achterover geklapt met paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
priscilla

Berichten: 1639
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: zwolle

achterover geklapt met paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 15:37

Afgelopen zaterdag dacht ik even gezellig met nikita in de les mee te rijden omdat er smiddags een 40 + wedstrijd was en wij dus geen gebruik konden maken van de bakken. Na ongeveer 20 minuten ging er een pony aan de haal en zo angstig als die van mij is ging meteen overeind draaide en kwam weer neer daar stond mijn vriendin met haar pony dus klem tussen mij en de bakrand! en toen ging nikita weer overeind waarbij ik mijn beugels al uit had! Bij die twee keer dat ze omhoog kwam raakte ze mijn hoofd waardoor ik dus nu een blauw oog heb. Toen ze weer neer kwam die tweede keer ging ze weer recht omhoog waardoor ze op 't punt stond van doorklappen wat dus ook gebeurde! gelukkig had ik mijn capop! Wat mijn geluk een beetje was! Ben er daarna weer ff opgestapt en heb gedraaft maar kon zo wienig zien doordat mijn oog dik was dat ik gestopt ben om mijn oog te koelen! Toen ik zondags hoorde van Xandra dacht ik nog ff na over mijn eigen val! Wat heb ik toch een geluk gehad!


bij deze wil ik familiie en vrienden veel sterkte wensen bij het verlies van zo'n lieve meid!
Laatst bijgewerkt door priscilla op 15-01-02 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 17:44

ik wil niet l*llig doen maar waarom moet Cap dik gedrukt staan.
Het staat helemaal niet vast dat als zij hem wel op had gehad ze nog zou leven.
Weet je wel hoe l*llig dit klinkt voor nabestaanden!
En ik zie nu hier al he zoveelste topic met wat hebben we allemaal toch een geluk. Iedereen kan hier wel zulk verhaal neerzetten. En ook nog wel meer dan 1.
Ga verdomme dammen
Dit is toch niks in vergelijking met iemand die net dood is.
L*l zon verhalen mijn part over een jaar maar niet nu!

Sorry, het is niet tegen priscilla bedoeld maar meer in het algemeen.


PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 17:48

Ik snap je reactie Kawa, maar het is wel mens-eigen om zo te reageren en slecht nieuws te verwerken. Het was mij ook al opgevallen, maar iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om denk ik. Laten we vooral geen ruzie gaan maken hierover.

Voorzitster AFM

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 17:56

Je hebt gelijk puck
sorry
het is ook niet zo hard bedoeld als het overkomt.
Misschien mijn manier om er mee om te gaan. Verward
maar ik vind het net als iedereen verschrikkelijk wat er gebeurd is en dan vind ik het heel rot als er nu al verwijten worden gemaakt. Dan word ik gewoon boos.
Maar nogmaals sorry ik bedoel het echt niet zo l*llig.

priscilla

Berichten: 1639
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 23:09

sorry als dit overkwam runningkwa maar ik doelde niet op haar! ikzelf reed eerder altijd zonder cap!! ben blij dat ik er nu een droeg! alsnog sorry dat dit zo overkwam!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 bezoekers