Pennypraat

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Pennypraat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 20:20

zoals de meeste wel al gezien hebbe hier op bokt staat mijn paard te koop.
kreeg weer een mailtje met het volgende:

ikvind deze pony heell moi eb i wil er wel wat meer over weten

duidelijk een geval van een pennymeisje, kreeg paar weken geleden ook al een paar mailtjes van meisjes zo van ik wil hem graag gratis hebben en zulk soort dingen, denken ze nou echt serieus dat dit kan?er staat toch niet voor niets een prijs bij!
kennelijk lezen ze toch teveel de penny, aangezien die dingen daar wel mogelijk zijn!!
maar ach kan er wel om lachen, denk dat ik er deze keer maar een serieus op inga, kan nog leuk worden haha!jullie horen het vervolg dan wel!


Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 20:21

ik heb het volgende terug gemaild:

het is een paard van 1.68 hoor, wat wil je weten dan?

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 21:18

Ook meer een geval van MSN praat waar ikzelf ook een gloeiende hekel aan heb.

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 21:20

idd!zet op minst je naam erbij ofzo, gewooon een krom verkeerd gespeld zinetje...wat denken die kids wel niet?

Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 21:26

wat bedoelen ze hier op bokt altijd met pennymeisjes/jongens dan!? gewoon die alleen opmaneges rijden ofzo?? (hehe misschien lijk ik er nu zelf wel een? Bloos! )

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 21:27

"Wat een mooi paard, ik wil hem graag hebben maar hij mag niet meer dan 250 euro kosten want ik wil ook nog een cdspeler kopen en anders heb ik niet genoeg"

( van een bokker, via msn, ik weet nog steeds niet wie ) Was eerst helemaal gek op mn paard, zag er geweldig uit en madam was drhelemaal gek van, maar moest over prijs met ouders overleggen die vonden hem te duur... even later via de msn " Jij houst niet van je paard he, je verkoopt hem veel te duur, je geeft niets om hem anders zou je ook wel minder ervoor vragen... ohja en je kan niet rijden en het paard is lelijk "(dat zag ze in mijn profiel op bokt zei ze)

Mevrouw was gewoon beetje kippig om het feit dat pappie en mammie niet hoger wouden gaan en ik niet lager Knipoog

En zo heb ik ook tig aanboden gehad: Mooi paard, ik wil hem wel gratis maar dan krijgt hij een heeeeel goed huis.

Of volwassen mensen die het wel geschikt leek voor hun dochtertje van 6... ( lees, paard van 1.68 met niet de gemakkelijkste knopjes Haha! )

Zo kan ik nog wel even doorgaan, kan er eigenlijk wel om lachen

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 21:30

wahaha Clown
Dat heb ik ook eens aan de hand gehad toen mijn vaders (nu ex)paard te koop stond. Ook een beest van ruim 1.68 die ook niet echt voor kinderen was...
..komt daar een vader af met een negen-jarig meisje dat amper boven de benen van het paard uitkwam Clown . "Ik wilde haar nog vertellen dat een paard waarschijnlijk te groot voor haar was, maar ze wou absoluut gaan kijken" Mijn vader heeft toch maar aangeraden om een pony te kopen Haha!

Kzie trauwes da jei en hele sgoone ponie t kooop hept. Kwil dei wle ruile vooor en zak sneop, en een hééél goet thuis Clown Khep 2 jaar poetservaaring, Hele dike Kusen van de grooootste Paarduhliefhebbur xkatleentjex xxx
(wow bijna in elk woord een spelfout Clown )

sorry kon het niet laten Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 21:47

Ik kreeg trouwens een week geleden een mailtje van een meisje *of jongetje zou het niet weten*

De mail zelf had geen naam, en in het mailtje stond:

Heb je nog meer foto's van je pony?

Eh....alsof ik naar een wildvreemd iemand foto's ga sturen van mijn pony, welke pony????
In die tijd stond de haf die ik verzorgt te koop met mijn emailadres en telefoonnummer erbij...dus had wel een idee, maar als het op die manier moet sorry hoor....kan niet alles ruiken Clown

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 10:20

Toch kunnen volwassenen er ook wat van hoor. Mijn paard is een ex-manegepaard, het hele verhaal staat in mijn profiel, en hij was daar bijzonder geliefd. Het gebeurd dus nog wel eens dat als ik aan het rijden ben richting duinen, dat er opeens een auto aan de kant wordt gezet en er een bijna hysteische vrouw uitspringt die om Givar zijn nek begint te hangen en te jank-jubelen dat ze zo blij is dat ze 'haar' paard weer eens ziet, of nee nog erger: dat ze hem weer hebben teuggevonden. Ik wordt dan op zo'n moment kompleet genegeerd. Ja nou, sorry maar daar heb ik echt geen zin in. Boos! Dat je hem wilt aaien of even wilt weten hoe het met hem gaat prima, maar hier pas ik echt voor. Ik wend hem dan maar af en rijd in iets harder tempo door, een teleurgestelde fan achterlatend. Jammer dan....

...


Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 22:14

als je wil weten wat een pennymeisje is volgend bokt ga dan even in de zoekmachine zoeken!er zijn hier al zoveel topcis over geweest!
maar ik heb reactie!!

[i]kan ze bij andere pony's in de wei en is ze pittig of heel rustig kan ze springen en wat is haar naam.

okeej[i]

heb trug gemaild dat ze wel 1.15 m heeft gesprongen(vinden ze vast wel stoer haha!) en dat ik haar nu b spring en cross en dat ze heel braaf is maar met springen wel pittig(jaaa dat willen ze graag!) haha!!!
nou als ik weer bericht krijg laat ik het jullie weten!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 22:21

ohh echt erg ik zou echt super pissig worden Stoom uit je oren
In ieder geval succes met de verkoop Knipoog

Live,LOve,'ndLaugh

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:56

klinkt heel bekend allemaal. toen ik onze jaarling te koop had staan kreeg ik ook diverse mailtjes van meisjes die het zoooooooooooo´n mooie pony vonden. dan een heleboel vragen en uiteindelijk een mailtje van ´o ik moet het even aan mijn ouders vragen, maar het zal wel niet mogen´.
het mooiste was nog van een meisje die vroeg of er toebehoren bijzaten en of wij hem even in konden rijden voor ze hem kocht, anders zou ze zelf iemand zoeken die dat wel ´even´ kon doen. ik heb toen vriendelijk teruggemaild dat ze waarschijnlijk wel op de hoogte was dat een 1-jarig paard nog niet bereden mocht worden en er dus ook geen toebehoren bijzaten.
nooit meer iets van gehoord daarna...

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 14:58

Princess schreef:
idd!zet op minst je naam erbij ofzo, gewooon een krom verkeerd gespeld zinetje...wat denken die kids wel niet?


jah idd , mijn knollie staat ook te koop ( voor foto's check profiel Tong uitsteken ) en dan krijg je meeltjes met alleen

Wat is de vraagprijs?

terwijl ik onder de advertentie heb staan dat ik op zoek ben naar goed tehuis , als ik dan zelf op zo'n advertentie zou reageren zou ik me zelf ten eerste voorstellen , dingen vragen ( behalve de vraagprijs ) en zeggen dat ik van plan ben en wat ik te bieden heb.

of zie ik dat verkeerd?

wanneer iemand zo meelt neem je hem sneller serieus !

Met mijn gedachten ergens anders,,.....

ben ik altijd overal !!

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 15:00

Princess schreef:
als je wil weten wat een pennymeisje is volgend bokt ga dan even in de zoekmachine zoeken!er zijn hier al zoveel topcis over geweest!
maar ik heb reactie!!

[i]kan ze bij andere pony's in de wei en is ze pittig of heel rustig kan ze springen en wat is haar naam.

okeej[i]

heb trug gemaild dat ze wel 1.15 m heeft gesprongen(vinden ze vast wel stoer haha!) en dat ik haar nu b spring en cross en dat ze heel braaf is maar met springen wel pittig(jaaa dat willen ze graag!) haha!!!
nou als ik weer bericht krijg laat ik het jullie weten!


als je dr helemaal lekker wilt maken moet je ff een paar oude penny's gaan lezen en dan kijken wat die paardjes kunnen ...uhmm kunstjes ofzo zeg je gewoon dat die van jou dat ook kan Tong uitsteken dat vinden ze vast helemaal super !!! Tong uitsteken Haha!

Met mijn gedachten ergens anders,,.....

ben ik altijd overal !!

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 16:02

zeg dat het een ex - circuspaardje is die ook nog heel veel prijzen heeft gewonnen met paarderennen en dat hij gevangen is door een cowboy uit een kudde

Icelandics
They grow when you get on

sans6

Berichten: 7894
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 16:21

Jahaa, en dan vertellen dat je haar hebt gevonden op een paardenmarkt, waar ze heel zielig afgelegen stond en iedereen haar negerde, maar toen jij voorbij kwam lopen hinnikte ze naar je.... En toen de eigenaar dit zag, hoefde hij meteen geen geld meer voor dat rotding, hij kon er maar beter vanaf zijn. Thuis aangekomen heb je hem gewassen en gepoetst en bleek onder die vieze haren en manen Ferro 2 te zitten...

You're immortal until proven otherwise

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 16:49

Lady_Promiss"]
[quote="Princess schreef:
idd!zet op minst je naam erbij ofzo, gewooon een krom verkeerd gespeld zinetje...wat denken die kids wel niet?


jah idd , mijn knollie staat ook te koop ( voor foto's check profiel Tong uitsteken ) en dan krijg je meeltjes met alleen

Wat is de vraagprijs?

terwijl ik onder de advertentie heb staan dat ik op zoek ben naar goed tehuis , als ik dan zelf op zo'n advertentie zou reageren zou ik me zelf ten eerste voorstellen , dingen vragen ( behalve de vraagprijs ) en zeggen dat ik van plan ben en wat ik te bieden heb.

of zie ik dat verkeerd?

wanneer iemand zo meelt neem je hem sneller serieus !
[/quote]

Nou, ik vond het zelf mateloos irritant dat sommige mensen de vraagprijs niet bij hun advertentie hadden staan. Ik heb op zulke advertenties niet eens gereageerd toen ik op zoek was naar mn pony.

Ik denk dat jij ook wel snapt dat de juiste pony veel tijd en geduld kost en als je naar iedereen die geen vraagprijs bij zijn paard zet een hele 'sollicitatiebrief' moet gaan mailen, dat dat dan ook niet opschiet.

Ik wil gewoon graag weten of een paard in ons budget past, zo niet: dan is het snel klaar. Zo wel: mooi zo. Dan zou ik misschien nog enkele vragen hebben of een afspraak willen maken.

XSantyX

Berichten: 387
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Bij Santos en Waldjo in de stal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 16:55

Princess schreef:
heb trug gemaild dat ze wel 1.15 m heeft gesprongen(vinden ze vast wel stoer haha!) en dat ik haar nu b spring en cross en dat ze heel braaf is maar met springen wel pittig(jaaa dat willen ze graag!) haha!!!
nou als ik weer bericht krijg laat ik het jullie weten!

Zeker even neerzetten Haha! !

Ik erger me daar ook altijd zo aan, staan er zulke advertenties: Ik zoek een gratis paard van 3 tot 8 jaar. Hij krijgt een heel goed tehuis.
Denken ze dan echt dat daar iemand op gaat reageren?¿

ponylover11

Berichten: 76
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:22

is er uberhaupt iemand die hier serieus op reageerd. Mijn vader koopt regelmatig paarden via internet en dan wil hij altijd de prijs weten, want ze gaan toch op transport naar Italie. Dus dan is de prijs belangrijker dan hoe de pony eruit ziet of wat hij kan.

Ik zoek nog een date!!!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:37

Vind je het niet een beetje sneu voor dat meisje om nu allemaal terug te gaan zitten pb en terwijl je waarschijnlijk toch dat paard niet aan haar verkoopt?

Kijk... Penny-meisjes reacties, die kun je verwachten. Zullen er ook altijd blijven. Maar het lijkt me sneu voor dat meisje als je steeds mailtjes terug stuurt.

Kun je haar beter meteen zeggen dat je liever niet reageert op zulke berichten en dat je ook zeker je paard niet gratis weg doet Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 23:31

Als jullie zulke mailtjes krijgen, zet het op de penny topic neer Lachen we vinden deze mailtjes GEWELDIG!!
Enne, pennymeisjes zijn vaak meisjes die denken dat wat er in de penny allemaal gebeurt, ook in het echt is. Dus gratis pony's, dat ze met 9 jaar ZZ dressuur rijden op mishandelde pony's die zij alleen aankunnen etc. Hyper!:):):D:D en overmatig smiley gebruik.
Dat zijn een paar PENNY kenmerken

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

XSantyX

Berichten: 387
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Bij Santos en Waldjo in de stal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 22:06

Waar is dat pennytopic?

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 23:38

zie mijn onderschrift Tong uitsteken

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 23:52

En mijn onderschrift Tong uitsteken

Heel ergerlijk zulke penny-reacties op een advertentie. Je kan er ook niks mee met zulke reacties. Want aan hun verkopen zal je toch waarschijnlijk niet...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, ElinaSK, GrapeshotBot, inge_romeo, Manieki, Oehlala, Rubio, Vagabondo en 142 bezoekers