Hier de foto's van Krimh ox!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Hier de foto's van Krimh ox!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 21:53

Hoi, vorige week zondag is mijn lease merrie gedekt door Krimh ox. Het veulentje word van mij. Dit heb ik met de eigenaar overlegt. Ik mocht zelf de hengst uitkiezen, dus dat heb ik gedaan. Het is Krimh geworden.

Hier een folder van Krimh ox
Afbeelding

Hier de foto's van de dekking van Saké ox (v. Bora ox)

Hier komt ze net van de trailer af, nog nooit in de trailer gestaan, maar wat deed ze het toch super!
Afbeelding

Foto van Saké Vingers aflikken
Afbeelding

Even kennismaken met Krimh. Hij lijkt hier heel rustig, maar hij was helemaal gek.
Afbeelding

Mooie foto van Krimh uit zijn stal Vingers aflikken
Afbeelding

Hier begint ze al wat hengstigheid te laten zien.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen werd ze vast gezet, om gedekt te worden, Saké wist niet wat haar overkwam, ze snapte er geen klap van.
Afbeelding

En toen gebeurde de daad...
Afbeelding

Afbeelding

En nou hopen dat het aangeslagen is, ze was woensdag niet meer hengstig, dus we hebben haar niet meer naar de hengst gebracht. Nou kijken of ze over drie weken hengstig word, dan moet ze er nog een keer heen. En dan hopen op een mooi veulen volgend jaar Lachen . Wel spannend allemaal hoor *LOL*
Groetjes Melina


DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 22:07

Ik denk dat jij een hele goede keuze gemaakt hebben. bloedlijnen passen goed bij elkaar en de paarden natuurlijk ook! Prachtige merrie en nu hopen dat er een bloedmooi veulen uit komt!

Sammie drachtig van Solaris!

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 22:11

leuk beessie hoor Lachen

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 22:18

Deja vu!!! Haha! Ik vind dat je een geweldige hengst hebt gekozen Melina!!! Hihihi, die heb ik immers ook gekozen voor mijn merrie 3 jaar geleden... Jij krijgt dus een klein broertje of zusje van mijn hengstje Eclipse. Krimh geeft idd hele fijne (en mooie Schijnheilig ) nakomelingen hoor, je gaat met Krimh en die merrie ongetwijfeld een plaatje van een veulen krijgen.

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 22:25

Ohhh, bloos bloos... wat een leuke berichten!! Wat leuk dat jullie Saké ook zo'n leuke merrie vinden. En MissSol bedankt van je compliment!! Ik vind jou Arabier ook heel mooi en die sportprestaties, kwijl kwijl! Maar jij krijgt volgend jaar ook een veulentje, dat is wel heel leuk! En Vikki ook bedankt voor de complimenten, jah ik denk ook wel dat Krimh en Saké goed bij elkaar passen, beetje zelfde type's, maar het is altijd afwachten he, wat je krijgt. Maar we zullen zien.. ik hoop zo dat de dekking al aangeslagen is!! Als ze over drie weken niet hengstig word, laat ik haar ook nog even scannen, heb je toch meer duidelijkheid.
Groetjes Melina

caranthir
Berichten: 722
Geregistreerd: 16-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 23:00

Ik vind het allebei mooie paarden, ben zelf weg van Krimh.
Je foto's zijn goed gelukt, zo'n natuurlijke dekking is weer eens wat anders.
Veel succes met het verdere verloop.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 23:06

Voor zover ik kan beoordelen op mijn eigen ervaring heeft Krimh trouwens echt al zijn goede punten doorgegeven aan zijn zoon. Sake vind ik ook een knappe dame om te zien, dus ik twijfel er niet aan dat je veulen mooi wordt hoor! Mijn eigen merrietje (perfect als ze in mijn ogen ook is Knipoog ) is een beetje lang gelijnd en staat achter wat week, maar dat heeft Krimh volkomen verbeterd zeg maar... Clip heeft een heel correct lichaam met mooie gangen... met een papa als Krimh en een mama als Sake weet ik haast wel zeker dat jij een toppertje krijgt hoor. Mocht je ooit zin hebben om een halfbroertje van je toekomstige gup te bewonderen... je bent natuurlijk ten aller tijden welkom. Het is jammer dat ik momenteel geen scanner heb, ik heb natuurlijk ook nog de nodige foto's van Krimh (in actie). Haha!


Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 10:49

Thanks voor alle reacties!! Als ik er een keer tijd en zin in heb, kom ik zeker een keertje bij Clip kijken. Ik ben heel erg benieuwd hoe hij er nou in het echt uit ziet. Hij zal wel veel op mijn toekomstige veulen lijken, omdat Saké, net als Escala ook een Arabisch Volbloed is. Jammer dat je op het moment geen scanner hebt, maar als je een keer in de gelegenheid bent om een scanner te gebruiken, wil je me dan die foto's van Krimh ox sturen? Ik ben er heel benieuwd naar. Verder wil ik dan ook nog wel wat foto's zien van Escala en Clip, alle foto's zijn welkom! Maar wie weet, misschien kom ik nog een keertje kijken, kunnen we meeten Knipoog
Groetjes Melina

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 11:04

Mooie combi, daar komt vast een heel edel vos-veulentje uit Fingers crossed dat je merrietje gelijk drachtig is, meestal wel hoor met een natuurlijke dekking (ze krijgen immers de volle lading Tong uitsteken Bloos! ) maar ik ken ook een merrie die 3 uur heeft staan persen en alles er dus uit gelopen was Clown Succes!!!

**Look where all this talking got us baby!!**

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 15:10

Als je me je email adres wil pb'en dan zal ik even de 2 foto's van Escala en Eclipse die ik hier op de computer heb staan sturen. Als ik binnenkort weer bij mijn ouders ben dan zal ik de foto's van Krimh en Scaal ook scannen, ze zitten in mijn tas Haha! . Ik vrees dat mijn werk het alleen een beetje raar zou vinden als ik de IT'er zou vragen om even een foto van dekkende paarden te scannen...*lol*

*Edit* Ina heeft mij toen na de dekking meteen ruim een flinke tijd (lang dus Haha! ) met Escala laten wandelen opdat ze het kwakkie er niet (zo makkelijk) uit zou kunnen persen... wellicht heeft ze jou dat ook laten doen. Ina is iig een geweldig mens die absoluut verstand van zaken heeft.

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 18:52

Ik zal je even een pb sturen met mijn email adres, vind het leuk als je me foto's wil sturen! Ik moest ook met Saké gaan lopen toen ze net gedekt was. Dit ook om de zelfde reden. Volgens mij heeft ze niet staan persen, in ieder geval niet gezien. Het is afwachten.

Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 19:10

Hoi melina, nou dat was een heel spektakel bij krimh he, haha maar wel heel mooi om te zien! Cool foto zijn ook leuk geworden Knipoog al zeg ik het zelf Schijnheilig hoop dat het aangeslagen is! wie zien het allemaal wel weer he
OK dan!

Montana
Berichten: 27
Geregistreerd: 29-04-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 21:41

Mooie combinatie Saké en Krimh, ben heel benieuwd wat voor veulen eruit zal komen!

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 21:47

Wauw die hengst... wat een koppie! En die van jouw was dus aardig 'rustig'? Wel apart om dat es mee te maken hoor, is ook niet dagelijkse bezigheid toch? Ben benieuwd wat eruit komt, alleen duurt het nog zo lang...

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 18:25

Saké was niet superrustig bij het dekken, ze was nogal onwennig en wilde eerst haar hengstigheid niet goed laten zien. Later werd ze wat meer ontspannen en toen liet ze het wat meer zien. Ook toen de hengst bij haar kwam liet ze zich nog niet zo goed dekken, ze spartelde een beetje, niet trappen ofzo, dit vond de eigenaar van de hengst wel heel fijn. Anders beschadigen ze de hengst, maar Saké trapte niet. Later toen ie er eenmaal goed op zat, werd ze rustiger.

jodytje
Berichten: 13
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: terwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 19:50

haa melin !mooie foto''s hoor
echt een mooie hengst
k heb nu goed gezien OK dan!
kuzzz jody

et grooste geluk is op het paard'se rug

Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 19:53

Wow! die hengst, zz springen, zdressuur en z samengesteld :wow
goede keuze


¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
Whatever happened, happened¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 19:54

haha thanks, maar het is een beetje een oud topic aan het worden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers