Mijn bezoek aan een helderziende vandaag!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Mijn bezoek aan een helderziende vandaag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 01:04

Ik ben vandaag bij een helderziende geweest, gewoon om eens te kijken wat ze te zeggen had, omdat ik hier heel scpetisch over ben..nou jah was..Haha!


Ik wist al zo'n beetje wat me te wachten stond, omdat ik er vorige week al was geweest met een vriendin (deborah), zij had toen een afspraak.

Ze begon met de foto van mijn ouders. Toen ze begon had ik zoiets van , jah uhuh, je verteld nu precies hetzelfde als wat je bij deborah zei.
Maar opeens zei ze "wat is er met je ouders, met een baby en verdriet?" Mijn moeder heeft dus een aantal miskramen gehad voor mij.....
Maar goed, ik was nog lang niet overtuigd van haar kunnen..

Wel kon ze precies de karakters van mijn ouders omschrijven, dat was best apart.
Ook had ik gevraagd hoe mijn ouders vinden dat ik mijn situatie nu aanpak. En ze zei dat ze erg trots op me waren, en dat het ze alweer een zorg minder was. Nou ik hoop maar dat dat zo is, dan ben ik ook weer blij...

Toen pakte ze de foto van mijn ex. ( ik heb haar niet verteld dat het mijn ex was...)
het 1e wat ze zei was " och wat zonde dat het eerst zo goed ging tussen jullie, en dat hij zo veranderd is, dat hij je zo'n pijn heeft gedaan en zo zonde dat hij het nu allemaal heeft verpest."
Ook zei ze dat hij ontzettend in de knoop zit met zichzelf, dit klopt ook.
En ze zag een nieuwe vrouw in zijn leven. klopt ook.
Ze wist ook zijn karakter feiloos te beschrijven, vooal toen ze zei dat hij zichzelf helemaal geweldig vind omdat hij muzikant is, scoorde ze weer een puntje bij mij hahaha. want dat ik ook helemaal waar.
Ik vroeg haar hoe hij zich voelde over de huidige situatie. Toen zei ze dat hij zich heel dubbel voelde, hij wil mij loslaten, maar het lukt hem niet omdat ik veel te diep bij hem vanbinnen zit....
Ook zei ze dat ik hem wel moest loslaten, want hij was absoluut niet de juiste persoon voor mij, hij is veel te wispelturig en niet trouw en niet toe aan een vaste relatie. Ook dit klopt.

Toen de foto van mijn zus, hier zei ze dat ze een man in haar leven zag die veel van haar houd. Nou mijn zus heeft na jaren weer een leuke vriend.
Ze zei dat hij geen goede jeugd had gehad, klopt ook.
En dat ze een vrouw in zijn leven zag die hem veel pijn heeft gedaan. ( zijn ex ging vreemd)
Het karakter van mijn zus klopte ook weer....

Toen vroeg ik of ze ook iets met foto's van dieren kon, nou ze wou het wel proberen dus ik gaf haar een foto van mijn oude paard.
En het eerste wat ze zei : "ohw ik zie dat hij een heel gevoelig achterbeen heeft" nou toen kreeg ik echt kippevel!!!
Hij heeft dus iets aan zijn spronggewricht, en dat is alleen op röntgen te zien!
Ook vertelde ze dat hij een hekel had aan borstelen, klopt....
En zijn karakter klopte ook weer....
En ze hoorde ook een harde klap, hij is dus een keer gevallen in de trailer.

Toen begon ze over mij... mijn karakter kon ze ook perfect omschrijven.
Ze begon daarna over mijn toekomst ( wat ik hier moet van geloven weet ik niet, maar het was wel leuk om te horen)
Ik ben binnen 2 jaar weer heel gelukkig in de liefde , met iemand die goed bij me past, ook qua intelligentie en dat die persoon heel trouw en eerlijk is.
Ook zag ze een ring. ( haha ga ik dan toch ooit trouwen?)
Ze zaggen binnen niet al te lange tijd een goede baan voor me. En ik zou er financiëel op vooruit gaan in de toekomst ( dat is ook de bedoeling)
Verder zag ze 2 of 3 kinderen ( ga ik dan toch nog ooit een kinderwens krijgen?)

Toen praatte ze nog wat door over wat dingen die ze doorkreeg.
Ze zag een vrouw om mij heen constant poetsen ( da's dus mijn moeder, die kan het niet laten om op te ruimen en schoon te maken)
En ze zag iemand om mij heen heel gelukkig met een kindje ( da's de eigenaresse van mijn bijrijdpaard, die is net moeder geworden)
Ook zag ze nog iemand heel dichtbij me met een kinderwens, die heel graag moeder wilde worden. Dit kon ik dus niet plaatsen.

Maar toen ik met deborah weer buiten stond, schoot ze in de lachen zei ze, ik moet je iets vertellen....dat met die kinderwens ging over mij...ik ben gestopt met de pil!
Oke, nou jah toen schrok ik wel ff haha, dat had ik niet verwacht!!! Ze is nog maar 20! Maar goed zij en haar vriend staan er helemaal achter, dus als ze het graag willen.. maar goed moet er wel ff aan wennen hoor...

Maar goed, al met al vond ik het erg leuk, en best freaky! Geheel overtuigd ben ik nog niet, over die toekomstdingen ben ik nog sceptisch.Maar de dingen die ze heeft gezegd over mijn toekomst houd ik wel in mijn achterhoofd!
En voor de rest de dingen die ze zei bij de foto's...damn wat is dat raar!
Maar echt ontzettend leuk!!!!!


sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 02:17

lijk me ook wel een keer leuk en intressant om te doen.
niet dat ik daar in gellof heb altijd het idee.
eerst zien en dan geloven.
maar best grappig dat ze de karakter van jou en de rest goed heeft ''gegokt'' Tong uitsteken

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

lore
Berichten: 349
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 07:46

Heb ook zoiets gedaan. Zou eigentlijk dezelfde ervaring kunnen zijn allemaal heel echt en freaky wat ze over het moment zei. Op dat moment waren mijn vriend en ik uiteen voor een tijdje. Wel zei ze dat het niet goed kwam en dat hij zou blijven plakken aan die andere. Das niet gebeurd, we zijn terug samen meer dan een jaar verder en gaan deze zomer trouwen. Bij mij is die nieuwe liefde die heel snel zou komen opdagen nog steeds niet geweest, wel is ex terug vriendje en hebben we meer toekomstplannen dan ooit. -)))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 07:56

Leuk is dat he, ik ga ook regelmatig naar zo iemand toen. Lachen Maar dat is dan niet gewoon voor de lol maar voor andere dingen hoor. Knipoog

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 08:36

Lijkt mij ook gaaf om te doen, maar ben bang dat ze enge dingen gaat zeggen.

Mijn tante is geweest en die kreeg dingen te horen over haar dode moeder en dat verhaal klopte als een bus.
Ze zei ook dat mijn neefje een ongeluk zou krijgen en dat is toen een half jaar later ook gebeurt.

22 Januari verwachten we ons kleintje

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 08:41

Lijkt me best leuk een keer, alleen net als wat haagsemeid zegt als ze dan voorspelt dat jij of iemand anders een ongeluk krijgt , dat zou ik toch niet willen weten.

En ja zou het allemaal echt zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:05

ik denk niet dat ze negative dingen gaan zeggen, dat lijkt me igg niet verstandig.
en jah die dingen over de toekomst daar heb ik ook mijn twijfels bij....

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:25

Hm zoiets wil ik ook nog wel! Zeker gezien de vage klachten van een van mijn paarden...hahaha

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 19:14

Weetje dat het me supereng lijkt als iemand mij zulke dingen kan vertellen? Scheve mond
Het lijkt me niks voor mij, naar een helderziende... Ik wil liever niet weten wat me allemaal te wachten staat in de toekomst, ik zie het allemaal wel...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 19:15

Wat leuk joh! Zo zie je maar weer dat het allemaal geen klets is.. Knipoog

Ik zou het ook graag eens allemaal laten lezen, maar ben er eigelijk een beetje bang voor. Je weet nooit wat ze allemaal te zien krijgt nl, dalijk is het iets ergs Scheve mond
Maar goed, is het eigelijk een beetje betaalbaar?

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 19:22

xtostarlight schreef:
Wat leuk joh! Zo zie je maar weer dat het allemaal geen klets is.. Knipoog

Ik zou het ook graag eens allemaal laten lezen, maar ben er eigelijk een beetje bang voor. Je weet nooit wat ze allemaal te zien krijgt nl, dalijk is het iets ergs Scheve mond
Maar goed, is het eigelijk een beetje betaalbaar?


Dat heb ik dus ook soms.

Summer , here I come !!!

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 19:24

hm ik ben in dit soort dingen altijd wel geintresseerd geweest, en nu na dit verhaal van jou krijg ik gelijk de neiging ook een keer naar zoiets te gaan...

Hallo??

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 19:37

zow wel spannend, vooral dat het ook zo klopt Haha!
en ga je binnenkort nog een keer heen??

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 19:49

ik weet niet of ik nog een keer heenga. misschien wel een keer naar een ander of zo, in de toekomst, maar niet op korte termijn.
Dit was voor mij puur nieuwsgierigheid, wilde er niks "uithalen"of mee bereiken. Het was echt om te kijken of ze me iets minder sceptisch kon maken haha, kijken of ze me kon overtuigen.

En dit was zeker betaalbaar. ik € 15 kwijt en heb er 1,5 uur gezeten, en kreeg thee en koekjes Haha!.

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:02

Ik zou dat ook graag eens doen niet dat ik het voor 100% geloof maar je weet nooit.Maar ik denk dat er veel mensen tussen zitten die zo maar wat vertellen.Vind het allemaal wel heel intressant.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:07

superlenie schreef:
En dit was zeker betaalbaar. ik € 15 kwijt en heb er 1,5 uur gezeten, en kreeg thee en koekjes Haha!.


wowie!! Bloos! WAAAAR woont die persoon Tong uitsteken nee haha veel te ver weg helaas.
Das idd niet duur!!

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 15:11

Hmm 15 euro voor 90 minuten? Nou ja het is maar wat je goedkoopt noemt

Summer , here I come !!!


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 15:15

niet duur !!!
en wat een aparte ervaring !
*wauw!*

martijn

Berichten: 417
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 16:01

dat is niet duur zeg.... misshien wel grappig om er een keer heen te gaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 16:26

nou sorry hoor Lanide, maar de gemiddelde helderziende of wat dan ook is veel duurder...

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 19:48

Echt? Oo dat wist ik dus niet Haha!

Summer , here I come !!!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 20:11

zooo...echt raar dat zo iemand dat kan...
wil er zelf ook wel eens naartoe gaan nu ik jouw verhaal zo lees Knipoog , ik heb echt grote vraagtekens staan of zoiets nu echt kan...net zoiets wat altijd op tv met medium Char was...en 15 euro's lijkt me zelf niet duur nee
mij lijtk toch niet zo snel dat ze negatieve dingen vertelt, zoals dat je over een half jaar een ongeluk krijgt, volges mij durf je dan bijna niet meer de straat op...

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 20:13

zo 15 euro voor thee en koekjes, da's nooit weg!

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 20:53

Daarom SP, ga maar eens ff op een terrasje zitten.... en nu vertellen ze je ook nog iets leuks Tong uitsteken

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 20:54

Zal ze het dan toch kunnen 'zien'?rare gedachte hoor, maar het lijkt mij ook erg interessant om dit een x te doen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Flippertje, GrapeshotBot, hiphorse, rien10, Saaams, Suliko, Thjalfy, troi, Westhof, xYaartje en 194 bezoekers