Centro Lusitano Steeds meer zekerheid!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Centro Lusitano Steeds meer zekerheid!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-02 18:11

Ik kan misschien stage lopen bij centro lusitano in roermond!!!

Weet iemand iets meer van dit bedrijf af? Ik weet er eigenlijk zo goed als niets vanaf!
Fokken ze er bijvoorbeeld mee? Of trainen ze de paarden tot hoog niveau? Of dekhengsten?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Laatst bijgewerkt door snowdon op 16-01-02 16:58, in het totaal 2 keer bewerkt

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 18:16


Marjolein

Berichten: 11638
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 18:28

wat voor opleiding doe je dan? (sorry ff offtopic)

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-02 18:58

ik heb even op de site gekeken en ik ga het zeker te weten proberen!
Ik heb al een email gestuurd (vanmiddag namen ze de telefoon niet op, toen anderen het probeerden).

Ik doe de opleiding Dier- en Veehouderij aan de HAS Den Bosch (1e jaars)
ik laat nog wel weten of het doorgaat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 20:04

Ik zou er zeker een keertje gaan kijken als dat kan want het is wel leuk. Moet je lang stage lopen?
Op het centrum kan je les krijgen maar ze handelen ook in die paarden dacht ik. Een paar mensen van onze manege hebben daar wel eens een les genomen en die vonden het heel leuk. Maar hoe het is om daar stage te lopen weet ik natuurlijk niet.

Even heel off-topic maar ken je toevallig Stephanie en Kim uit Geleen? Die zitten ook in het 1e jaar van volgens mij dezelfde opleiding als jij doet.

Nouvel

Berichten: 28564
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 22:36

Ze fokken er Lusitano's en ze geven er les op.
Gemma rijdt zelf ook demonstratries en wedstrijden met een aantal paarden.

Ze gaat zelf regelmatig naar Portugal en dan importeert ze paarden waar ze mee gaat fokken, hengsten en merries. Een deel van de veulens wordt geloof ik gehouden voor het eigen bedrijf (fokkerij en manege) en een deel wordt verkocht.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-02 16:57

ik heb ze te pakken gekregen met de telefoon en het is in ieder geval mogelijk en ik kan ook mijn paard meenemen. Er is nog wel steeds een kans dat het niet doorgaat natuurlijk, maar ik ben hier echt heel blij mee!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 17:36

centro lustitano ligt op de heidebaan 2 in asenray Lachen Gemma is de baas, en daar hebben ze een hengst, en een paar merries, paard stallen is daar niet echt duur, goed voer, netjes de stallen, een binnenbak, longeerbak en MEGA mooi uitrij mogelijkheden *LOL*

BTW ik woon daar nog geen 3 km vanaf kunnen we es meeten. Lachen
weet niet wat je wilde weten maar ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 23:10

Veel succes ermee! Ik heb een tijdje contact met ze gehad over rijlessen daar (stel dat ik ooit wel slaag voor mijn rijbewijs... Lips are sealed Frusty Misselijk Verdrietig ) en ze gaven steeds duidelijke antwoorden. De rijstijl is in elk geval klassiek maar dat zul je al wel gemerkt hebben? Knipoog Laat het ons weten als het lukt en dan hoe het is om daar te werken!