waar voorstellen???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
QueJira

Berichten: 1049
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Zeeland

waar voorstellen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 22:48

Waar is het de bedoeling dat je je voorstelt eignelijk Haha! ik kijk er misschien wel over heen hoor,tis hier zo groot Wow!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 22:49

Nou, dat mag hier hoor, brand los zou ik zeggen Haha!

martijn

Berichten: 417
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 22:53

welkom op bokt bij deze... Lachen

QueJira

Berichten: 1049
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 23:00

OK dan! ok dan! Kijk hier al een tijdje rond,maar heb nooit gereageerd.Zit ook regelmatig op een ander kleiner forum,maar goed even wat over mezelf.

Ben 23 jaar en woonachtig in het prachtige Zeeland Cool Rij al van jongs af aan paard en het is nu eigenlijk een beetje een uit de hand gelopen hobby geworden....Ben bijna full-time met de paarden bezig.Ben zelfs gestopt met mijn baan als auto-rijinstructrice.Heb geen eigen paard(meer) en dat bevalt me eignelijk wel zo.Rijd nu alleen nog voor anderen,beetje africhten en/of corrigeren en soms wat paardjes voor de handel.En ik moet zeggen het bevalt me uitstekend zo.

Voor de rest woon ik samen met mijn vriend(Dhu!) We zijn al 7 jaar samen,en we hebben een Hond(Bordeauxdog genaamd Ferro Pling ) en 2 katten.

Mijn hobby: eignelijk kom ik nergens aan toe,sta bijna hele dagen stront te scheppen of ik zit(of hang onder Haha! )een paardenrug.Maar vind het wel heerlijk om te lezen en om lekker aan het strand(waar ik 2 km vandaan woon) te wandelen,kan ik me echt heerlijk ontspannen.

Ook heb ik me een tijdje bezig gehouden met N-H en dat komt soms goed van pas met zgn "probleempaarden" (die eigenlijk probleem eigenaren hebben,maar goed) Maar voor de rest doe ik niet zoveel meer met het N-H.

Ik zou graag wat foto's willen plaatsen,maar zou mijn god niet weten hoe.Maar daar zal ik vasrt nog wel achter komen...

Nou tot veel berichten zal ik maar zeggen!!!

Gr Jira

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 23:09

nou welkom op Bokt zou ik maar zeggen ... ben erg benieuwd naar foto`s vooral van je BD ... (voorliefde voor BD`s kan er niks aan doen Lachen )

[HAW] De regels van HAW kijk hier even daar staat wel hoe je een foto moet plaatsen en kom je er niet uit stuur je maar een pb dan help ik je wel even....

QueJira

Berichten: 1049
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 23:37

BeNGeL schreef:
nou welkom op Bokt zou ik maar zeggen ... ben erg benieuwd naar foto`s vooral van je BD ... (voorliefde voor BD`s kan er niks aan doen Lachen )

[HAW] De regels van HAW kijk hier even daar staat wel hoe je een foto moet plaatsen en kom je er niet uit stuur je maar een pb dan help ik je wel even....
thanks! maar tis al gelukt,en speciaal voor jou alvast wat van foto's van de hond Knipoog

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 23:38

Welkom hier op bokt! Maar pas op het is erg verslavend!!! *LOL* *LOL* *LOL*