Paardrijden op het strand????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kascar

Berichten: 62
Geregistreerd: 18-05-03

Paardrijden op het strand????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-03 22:31

Hoihoi, ik ben nieuw hier dus ik hoop dat alles overkomt, maar ik had een vraagje, ik zou zo graag een keer met mijn paardje op het strand willen rijden, maar ik heb geen idee waar dat mag? In Scheveningen kun je tot 1 mei wel op het strand maar daarna niet meer. Dus heeft iemand een idee waar je op het strand mag rijden?
Alvast heel erg bedankt! Pling
Groetjes Carolien

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 22:33

welkom op bokt, het is hier erg verslavend, maar dat zul je nog wel ondervinden Haha! .
Volgens mij mag je wel voor zonspgang en na zonsondergang het strand op in het hoogseizoen. Maar dat weet ik niet zeker.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 22:43

Welkom hier op bokt Lachen !
Misschien kan je bij de VVV in de plaats van je keuze eens informeren of je daar nog op het strand kan ?!!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 23:05

In Noordwijkerhout mag je het hele jaar door op het strand, dus ook in de zomer. Ik zou het alleen niet doen op echte stranddagen, want dan is het voor jezelf ook helemaal niet leuk met al die mensen/kuilen en kinderen die niet uitkijken.

kootjuh
Berichten: 32
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 22:13

in scheveningen mag je alleen voor 7 uur s'ochtend en na 7 uur s'avonds het strand op. maar het naakt strand mag je altijd op ( maar of je dat nou zo graag wil Verward )

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 22:22

Op Ameland mag het ook als het goed is, want dat heb ik nl. vorige week woensdag gedaan. Maar om je paard nou eerst over de zee te zetten? Verward

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 22:24

Volgens mij moet je het strand in de zomer zoveel mogelijk mijden (met je paard)... dus wees maar blij dat je alleen maar voor 7 uur 's morgens en na 8-en 's avonds mag Lachen Gewoon nog even geduld hebben... 1 oktober mag je weer hele dagen en heb je een stuk minder kans op omver gereden kinderen en meer van dat soort engs Lachen Informeren kan je natuurlijk altijd alvast doen Lachen

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 00:16

Als je echt een mooie rit wil maken zou ik eens naar de kennermer duinen gaan... Echt een super mooi natuurgebied met mooie routes.... WEl even vragen hoe het nu zint in het seizoen met op het strand rijden....

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 09:41

ik weet dat je bij ons het schelpenpad in monster (ligt in het westland) vanaf 1 mei linksaf voor de paarden is.. Ik maak altijd een bak en train er dan!! is geweldig en me knollie loopt dan te showen en is super te rijden Haha!

En dan kan je natuurlijk nog door de puinduinen als je wil....

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 10:19

Er zijn in de zomer inderdaad bepaalde tijden dat je op het strand mag te paard, maar wat die precies zijn daar kan ik je ook niet mee helpen.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 10:46

Citaat:
in scheveningen mag je alleen voor 7 uur s'ochtend en na 7 uur s'avonds het strand op.


Bij ons is dat 8 uur volgens mij...

Maar pas aub wel op als je tijdens of net na de schoolvakantie gaat rijden, mensen laten echt alles slingeren. Van strandstoeltjes tot autobanden, glas etc...
Echt levens gevaarlijk als je niet oplet (alhoewel je dat altijd moet doen natuurlijk Haha! )

Je zou nu nog 's avonds kunnen gaan.

Eerlijk gezegd ga ik nu af en toe in het weekend ook nog het strand op hoor. Als het niet te druk is tenminste...
Klein stukje, dan kan ze ff benen strekken en dan terug door het duin.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 11:14

Aangezien dit topic al een jaar oud is, denk ik dat de TS geen nieuwe antwoorden meer nodig heeft, daarom een slotje.