Datingsites...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Datingsites...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 09:35

Wie van jullie heeft hier ervaring mee? Ik ben 1 x wezen kijken maar heb nog niet gereageerd, ben ook gewoon een schijterd hoor Bloos! Voel me gelijk zo'n hopeloos geval als je via internet een date moet scoren!!

Culemborg here I come!!


teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 09:46

Hai Gail, ik ben pas getrouwd en mijn man heb ik leren kennen via www.onehello.nl Zelf vond ik het heel prettig om via internet te daten, ik vind persoonlijk dat je veel haalt uit de manier waarop iemand schrijft. Als je ergens anders iemand tegen komt weet je ook niet of hij de waarheid spreekt over dingen uit zijn leven. Zelf heb ik mijn profiel geplaatst bij onehello en heb ik zelf op niemand gereageerd, er zijn daar 3x zoveel mannen dan vrouwen, je hoeft dus alleen maar af te wachten. De vreemde snuiters haal je er meteen uit en die heb je met 1 druk op de knop een standaard afwijzing gestuurd. Je blijft helemaal anoniem voor ze tot dat je zelf je e-mail adres gaat geven. Zelf had ik hier een appart hotmail adres voor aan gemaakt. Heel veel succes! Ben benieuwd hoe het je vergaat!

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 09:55

Ik heb ook een keer een relatie overgehouden aan internet. Die is inmiddels alweer over, maar heeft toch nog anderhalf jaar geduurd.

Ik kom nu nog wel eens op relatieplanet. Een vrij uitgebreide site met over het algemeen goed gevulde profielen.
Nog niemand op het oog, maar wel al een paar leuke mailcontacten gevonden.

Het zal je verbazen hoeveel mensen zich aanmelden op dit soort sites, zulke hopeloze gevallen zijn het niet meer hoor Knipoog
Gewoon een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen.

Als je voorzichtig bent met het uitgeven van je gegevens, kan er weinig mis gaan. Niet geschoten is altijd mis.

Het valt allemaal wel mee met de zwaartekracht.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 10:06

Ach ja, zoals ik al zei: ik ben een schijterd. Maar zoals bij relatieplanet: kan je dan mailen zonder je email prijs te geven?

Culemborg here I come!!

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 14:08

teriema schreef:
De vreemde snuiters haal je er meteen uit en die heb je met 1 druk op de knop een standaard afwijzing gestuurd.


Mag ik vragen hoe jij die er uit haalt? Haha!

Zelf heb ik hier geen ervaring mee, ik vind het niet hopeloos overkomen als je je op een datingsite aanmeldt, ik denk dat het gewoon een nieuwe manier van "mensen ontmoeten" is... En ik denk ook wel dat een relatie "geboren" via het internet zou kunnen werken...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 14:21

Been there, done that, niet voor herhaling vatbaar. Zoek maar eens op mijn naam en dan vind je wel wat verslagjes Haha!
Ik ben uiteindelijk op twee dates geweest maar bij beide heren kreeg ik het idee op een relatie-sollicitatie te zijn en daar kreeg ik erg de kriebels van.... Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 14:22

Op Relatieplanet mail je zeg maar via de site, dus er worden verder geen persoonlijke gegevens gegeven.
Je hebt een account en als daar berichten op binnen komen, stuurt de site je een e-mail dat je nieuwe berichten hebt, dus allemaal anoniem.
Nadeel is wel dat je dus elke keer moet inloggen.
Vandaar dat als ik een tijdje heen en weer gemaild heb, ik mijn hotmail-adres geef, als ik er vertrouwen in heb.
Toch nog redelijk anoniem, maar wel makkelijker.

Relatieplanet is trouwens wel een site waar je wat moet betalen als je echt wil mailen. Interesseberichtjes en afwijzen kan gratis, maar om echt te gaan mailen, moet je betalen. Niet zo heel duur overigens.

Het valt allemaal wel mee met de zwaartekracht.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 14:34

love@lycos vond ik vroeger echt super interressant.

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 14:36

Ik vind RP ook wel lachen.
Stond er ook een tijdje ingeschreven ik heb er geen ralatie aan over gehouden maar wel een goede vriend erbij dus dat is helemaal prima!!!

Het graooige is dat je er soms ook wel bekenden tegen komt..

Het is helemaal hot tegenwoordig datingsites, en helemaal niet meer zielig of sneu.. oke die types zitten er ook nog wel bij maar je haalt inderdaad de malloten er wel zo uit. Dat heb je na het lezen van een paar profielen wel door..

Maar asl vrouw moet je er wel rekening mee houden dat je de eerste week niks anders aanhet doen bent dan mailen en mensen afwijzen want ik had binnen een week 100 reacties !!!!!!!! als je niet meer nieuw bent dan wordt het langzaam minder.

Gewoon doen meid.. slechter wordt je er niet van.. je hoeft nieteens je eigen naam op te geven.

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 14:54

Ik ben een tijdje aangemeld geweest op www.lexa.nl . Ook hier is het het merendeel mannen. Dus die reacties stromen echt binnen daar Pling
De rare snuiters haal je er idd snel uit, ik had er ook 'n speciale hotmail (en msn) voor aangemaakt, als je even met ze mailt/kletst en ze beginnen meteen over sex dan zijn ze fout Knipoog .

Mijn vriend heb ik ook via i-net ontmoet, maar dat was via bokt, iets anders dus dan een echte dating-site Tong uitsteken .
Het voordeel van i-net is dat je echt afgaat op iemands innerlijk, zijn manier van schrijven enz. Je weet meteen al veel meer. En dat uiterlijk dat doet er tijdens het mailen/chatten dan niet echt toe. Wat dan wel weer een nadeel kan zijn als je hem eindelijk in het echt ziet en denkt: ieuw Nagelbijten / Gniffelen

Die datingsites zijn betrekkelijk veilig. Je e-mailadres krijgt niemand te zien, pas als je het zelf geeft. Om het extra veilig te maken, kun je er 'n hotmailadres voor aanmaken.
Wel moet je een beetje oppassen wat je zegt (of in je profiel zet). Als je bijvoorbeeld aan het kletsen bent over je werk en vertelt dat je in de bioscoop in Venlo werkt en er is maar 1 bioscoop in venlo, dan kan zo iemand wel eens ineens op de stoep staan. (Eh ja, been there, done that Bloos! )

Maar verder is het wel 'n keileuke manier om mensen te ontmoeten. Gewoon doen dus!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:05

xtwisterx"]
[quote="teriema schreef:
De vreemde snuiters haal je er meteen uit en die heb je met 1 druk op de knop een standaard afwijzing gestuurd.


Mag ik vragen hoe jij die er uit haalt? Haha!

Zelf heb ik hier geen ervaring mee, ik vind het niet hopeloos overkomen als je je op een datingsite aanmeldt, ik denk dat het gewoon een nieuwe manier van "mensen ontmoeten" is... En ik denk ook wel dat een relatie "geboren" via het internet zou kunnen werken...
[/quote]

Je krijgt soms mailtjes waar je gewoon meteen van denkt wat is dit! Heel veel taal fouten, vreeme formuleringen, te rechtstreeks, te lange mailtjes als 1e mailtje waar meteen de hele familie geschiedenis in wordt verteld komt ook niet echt goed over, mannen die zich als zielig voor gaan doen! En nog meer van dit soort dingen die drukte ik dus meteen weg. Tot dat ik het mailtje kreeg van mijn huidie man.

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:39

Ik heb met mijn leren kennen via een chat.
Dat is nu alweer 4 jaar geleden, en het is nog steeds dik aan tussen ons.

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:49

Een huisvriend van m`n ouders is hertrouwd. Het stel heeft elkaar ontmoet via www.marktplaats.nl. Buiten leuke paardjes zijn er dus ook leuke dates te regelen!

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

martijn

Berichten: 417
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:53

meiden! jullie zijn nog hartstikke jong... natuurlijk vind je wel een leuke kerel...

zelf heb ik nooit via internet gedate, maar ikheb een goede vriend die binnenkort gaat trouwen met een meisje die die ontmoet heeft via internet dating site....

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:04

Heb nooit expres via internet naar een man gezocht maar vond em via chatten. Niet dat het uberhaupt de bedoeling was dat ik zou afspreken maar na dik een jaar chatten, en daarbij nog een half jaar smsen-bellen-mailen enzo werd het es tijd om te ontmoeten. Nah zie het resultaat, ik heb er nu alweer 17 maanden mee en we wonen samen Lachen

IceQueen

Berichten: 1033
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:08

Ik ben ook echt niet wanhopig op zoek maar sta wel ingeschreven op RP. Erg leuk en heb er al een paar leuke contacten aan overgehouden. Er gezellig en een leuke manier om mensen uit heel NL te leren kenne.

IceQueen

Berichten: 1033
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:09

O een vriendin van mij staat er ook ingeschreven dus we hebben samen de grootste lol

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:14

Ik keek net even voor de grap op www.onehello.nl en zocht even op 'mijn' provincie naar mannen, kom ik daar een leraar van mijn school tegen *LOL*

Maar ik vind het niet raar dat je contact zoekt via het internet, zolang je het maar rustig aan doet en vooral met gegevens uitwisselen,
ondertussen zijn er al zoveel mensen die een computer gebruiken dat het anders is dan vroeger...

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 19:50

Mijn vader heeft me stiefmoedre via een datingsite leren kennen, welke weet ik niet moet een wereldwijde zijn, zij komt namelijk uit Thailand. Ze zijn inmiddels al weer ruim een jaar getrouwd.


Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 18:25

Citaat:
kom ik daar een leraar van mijn school tegen


Hahahaha lachuh Tong uitsteken

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 18:30

Gail schreef:
Wie van jullie heeft hier ervaring mee? Ik ben 1 x wezen kijken maar heb nog niet gereageerd, ben ook gewoon een schijterd hoor Bloos! Voel me gelijk zo'n hopeloos geval als je via internet een date moet scoren!!


Nouhou, dit zielige geval heeft anders wel een pracht van een boerderij gekocht met haar internetdate Knipoog. En ben zielsgelukkig met hem Lachen

'Paint' it 'Black'

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 18:35

ik woon al 4 jaar samen in een prachtig stulpje Haha! en ook ik ben ontzettend gelukkig Lovers

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 18:49

Heb jij hem ook via inet gemeet dan Barb?

'Paint' it 'Black'

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 08:59

Ik vind het helemaal niet "hopeloos" als je via internet eens rondkijkt...

Ik ben ook een jonge meid, maar zat nogal vastgeroest in een dagelijks ritme waarbij ik weinig nieuwe mensen leerde kennen: overdag een vaste baan met weinig spannende collega's en 's avonds op de manege waar de gemiddelde leeftijd van mannelijke ruiters 12 is.. Haha!

Op een bepaald moment kwam ik door wat rond te surfen terecht op iwannadate.nl Was wel nieuwsgierig wat voor mannen daar stonden aangemeld, maar om dat te weten te komen moest je zelf ook lid worden...

Inmiddels woon ik alweer 7 maanden samen met mijn 3e date (date nr. 1 was een korte relatie, date nr 2 een gezellig dagje uit en verder niets en bij date nr 3 had ik Hem gevonden!)

Gewoon doen, wat heb je te verliezen?


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 09:37

Chubby wat grappig, mijn wouter was ook date nr. 3!

Mijn advies is wel als je gaat daten, ga niet met het idee van "ik ga de man van mijn dromen ontmoeten" maar meer zo van "misschien komt er een leuke vriendschap uit" mijn 1e date mailde mij na de date dat er geen vonk was overgeslagen, bij mij ook niet maar het was wel gezellig en daarom had ik best nog wel een keer wat af willen spreken. Date 2 had de ochtend voor de date met tarot kaarten na laten kijken of het wat werd en we waren voorbestemd voor elkaar! Was ik blij dat hij niet wist waar ik woonde Lachen en Wouter mijn date 3 heb ik van 8 uur 's avonds tot 03.00 uur 's nachts mee zitten praten in een cafe en daar was ik op slag verliefd op en hij gelukkig ook op mij!