vliegenfrontriem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

vliegenfrontriem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 16:47

waar kun je de vliegenfrontriem kopen met klitteband en de touwtjes zijn om en om licht en donkerblauw!!!weet iemand dat? en zijn die fijn!!


Kymm51
Berichten: 10
Geregistreerd: 20-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:51

Die kun je bij iedere paarden zaka kopen. Ik zag ze toevallig bij Divoza liggen voor ik meen 6 euro of zo. Ze zijn wel prettig, maar als je 'em voor de hele dag in de wei gebruikt, kun je 'em beter een beetje vastzetten met naald en draad aan t halster, want anders loop je kans dat je het weiland moet doorzoeken omdat je paard hem kwijt is geraakt. Ik (eigenlijk mijn paard) heb er altijd veel plezier mee!

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 16:52

bij divoza ook dan ga ik daar even kijken,bedankt

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 16:54

ja keek net op de site hebben ze allleen in blauw,want ik wou naar hetren kijken..


_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:51

Ga gewoon bij een zaak waar ze paardenspullen verkopen bij je in de buurt langs. Die hebben ze daar altijd. En misshjcien wel die ene die jij zoekt *LOL*

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 18:52

jaik ga al kijken bij divoza..

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 19:44

Die dingen zijn vrij algemeen verkrijgbaar hoor, dat moet niet moeilijk zijn. Ik vind het alleen ondingen... Kon iedere dag weer dat enorme weiland af zoeken op zoek naar dat ding en het aantal touwtjes werd ook steeds minder...

Nulla tenaci invia est via

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 19:45

Je kunt ze bij elke ruiterzaak kopen, maar ik vind ze niet zo fijn. Als je de ogen echt vliegvrij wil houden doet een vliegenmasker meer af.

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 19:45

ja dat zal wel,ik had nou een kunstoffen plastic zwart maar dat is ook niks,mis er ook al een ding van..

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:28

Je kunt ze ook zelf maken van strotouwtjes of andere touwtjes die je leuk vind. Dat deden wij altijd. Het kost minder en je hebt een soort bezigheidstherapie... en als ie kwijt raakt maak je gewoon weer een nieuwe Lachen Misschien niet de mooiste vliegenfrontriemen ooit, maar ze werkten wel en dat is imo het belangrijkst!

Der Ellmauer Dancing Queen

Ididit
Berichten: 1463
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 10:39

Ik heb er bij de divoza anders geeneen kunnen vinden.... alleen een zwarte leren van pagony en die vond ik te duur... ik weet niet waar je woont maar een hypoplaza of iets in die richting? ik heb hem zelf bij van rijs (zevenhuizen) gekocht. die hadden zwart, donkerblauw en rood met donkerblauw. ik vind het een ideaal ding! veel suc-6 met zoeken.

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 10:50

Zo'n ding is harstikke gevaarlijk als je paard op de wei staat, aangezien hij/zij een halster om moet voor een vliegen frontriem kan het paard overal achter blijven haken.

Maar als je toch zo'n ding wilt hebben, hebben ze die bij de Hyporama in Rotterdam. Ik heb zelf ook zo'n ding, met klittenband alleen dan zwart/grijs.

And he said:
"If all is grounded you should go make a mountain out of it"

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 11:10

Margreet schreef:
Die dingen zijn vrij algemeen verkrijgbaar hoor, dat moet niet moeilijk zijn. Ik vind het alleen ondingen... Kon iedere dag weer dat enorme weiland af zoeken op zoek naar dat ding en het aantal touwtjes werd ook steeds minder...


Maakte hem altijd met het klitteband vast aan mijn halster en dan tape er om heen. Ging hij nooit af. Vond hem alleen niet helpen tegen ontstoken/geirriteerde ogen.

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:40

bij de divoza had ik ze wel gezien en bij de meeste ruitersport zaken hebben ze die dingen meestal wel, misschien kunnen ze hem anders voor je bestellen ofzo als je er perse eentje wilt die jij leuk vind...

............

inka

Berichten: 937
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Bemmel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 15:52

Ik heb er een van rubber. Die schuif je om het halster en ze kunnen heel wat hebben.
Doordat je hem om het halster schuift heb je nooit dat hij af gaat zoals die met klitteband. Hij is ook lekker soepel.
Mijn ervaring met die touwtjes is dat de touwtjes op een of andere manier los laten zodat je op het eind geen vliegennet meer over hebt.

PAS OP!!!!! zwanger dus alles wat je zegt kunnen mijn hormonen tegen je gebruiken Lachen

Op zoek naar lp's? Ga dan naar: http://www.blue-rain.nl

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 21:19

Ik heb er 1 te koop, precies die jij zoekt! Maat Full.Ik vraag er 10 euro inclusief verzenden voor.

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25

prompter

Berichten: 10914
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 21:26

Ik heb ook zo'n rubberen - die met klitteband schuurt het paard heel snel af, de mensen bij ons op stal die zo'n ding hebben zijn hem constant kwijt...

Extremely rare and Beyond Compare

Kymm51
Berichten: 10
Geregistreerd: 20-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 12:41

Die met rubber heb ik nog nooit gezien, klinkt wel erg handig! Waar kun je die dingen kopen? Ook gewoon bij Divoza?

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 12:51

Je hebt die dingen toch ook met een neusriem erbij?

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 13:34

het klitteband van de frontriem die ik te koop heb is nog heel stug, dus dat kleeft nog heel goed. Je hebt ze volgens mij niet met een neusriem erbij

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25

prompter

Berichten: 10914
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:58

Kymm51 schreef:
Die met rubber heb ik nog nooit gezien, klinkt wel erg handig! Waar kun je die dingen kopen? Ook gewoon bij Divoza?


Ik heb de mijne bij Mr Ed uit Maasland vandaan.

Extremely rare and Beyond Compare

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 20:22

je hebt ze ook met een gespje, Arzu heeft hem vorige zomer elke dag om gehad, en is hem nooit kwijt geraakt(Dit jaar moet ik een nieuwe kopen, omdat ik hem ergens heb neergelegt, maar weet niet waar Scheve mond )

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Nathalie02

Berichten: 2443
Geregistreerd: 30-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 10:09

Maare heeft er ook een met klitteband....

Geen problemen mee...heb hem nog nooit hoeven zoeken in het land....

Ook gewoon bij ruitersportzaak gekocht....

Indra en Norah

inka

Berichten: 937
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Bemmel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 08:42

Kymm51 schreef:
Die met rubber heb ik nog nooit gezien, klinkt wel erg handig! Waar kun je die dingen kopen? Ook gewoon bij Divoza?


Gewoon bij ons bij de dierenwinkel voor 5 euro.

PAS OP!!!!! zwanger dus alles wat je zegt kunnen mijn hormonen tegen je gebruiken Lachen

Op zoek naar lp's? Ga dan naar: http://www.blue-rain.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, Foreverkliek, Fudge, GoogleAdsense, Trendiction en 35 bezoekers