-01

Iemand ervaring met Formule 1 hotels in Frankrijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 19:56

Wij willen volgend weekend naar Parijs. Nou zijn de formule 1 hotels goed betaalbaar. Heeft iemand hier ervaring mee? Ook met hoe de betaling werkt enzo??


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 19:59

manzano schreef:
Wij willen volgend weekend naar Parijs. Nou zijn de formule 1 hotels goed betaalbaar. Heeft iemand hier ervaring mee? Ook met hoe de betaling werkt enzo??



Brrrr, we zijn daar heel even (lees: 2 minuten) binnen geweest en zijn toen heel snel vertrokken naar een Novotel wat er langs lag. Het zag eruit alsof we in een of andere inrichting beland waren.... daar gaan we iig nooit weer heen.

Toos paardloos

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 19:59

Ik heb vorig jaar een tussenstop gemaakt in een formule 1 hotel in Nancy.

Volgens mij hebben wij toen via credit card betaald, en kun je niet al van tevoren boeken en betalen?
Ik vond het iig niet meer waard dan om alleen een vluchtige tussenstop te maken, zou er mijn vakantie niet in willen doorbrengen

Het leven is een gebakje!

manzano

Berichten: 23904
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 20:01

Ja dat kan, maar ik heb geen credit card en dat is nodig voor een reservering Knipoog.

Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 21:07

ik heb 2 keer in een formule 1 hotel in frankrijk geslapen 1 keer met school 2 nachten en 1 keer met mijn ouders op tussenstop ik vond het daar best te doen! de kamer die ik met school had was best mooi en had een douche en toilet in de kamer, de kamer waar ik met mijn ouders was had de douches en wc op de gang maar was verder erg netjes. wij mooesten ( niet gereserveerd) betalen toen we binnenkwamen verder weet ik het niet precies, veel plezier in ieder geval in Parijs groetjes sanne

Go jij! Go jij!

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 21:13

Het enige wat ik me kan herinneren van formule 1 hotels is dat er geen airco was, dus in de zomer heb ik de hele nacht wakker geleden omdat het daar zooo benauwd was!
En de douches en wc's zaten op de gang....
Zelfs voor 1 nacht overnachten gaan we daar niet meer heen.
Als je goedkoop wil kan je ook naar een B & B hotel gaan. Die zijn een stuk lekkerder met wel je eigen douche en wc.

Solanos
Berichten: 191
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 22:32

Ik heb een keer overnacht in een F1 hotel terwijl ik op doorreis was in Frankrijk. We hadden wel gereserveerd en de betaling met CC gedaan. Het waren erg simpele kamers, maar zeer netjes en de douche/toilet was op de kamer. F1 motels zijn ook niet gemaakt om daar 2 weken vakantie in door te brengen, maar als je op doorreis bent...perfect. Veel plezier

Er is genoeg voor iemands behoefte,
Er is nooit genoeg voor iemands hebzucht!

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 23:01

Ja, ik heb er best wel vaak een nacht geslapen (op de heenreis naar bijv frankrijk en de terugreis) , en ik vond het wel leefbaar in die hoteldingen.
Gewoon voor één nachtje te doen iig, een hele week zou ik er niet blijven.. Tong uitsteken

Ik ging altijd door het raam naar de buren toe.. Schijnheilig

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 23:03

als je op vakantie gaat om te creperen, zijn ze aan te raden.
Geen airco, gezamelijke couche's/wc's, eten wat niet te eten is, ranzig beddegoed en kamers...
Ik heb er nooit geslapen, wel eens binnen gelopen maar snel weer omgekeerd. Maar ook al vaker verhalen gehoort van andere hotels en die waren net zo dramatisch.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

manzano

Berichten: 23904
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 01:27

Hmmm.....veel verschillende reacties dus. Meer dan slapen hoeft het niet te zijn. Douchen doen we 's ochtends voor vertrek en 's avonds na thuiskomst wel weer........


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 01:41

Ik heb er ook wel regelmatig op doorreis geslapen. Prima te doen hoor, zeer simpele maar nette kamers, kleine badkamer, maar goed bed. Precies wat je voor een nacht nodig hebt Lachen

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 08:55

Het is per Formule1 hotel verschillend. Ook waar je heen gaat. Rondom Parijs zijn ze wat afgeleefder dan op rustigere plekken.
Maar over het algemeen is het redelijk te doen hoor!
Betalen kan contant.

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Amazonbot, Appeltje00, Barbabientje, fleurtjeuh, Josien_, Lalidan, Letsdunit, linoleum, Lithya, maessie, Nayan, Nustice, Pieneappel, Roosch, ryukapple, secricible, Tink89, Winged, Wopkebrok, xxpetraxx, YandexBot, Yontheke en 141 bezoekers