Een moeilijke keus die ik moet maken..Advies graag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Een moeilijke keus die ik moet maken..Advies graag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 18:57

Vandaag was het dus Zover. BounceBabe zocht een bijrijder en ik had (heb) een beetje gemodder met Sjors al een lange tijd, dus vandaag met BounceBabe mee naar Lady. Eerst lekker gepoets ze was super braaf..

Eerst BounceBabe ff rijden...Toen ik erop...Goh wat is dat een ander paard zeg dan Sjors...Het ging daarom ook voor geen meter...Toen BounceBabe der maar ff op...wat uitleg gekregen en ik der weer op...Het ging gelukkig beter OK dan!

Ftoos zijn ze te zien op

http://www.zadelkamer.nl/viewtopic.php? ... &start=105

zij denk dat het wel goed komt met wat tijd en geduld...

Op het moment rijd ik Sjors dus ook nog... Dat is echt een chaggy en al wat ouder dus dat gaat niet meer zo lekker omdat ze echt niet voorwaarts is (lessen zijn al geweest maar ik val telkens terug in hetzelfde patroon) dus errug frustrerend dus. Bij Sjors weet ik gewoon wat ik heb, ik kan doen en laten wat ik wil. Ik snap ook wel dat ik nu niet van BounceBabe kan verwachten maar toch...allemaal nieuwe mensen daar op de manege. Sjors staat op een pensionstal en das gewoon heel gezellie met paar mensen op stal...Het is echt een uitdaging een jong leergierig paard lady, maar dat nieuwe benauwd me allemaal een beetje dat nieuwe..
Dus ik voel me nu ontzettend depri... Huilen

Want ik zit maar te dubben wat ik moet doen...

Zijn er mede bokkers die met mij kunnen meepraten??

Gr CLaudia

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 18:59

kun je ze niet beide doen?
of misschien voorlopig beide
ik denk dat h-je het best voor de jonge zou gaan, je hebt er meer toekomst in, vind ik he
maar voorlopig beide

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 19:00

Dat is voorlopg de beste optie ja...dat ga ik ook doen want we (BounceBabe en ik) gaan het eerst ff aankijken..

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 19:07

Wat je ook kiest als je je er maar goed bij voelt. OK dan! Ik vond dat laatste stuk met rijden van je een ontzettende vooruitgang . Als je niet wilt is het niet erg Ach gut , er zijn zat meer mensen die eventueel wel interesse zouden hebben. We proberen maandag weer even, wil het niet, dan stop je. Maakt me niet uit. Ach gut De keuze ligt bij jou!

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 19:08

bedankt voor je reactie BounceBabe

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 22:45

....

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 15:24

Tja moeilijk.....
Als je puur en alleen op basis van de paarden zou moeten kiezen. Zou ik zegeen, begin met Lady en ga er voor!
Dat nieuwe, dat zal wel loslopen toch? Hoe is de sfeer daar op de manege, zo je eerste indruk?

Succes met je keuze!

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 15:34

Op zoch wel leuk, wel errug veel jonge mensen (van 14 t/m 18). Maar goed we wachtten maandag ff af want dan ga ik nog een keer mee, dan ga ik beslissen...Vandaag ook weer naar Sjors geweest, het gaat raar genoeg weer de goede kant op alsof ze het weet dat ik ga kiezen... Boos!

Ik heb al wel gedacht dat ik niet zonder sjors kan misschien dat ik ze beide ga doen!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 11:58

vandaag is de beslissende dag!!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 19:23

nou het gaat niet door! Opzich klikte het wel, maar vandaag was duidelijk dat je net wat consequenter moet zijn, dus lady was wat te hoog gegrepen voor haar. Jammer maarja. Dus mijn keus was nee, en de hare ook! Dus ik ben weer op zoek! Meld u maar via pb!!!!