studenten op bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

studenten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 12:05

Naar aanleiding van een ander topic ben ik benieuwd of er veel studenten zijn hier op bokt. Wat je studeert, waar en of het daar leuk is en of je eventueel bij een studentenvereniging zit...

Ik zal met mezelf beginnen: Ik studeer psyhologie in Leiden, 2e jaars en heb het hier hartstikke naar mn zin. Verder roei ik bij Asopos de Vliet, een niet-corporale studentenroeivereniging in Leiden. (ik zeg niet-corporale aangezien er twee roeiverenigingen zijn in Leiden en de ene corporaal is en de ander niet, dus alleen om onderscheid te maken)

Iedereen neemt me zoals ik ben, nou ik nog ~ Loesje


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:08

Ik doe ICM aan de HvU... doe niet echt mee aan het studentenleven, want woon niet in Utrecht en heb het veel te druk met andere dingen...

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:09

Jep. Ik studeer bedrijfseconomie in utrecht. 1ejaars..
Op zich is het best gezellig, alleen vind k het een verschrikkelijk gebouw. Waar je dus echt niet voor je plezier gaat zitten.
Ik ben niet lid van n studentenvereniging Geen tijd voor. .


Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:09

3e jaars Bestuurskunde in Leiden, zelfde gebouw als jij dus Lachen

Zit niet bij een vereniging, ik zoek zelf m'n vrienden wel uit Lachen

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:11

Ik studeer Sport, gezondheid en Management (hbo) in Nijmegen. Ik zit nu in het tweede jaar.
Ik zit ook niet bij een vereniging. Ik woon nog thuis, dus krijg ook minder mee van het studentenleven. Wat ik geen probleem vind hoor..

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:12

ik studeer(de) journalistiek in tilburg. maar de opleiding bevalt me toch niet en volgend jaar ga ik dus iets anders doen.
ben er alleen nog niet uit wat Scheve mond

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:15

Ik studeer Grafische Vormgeving aan de Eindhovense school... Woon dus op kamers in Eindhoven, maar ben niet lid van een studentenvereniging... We doen met onze klas vaak genoeg leuke dingen als stappen en terrasjes pikken... En verder heb ik weinig tijd om actief mee te doen in een studentenvereniging.

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:15

ik studeer nu communicatie & multi-media design, en ik ga voor mijn propedeuse, maar daarna stop ik er echt mee. Ik vind de opleiding niks, al dat gestress wordt me teveel. Nadat ik mijn p heb lekker reizen en dan kijken wat ik ga doen...ik weet het echt nog niet

Spero melior

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 12:17

@ Arwenlune: waar staat ICM voor?

@ Ellende: grappig, heb ik je misschien al eens gezien zonder het te weten...

Iedereen neemt me zoals ik ben, nou ik nog ~ Loesje

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:19

Ik studeer Chemie op de Hogeschool Zeeland in Vlissingen. In juli of augustus hoop ik m'n laatste studiepunten binnen te halen (na 2 jaar vertraging...).
Ik heb nooit bij een studentenvereniging gezeten. Geen behoefte aan gehad.

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:21

Ik studeer Bedrijfseconomie aan de INholland hogeschool in Rotterdam (na ja nog ffies dan) en moet over 2 weken mn afstudeerscriptie inleveren Verward Ik heb nooit bij de studentenvereniging gezeten, absoluut geen behoefte aan Tong uitsteken Stappen doe ik wel lekker bij ons Knipoog

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:24

Pabo op de CHE (in Ede) en ik woon daar op kamers! Ben 2e jaars!
En zit niet bij een studentenvereniging... stappen doe ik ook thuis! Knipoog En de gezelligheid vind ik bij mijn huisgenoten! Lachen

....

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:30

Ik studeer journalistiek in Zwolle. Zit nu in het 2e jaar. Erg leuke opleiding, maar nu heb ik even niet zoveel motivatie

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:05

Ik ga volgend schooljaar fysiotherapie studeren in Nieuwegein Lachen

[o]

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:08

Ik studeer International Business and Languages aan de Inholland Hogeschool in Rotterdam. Voor mij geen studentenvereniging, te druk met mn eigen paard.
En over een klein maandje ben ik alweer afgestudeerd!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:09

Ik ga volgend jaar voeding studeren in Amsterdam.

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:11

2e jaar Media& Entertainment Management bij hogeschool INholland. Ik zit bij roeivereniging Amphitrite (sinds anderhalve maand ofzo Bloos) Ik stap in haarlem, maar woon nog thuis bij mn papa en mama :s in een dorp wat vlakbij Haarlem ligt.... Lachen

Der Ellmauer Dancing Queen

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:12

3e Bedrijfseconomie en nog een halfjaar stage voor de boeg.... en dan wil ik door, alleen weet nog niet wat.....

martijn

Berichten: 417
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:15

5e jaars student Information Management aan de Universiteit van Tilburg, momenteel half jaar in Arhus aan het studeren via het Erasmus Student Exchange programma...

zit zelf bij de zeilvereniging en roeivereniging in Tilburg..

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:16

Ellende schreef:
Zit niet bij een vereniging, ik zoek zelf m'n vrienden wel uit Lachen

Ik vind dit zo'n onzin! Ook lekker denigrerend! Alsof je als je bij een vereniging zit niet je eigen vrienden kan uitzoeken....
Hoe deden al die mensen dat voor ze lid werden Scheve mond

Ik studeer Taal en Cultuurstudies aan de UU. 1ejaars studie, 2ejaars vereniging: UVSV/NVVSU.

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:23

Ik ga volgend jaar (als ik tenminste mn examen haal Tong uitsteken) biomedische wetenschappen studeren in utrecht Lachen niet op kamers en ook niet bij een studentenvereniging denk ik, dat haal ik nooit qua tijd Knipoog en er is een studievereniging die ook veel leuke dingen organiseerd dus Lachen

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:25

Ik ga (als ik mijn examen haal Knipoog ) volgendjaar studeren.
Als ik ingeloot word, geneeskunde (Waar is dan nog niet bekend). Anders wordt het Natuurwetenschappen en Innovatiemanagement in Utrecht Lachen

Als het even kan, wil ik zsm op kamers.

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Saar4
Berichten: 2346
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:29

Ik ben derdejaars neuropsychologie in Utrecht. Ik zit niet bij een studentenvereniging want ik heb daar echt geen tijd voor. Het trekt me trouwens ook niet echt.

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 13:30

leuk, nog meer roeiers dus!
@ Amberto: Amphitrite, van welke stad is dat, Haarlem zelf?
@ Martijn: rie je dan bij Vidar? heb daar tijdje geleden nog een wedstrijd geroeid, de OOCUZ OOT. Echt een onwijs mooie omgeving daar!

Iedereen neemt me zoals ik ben, nou ik nog ~ Loesje

martijn

Berichten: 417
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:32

Hanneke_S schreef:
leuk, nog meer roeiers dus!
@ Martijn: rie je dan bij Vidar? heb daar tijdje geleden nog een wedstrijd geroeid, de OOCUZ OOT. Echt een onwijs mooie omgeving daar!


momenteel niet, volgend jaar wil ik misschien nog wel 2 zonder gaan roeien, maar nog geen idee...

wilde eigenlijk in deze regio gaan roeien (lees denemarken),maar helaas geen roeivereniging gevonden...

de omgeving is inderdaad heel mooi, echt ideaal voor wedstrijden en feestjes erna... je hebt echt geen last van buren, want dat zijn de beesten uit Safaripark Hilvarenbeek Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, Afanaisa91, aliida, Amazonbot, Amber_anne, Annefleur200, Antonius, APCIII, Baredawn, Charat, ComscoreBot, Flippertje, Floko, Fnanne, fotolijstje, GrapeshotBot, hanne2001, ievie, Joy_Mennings, leintje_, Lian, Lisa_22, lisawouda93, Loreke2, MarJon, Melanie_D, Pytje, reina, SANEX, SemrushBot, senna21, sollair310, wonanda, xAlice, xSimonee, XxLMMxX en 159 bezoekers