straks komt de v.a voor nina. UPDATE: goednieuws

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

straks komt de v.a voor nina. UPDATE: goednieuws

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-02 08:39

om 11 uur komt de veearts voor nina. nu is het erop of eronder. OF ze is goed op de longen en been (na de prednison waar ze op stond) OF ze is niet genezen en moet naar utrecht. Dit is best eng. Ik hoop zo dat het beter gaat met haar.Laten al die medicijnen nou niet voor niets zijn geweest. Ze krijgt vandaag zoizo weet antibiotica omdat door de prednion de bulten veeeeeel erger zijn geworden. Ze lijkt wel een waterpokkenpaard. Maar dit is het minst belangrijke, de longen en dr been baart me meer zorgen. Ik doe straks een update als ze is geweest. xx van een nerveuze Lonneke
Huilen
Laatst bijgewerkt door ninaricci85 op 15-01-02 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 08:58

Veel succes vandaag en laten we maar hopen dat de medicijnen hun werk hebben gedaan. Ben benieuwd naar je update.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 09:34

Oh ik zal ontzettend voor je duimen Lonneke!
En ook al moet ze naar Utrecht, de moed erin houden hoor.
Jouw kracht, daar houdt Nina zich aan vast, die voelt dit.
Reken maar dat ze sterker zal worden doordat ze aandacht krijgt, liefde, en vooral de hoop voelt wanneer ze bij je is.
Zij zal vechten om beter te worden.
Mede omdat er, dankzij jou, een reden is om te genezen!
Er wordt namelijk van haar gehouden toch?
Sterkte!

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 10:24

Sterkte als straks de veearts komt. Ik zal voor je duimen dat het beter met haar gaat.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 10:26

Veel sterkte voor straks!!!
Laat ons even weten hoe het is afgelopen!!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 10:50

sterkte en ik zal veel voor je duimen, khoop dat ze neit naar Utrcht hoeft!!!

-Maaike-

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 10:51

Arme Nina ik hoop echt dat het nu beter is met haar Lovers .

We zullen duimen Lon.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 11:10

Waarom probeer je niet iets met homeopathische medicijnen? Ik heb het zelf totaal niet op Prednison en antibiotica... Homeopathische medicijnen kunnen vaak veel meer doen, op een natuurlijke manier zonder dat ze het lichaam schade toebrengen.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 11:54

x
Laatst bijgewerkt door janna op 03-05-22 08:03, in het totaal 1 keer bewerkt

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-02 12:26

JAAAAAAAAAAAAAAAA ik ben zooooo blij. het is veeeeeeeel beter. er zit nog een klein restje van die bronchitis maar dat is zo klein dat ze haar in principe beter heeft verklaard. ook dr been is op dit moment helemaal goed. we mogen het nu rustig aan opbouwen. dus wat vaker een drafje, nog niet gallopperen. als ik enigszins twijfel als we hebben gereden moet ik haar weer bellen, dan moet ze wel gelijk naar utrecht. maar in principe was ze behoorlijk tevreden over het verloop van de prednison. alleen is dr huid nu op zijn ergst en daar moet ze 10 dagen cubarmix voor krijgen. (antibiotica). we gaan nu dus wat actiever proberen te rijden met haar. ik kan jullie niet beschrijven hoe gelukkig ik ben. kan wel huilen, maar nu van blijdschap.ga straks een grote bos bloemen kopen voor de v.a want ze heeft zo ontiegelijk met ons meegeleefd. ben alleen heeeeel veel geld armer. maar dat heb ik wel voor nina over. ik ben zo blij blij blij. ik ga nu ook rustig aan de training voor de endurance opstarten. en van de zomer lekker mijn 1e wedstrijd starten. maar ikdoe het rustig aan, ben veel te bang dat hetweer fout gaat. soms denk ik, het heeft zo moeten zijn dat nina terug kwam. ze hoort hier, bij mij thuis en nergens anders. iedereen bedankt voor het medeleven.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 12:27

Jura schreef:
Waarom probeer je niet iets met homeopathische medicijnen? Ik heb het zelf totaal niet op Prednison en antibiotica... Homeopathische medicijnen kunnen vaak veel meer doen, op een natuurlijke manier zonder dat ze het lichaam schade toebrengen.


Helemaal mee eens, ik heb zelf betere ervaringenmet homeopathie vwb luchtwegen, daar kan geen reguliere da tegen op!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 12:29

Je kan homeopathie ook als ondersteuning toepassen op de reguliere geneesmiddelen die je nu hebt.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 13:05

Gefeliciteerd Lonneke!
Fijn om te horen!

lonneke"]
alleen is dr huid nu op zijn ergst en daar moet ze 10 dagen cubarmix voor krijgen. (antibiotica). we gaan nu dus wat actiever proberen te rijden met haar.
[/quote]

misschien een mutsen-vraag hoor, maar hoe wil je gaan rijden als haar huid niet goed is? Of is het rondom het zadel wel goed?

[quote="Sjuimpje schreef:
Je kan homeopathie ook als ondersteuning toepassen op de reguliere geneesmiddelen die je nu hebt.


helaas gaat dat nu niet op, antibiotica neutraliseert namelijk de werking van homeopatische middelen. Nu houd ik ook niet van AB, maar als het moet.... en ik ben niet de enige, want zelfs de homeopatische ARTS waar ik kom als ik iets heb, die heeft wel eens gezegd: maak eerste je prednison kuur maar eens af, dan gaan wij daarna wel eens aan de slag. Soms zijn kwalen zo ondraaglijk, dat de langere tijd die homeopathie nodig heeft, niet te dragen zou zijn....

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-02 13:38

de plekken zitten gelukkig niet op de plaats van het zadel. daar zijn ze al weg en zit er nieuw haar op. we rijden ook met een dik pad zodat de plekken niet beschadigd raken. ik heb nu alleen nog iets voor de huid. verder is ze van de medicatie af. ik ben er zelf heel tevreden over. wel een hard middel prednison, maar nina heeft het geholpen.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 13:41

Inderdaad prednison is wel een paardemiddel maar ook een wondermiddel. Af en toe heb ik het zelf ook even nodig *LOL*

Ineke2

Berichten: 33106
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 16:41

Wow wat goed zeg!!! Super voor jullie allebei! Dikke knuffel voor Nina Lovers

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 17:19

ben blij dat de uitslag van de dierenarts zo goed was.

geef nina straks dikke knuffel van mij


plientje

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 17:55

hey wat leuk zeg!

ennuh over die homeopatische middelen die werken vaak veel beter als gewone.
Nu ga ik het over mezel fhebben, maar ik heb vanaf kleuter afaan ook bronchitus gehad en ik kreeg jaren gewone drankjes en middeltjes ertegen maar ik werd er enit beter van, maar toen ik aan homeopatische middelen begon was het in 2 jaar over. Dus kon ik afbouwen emt de medicijnen en nu heb ike r geen last emer van, ja af en toe een klein aanvalletje maar meer ook niet.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 18:25

wat gaaaaaaaaaaf dat t zo veel beter is met nienie!!!!!!!! super joh
ook lekker voor nina, mag ze weer wat meer Party!! Pling

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 18:29

Wat fijn dat het zo goed gaat met nina. Heel veel geluk met haar en nu maar hopen dat haar huid er ook snel weer beter uit ziet.

mijn moeder gebruikt dagelijks prednison dacht ik.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 21:12

Heerlijk nina weordt weer helemaal 100 % en hoeft ook niet meer weg.

We wachten met spannig op de eerste foto;s met nina helemaal 100%. Lovers

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 16:51

Wauw, wat goed zeg!! Wat ben blij voor jou en Nina zeg Lachen