Arzu gaat verhuizen !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Arzu gaat verhuizen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 07:41

Hej,
Ik begin wel even vanaf het begin
Arzu kan heel snel hoefbevangen worden, dus mag niet op een te groot land staan met veel gras(ook vanwege haar gewicht Tong uitsteken ) Nu heeft de baas van Arzu haar stukje land weggehaald(Draadjes weg en klaar) om de koeien er op te laten lopen. Opzich geen problemen mee, maar dat land is best wel groot, met veel gras, dus arzu kan er niet staan.
Nu staat ze dus tijdelijk in een soort paddock, maar daar kan ze ook niet de hele zomer blijven staan,
dus ik had bedacht om Arzu dan een tijdje in Pensioen te zetten zodat ze ook nog lekker met andere pony`s kan spelen

Ik had het gister tegen Aartjan(baas arzu) gezegt, en hij vond het goed, ik hoefde alleen de prijs te weten, en wat er allemaal bijzat. Dus ik die avond Tjitske gebeld(stoeterij tjitse bakker) om te vragen of Arzu daar mocht staan.
Ik moest haar een uurtje later terug bellen.
Dus uurtje later gebeld...Arzu mocht komen, maar ik moest nu betalen voor 3 weken inplaats van een maand Omdat het dus 8 mei was,(1 week voor bij ) Kosten: Geld, geld! 97.50 euro`s.
Alles zit er inbegrepen, bak weidegang, mag net zoveel hooi/stro/bix/kuil geven als ik wil
Vanmiddag breng ik haar er heen,
Ik zal jullie vanavond wel vertellen hoe dat is gegaan Haha!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..


Nadir

Berichten: 12711
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 11:25

Leuk voor je pony! En niet duur ook...
Ik vind het trouwens een hele leuke pony om te zien! Knipoog

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Annabel_Simone

Berichten: 299
Geregistreerd: 08-05-02
Woonplaats: Bergen n-h

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 11:32

ik ben dus ook vorige week met me pony verhuist en ik betaal E45-, per maand en dan staat ze op het land maar, als ik haar op stal wil hebben moet ik iets verder fietse volpension voor maar E78-, dus ik ben wel goedkoop uit toch????

Annabel_Simone

Berichten: 299
Geregistreerd: 08-05-02
Woonplaats: Bergen n-h

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 11:35

je heb egt een leuke pony veel suc6 daar en rij plezier!!!!
xx annabel

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 14:59

hejhej,
Hier het eind verslag.
We gingen er dus heen rijden(Arzu had super veel zin *LOL* )
We zouden er rond 11 uur zijn, dus ik om kwart voor tien vertrekken om er optijd te zijn.
kwart over 10 waren we er Bloos
Ik denken dat het hek dicht is(Je kan er langs, maar dat lukt niet met een pony) Blijkt na een kwartiertje het hek gewoon open te zijn(Het slot zat niet dicht) Dus ik hekkie open, pony erdoor, pony in de bak gezet, en m`n spulletjes even gepakt(had 1 tassie mee, denken dat het er allemaal in past, niet dus) rond 11 uur kwam tjitske, dus kreeg ik de sleutel, en kreeg een kast(lees: een douce, met ene wastafel en een grasmaaier erin Tong uitsteken) vond ik niks, dus nu deel ik samen een kast met een vriendin
Regeltjes tehoren gekregen, en Arzu weer opgezadeld, zodat ik nog even in de bak kon rijden en Sabine mocht ook even( Vriendin van me heeft haar pony daar ook staan, en was er door omvergelopen )
Best wel een luxe, als je gewent bent je pony altijd zelf buiten te moeten zetten, als hij droog is(van het rijden B.V)
Omdat het Assies eerste dag was, mocht ze ook een handje haver(+extra veel bix+brood), en heeft ze lekker haar eigen stalletje gekregen!(ha dze erets ookwel hoor Tong uitsteken )

Annabel_Simone"]
E45-, per maand en dan staat ze op het land maar, als ik haar op stal wil hebben moet ik iets verder fietse volpension voor maar E78-, dus ik ben wel goedkoop uit toch????
[/quote]
Ja zeker !!! ik betaal anders voor een maand Geld, geld! 130,-

[quote="xtwisterx schreef:
Ik vind het trouwens een hele leuke pony om te zien!

Dankje Bloos , ze is ook heel leuk! Bloos!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 18:32

heb even op je site gekeken, leuk hoor!
en heb berichtje achtergelaten in je gastenboek!

groetjes

Haha! WELLNESS STABLES Haha!
viewtopic.php?f=29&t=368150

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 20:23

Dankjewel!! OK dan!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 20:47

hier even een foto van hoe arzu nu staat(ze staat in de bak)
Afbeelding

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..


Annabel_Simone

Berichten: 299
Geregistreerd: 08-05-02
Woonplaats: Bergen n-h

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 23:21

leuk joh veel plezier daar trouwens ik heb net vandaag weer nieuwe fotoos in me profiel gezet wel effe kijken he

xx annabel


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Buffelduke, Dyphusion, gerlindie, Indy_Mouse_9, janneke584 en 149 bezoekers