Magnetiseur cq zweverig typ gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cer

Berichten: 30150
Geregistreerd: 22-10-01

Magnetiseur cq zweverig typ gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 16:32

Beetje een vage oproep maar ik heb ooit eens een paardje laten behandelen door een magnetiseur (dier had blokkades enzo, geweldig verhaal Lachen ).

Nu ken ik weer een paardje met een vaag probleem, niet verklaarbare angsten enzo, kortom, geweldig zweverig enzo. En nu vraag ik me af of hier mensen zijn die goeie ervaringen hebben met magnetiseurs cq andere lui die net ietsje verder kijken dan de basis.....misschien kan dit paardje dan ook geholpen worden.

Iemand?


Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 17:32

in friesland schijnt iemand te zitten met een speciaal soort wonderolie..... nee hoor, geintje!
het is moeilijk te zeggen wat je paard kan helpen, maar wellicht kan iemand die Reiki geeft je verder helpen. Er zijn meerder bokkers door heel nederland heen die Reiki kunnen geven, incluis mijzelf.
Ik woon in Drenthe.

Cer

Berichten: 30150
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 17:41

Hahahaha Tender, ja die wonderolie Haha! nee bedankt...

Dit paardje staat in Zuid Holland, en ik vermoed dat hij ooit es een traumatische ervaring heeft gehad, waardoor hij nu zo onverklaarbaar angstig is....

Hij is vanaf 6 mnd al bij zn huidige eigenaresse (die ik goed ken), en ik werk er nu anderhalf jaar mee. Wij kunnen beiden niet bedenken wat de oorzaak zou kunnen zijn, er is geen peil op te trekken.

Met die magnetiseur die ik noemde, had ik goeie ervaringen, hoewel hij niet specifiek paarden behandelde. Ik zoek iemand die goed in de psyche van een paard kan kijken (je hebt van die 'kleurenkijkers'), of die misschien wel beelden kunnen zien waardoor de oorzaak verklaard kan worden.... Ik noem ook maar wat.... zelf sta ik er sceptisch tegenover, maar als het werkt, dan werkt het... Lachen

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 17:54

ik ken wel iemand waar ik zelf wel eens naar toe ga maar die woont in Brabant. Zij kijkt aan de hand van een fot wat er met mens/dier aan de hand is en wat je ermee kunt doen. Mensen magnetiseert ze tegen de klachten. Ze heeft mij van een chronische heuppijn afgeholpen waar ik al bijna 10 jaar mee liep en geen arts kon me helpen. Ze is overigens niet zweverig ofzo maar reuze gezellig Haha! . Ik weet niet of de persoon van wie het paard is er een reisje Brabant voor over heeft maar ik en Lois hebben er goede ervaringen mee.

Niets zo charmant als een paard in her land.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 17:55

ik heb geen ervaring met magnetiseurs, heb 1 keertje 1 mogen aanhoren op een open dag en raakte niet echt onder de indruk van de beste man, waarmee ik niet wil zeggen dat zijn werk niet deugde hoor, maar de uitleg die hij gaf rammelde mijns inziens nog wel een beetje.

mensen die in de pasyche van een paard kunnen kijken ken ik ook niet, maar ik hoop voor je dat je een zinnige reactie kunt krijgen, want niet geschoten is altijd mis!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 18:28

Hoi Cer!
Ik schijn zo'n 'zweverig type' te zijn haha.
Ik heb ook reiki, net als Tender, en heb regelmatig paarden behandeld.
Sinds kort probeer ik via foto's 'in het zieltje' te kijken bij paarden, af en toe komt er een gevoel bij me binnen, niet altijd.
Ik heb wel eens paarden behandeld waarvan ik goed kon aanvoelen wat ze voelden, het 'kwam gewoon bij me binnen' zeg maar.
Kweet ook niet goed wat ik er mee moet, maar mocht ik wat bij de foto van jouw bewuste paard voelen, als ik je er mee helpen kan graag hoor!
En mocht het niet lukken dan pech gehad.
Ik zal mijn man ook eens vragen, die heeft het af en toe ook hihi.
Ja we zijn een raar stel grijnz.
Heel veel sterkte met dit paardje, en zet maar een foto op Bokt van hem of stuur hem via pb of mail?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloodymary, meniekske, OleJon, springzeker, Thrive en 110 bezoekers