What's going on...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

What's going on...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 18:33

What's going on in the world today
Everything is dying!
My horse, my friends, my family... and I
When will this stop
When will I lose them forever!
Or.... When will THEY lose me forever!
Your never know when it's your last day!
_______


Meisje van 14 jaar wordt verkracht,
Die week ervoor ben ik lastig gevallen op straat (snachts) ik wilde van de sneeuw genieten, maar ik kan geeneens rustig naar huis lopen, terwijl ik er nog geen 5 minuten vandaan woon! Gelukkig was een vriend er Robert thanxs! Love you!!!! Maar wie weet wat er anders was gebeurt, mij krijg je nu niet meer alleen over straat! Schietpartij in discotheek hier vlakbij, oud vrouwjte van 84 wordt van portomonee beroofd, Sandra valt van paard en overleeft het niet.

En wat doen wij, wij als wereld... wij rouwen 1 dag en morgen is er weer een dag met een nieuw nieuwtje! Wat je ook gerust drama mag noemen!

In wat voor wereld leef i/leven wij????
Ligt het aan mij of is er alleen maar ellende???

Hier wordt ik verdrietig van Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Mar2lin op 14-01-02 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt

....


Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 19:03

Tja je hebt gelijk!
Het lijtk wel of iedereen weer snel verder gaat met zijn leven en niet achter om kijkt!
Erg verdrietig Verdrietig

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 19:16

Ja het klinkt miosschien erg hard, maar ik heb een boek gelezen over 3 vrienden waarin dit verhaal stond:

Een slaaf en zn meester komen naar Baghdad. OP een vroege ochtend op de markt ziet de slaaf de Dood in menselijke gedaante. De Dood kijkt hem dreigend aan en de slaaf is doodsbang, ervan overtuigd dat de Dood van plan is hem nog dezelfde dag van het leven te beroven. De slaaf rent terug naar zijn meester: "Meester, help me. Ik heb de Dood gezien, en zijn dreigende blik zegt me dat hij van plan is om me vandaag van het leven te beroven. Ik moet vluchten. Laat me alstublieft vluchten op mijn kameel zodat ik tegen de avond in Samara ben, waar de Dood me niet kan vinden." Zijn meester stems toe en de doodsbange slaaf maakt dat hij wegkomt en begint aan zijn 15 uur durende wilde rit naar Samara. Een paar uur later ziet de meester de Dood rondlopen tussen de mensen in Baghdad. Onverschrokken loopt hij op de Dood af en vraagt hem:'' Waarom keek je mn slaaf vanmorgen op de markt zo dreigend aan?''
"Dat was geen dreigende blik" antwoorde de Dood. "Dat was een verrastte blik. Het verbaasde me namelijk uw knecht vandaag in Baghdad te treffen, want ik heb vanavond een afspraak met hem in Samara!!!"

Dit verhaal komt uit het boek Deadline van Randy Alcorn, het wordt hier als voorbeeld gebruikt, maar ik wilde jullie dit niet onthouden! Ik vind het een mooi voorbeeld, het laat de realiteit zien!!!

....

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 19:34

Ethelate schreef:
Tja je hebt gelijk!
Het lijtk wel of iedereen weer snel verder gaat met zijn leven en niet achter om kijkt!
Erg verdrietig Verdrietig


Ik denk ook dat je niet te lang bij zulke dingen moet blijven stilstaan. Wil niet zeggen dat je die persoon moet vergeten, of bepaalde gebeurtenissen moet vergeten. Je moet voor jou het omdraaien in het positieve. Put er kracht uit. Denk bij jezelf: goh het leven kan kort zijn, laat ik goede dingen gaan doen en niet mijn leven gaan vergooien. HZulke dingen helpen je te relatieveren, en weer bepaalde dingen aan je laten zien wat je vroeger niet zag.

1 voorbeeld:

Hoe kan je 'het goede' ervaren als je nooit het slechte heb gezien.
Hoe kna je geluk ervaren als je nooit ongeluk hebt gekend.

Wat ik wil zeggen: het 1 gaat hand in hand met het ander.

Kijk daarom maar ook naar mijn onderschrift....het leven is kort, dus maak er wat van!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 20:26

je moet wel doorgaan
zo kan je wel je hele leven door blijven rouwen..
klinkt misschien heel hard maar je moet het een plek zien te geven en je moet de herrineringen bewaren in je gedachte

Love the life that you live, live the life that you love

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 20:58

In wat voor wereld leef i/leven wij????



Dit vroeg ik me al af op 11 sept. en sinds dien veel vaker als er weer ellende op tv is of in de naaste omgeving(dit momenteel niet alhoewel ik wel met een kreupele knol zit).
Ach het zal straks wel weer beter gaan.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 21:09

Voor iedereen die we moeten verliezen, een vriend, familie, ons paard, of hond, of kat of aan wie je ook gehecht bent, als we iemand moeten verliezen, dan kunnen we maar 1 ding doen en dat is zoveel mogelijk herinneringen bewaren. Herinneringen zijn kostbaar, je hebt wat je hebt en er komen nooit meer nieuwe bij. Wees er zuinig op.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 22:06

prcies en we moeten door, anders kom je in een depressie! Hou je vast aan de herinneringen en je hond, kat, paard, (dier), vriend, vriendin, familielid of iets aners zal altijd doorleven in onze gedachten!

....

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 01:19

Herrinneringen is het mooiste goed wat je aan iets of iemand over kan houden....... Kennen jullie dit gedicht (is van Bram Vermeulen) en heb ik voorgelezen op de crematie van mijn oma: (ik zal niet het hele gedicht overtikken, het is evt via PB te verkrijgen!)

En als ik dood ga, huil maar niet.
Ik ben niet echt dood,
Moet je weten.
't Is maar een lichaam
dat ik achterliet.
Dood ben ik pas,
Als jij me bent vergeten.


Dat schetst het wel heel mooi vind ik.

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010


Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 18:57

Hij is heel mooi! Echt wat er zo mooi op aan sluit!

....

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 19:03

Van het concert des levens, heeft niemand een program


Ik wil daarbij
ook zeggen, blijf genieten van het leven, je weet nooit wat jezelf boven het hoofd hangt, en het leven is maar kort, voor sommige zelfs heel kort

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 19:20

je moet er niet teveel bij na gaan denken
Dan word je alleen maar depresief

Misschien ben ik de enige die me het nog herinnert , maar toen wij nog op horses.nl zaten was daar een meisje Charissa. Ze was dacht ik 18 jaar oud. Ze had net een paard en stond zo positief in het leven. Tot ze ineens kanker kreeg. Ik heb heel veel contact met haar gehad over de email. Het was een hele spontane,vrolijke meid die echt wat van haar leven probeerde te maken. Het ging al een poos hardstikke goed en ze vertelde zelfs dat ze niet eens merkte dat ze ziek was. Een week na haar laatste email kreeg ik een emailtje ter nagedachtenis aan haar. Ze was plotseling overleden.

Dat soort dingen zetten je wel aan het denken. Maar je moet door. ER zullen nog meer tegenslagen komen, voor iedereen maar je moet door.

Dit gedicht heb ik bij de condoleance's van sandra neergezet , en vond het ook wel toepasselijk bij dit bericht!

A way to far, to go alone
Find the perfect way, to home
Thinking about the future dreams
That's al it had to seems

A dream to far,a wish to long
But everybody wish,to be that strong
A smile,a dream, an Angel star
She has gone, but never went to far.......

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-02 19:00

ja je moet door, je kan de wereld niet stilzetten ik heb vaak zat dat ik de wereld wil stilzetten en alles wil veranderen maar dat ligt niet in mijnn macht en als ik het zou doen zou het een zooitje worden! Maar ik heb nu zoeits van.... wat gebeurt hier! Over 2 weken kijk ik er ook weer anders tegen aan en kan ik me neit voorstellen dat ik er zo over dacht! Iedere keer na iedere boodschap ben je een ervaring rijker of het nou positef of negatief is! Het maakt niet uit, je leert van alles wat! Tuurlijk denk i k er over een tijdje nog ana terug, maar het doet me minder dan op dit moment, maar ik leer er wel van!

....

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 19:08

helemaal mee eens!!!!

lees maar es mijn onderschrift. das bijna het zelfde.

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 18:49

Moet ook ff reageren, sinds begin januari heb ik dit onderschrift ipv die verd*mde postzegels, die niemand begreep Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, KirstenHorse, tinkergirl89 en 57 bezoekers