Gezocht Jury voor onderlinge wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kymm51
Berichten: 10
Geregistreerd: 20-05-01

Gezocht Jury voor onderlinge wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 17:47

Wij zijn voor onze onderlinge wedstrijd van onze pension stal op zoek naar
iemand die voor ons in het juryhokje wilt plaatsnemen. Wij zijn geen vereniging, maar gewoon een pensionstal die een leuke dag wilt organiseren voor de mede amazones en ruiters.

Het gaat om een kleine onderlinge dressuur wedstrijd die we eenmaal per jaar houden op onze stal in Wolfheze. Dit is een klein plaatsje naast Arnhem/ A12. Dit jaar organiseren we de dag op 27 juni.

In deze dressuur wedstrijd wordt er gestart in de kinderklasse B (misschien ook L) en de gewone B, een paar starts in de L en heel misschien een start in de M. Dat ligt nog aan de inschrijvingen. Het is wel een echte dressuur wedstrijd, maar de gezelligheid staat voorop.

Wij zoeken een jury die op deze niveau's de deelnemers van opbouwende kritieken kan voorzien en daar ook ervaring in heeft. Helaas kunnen we hier niet voor betalen, maar je gaat nooit met lege handen naar huis! Het gaat om het ochtend programma, dat begint ca. 9.00 en zal rond het middaguur eindigen.

Ik hoor graag van u als u interesse hebt. Ik ben bereikbaar op het nr
06-47410181, of via mijn email Marliesbeekhuizen@hotmail.com.

Groeten Marlies Beekhuizen

Vue
Berichten: 8851
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:27

In de hippos vademecum ( die paardentelefooonboek die de knhs/fnrs enzo elk jaar uitgeven staat een hele lijst telefoon nummers. sucses !
mandy

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:32

Van VMR naar WD

Marliesjuh
Berichten: 1
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 14:36

Hoi,

Dat is niet helemaal wat we zoeken. Juryleden uit hippos willen vaak een grote vergoeding en dat kunnen wij niet geven, omdat we het inschrijfgeld erg laag willen houden. Ook is het zo dat die mensen vaak al ver van te voren volgeboekt zitten... We zijn dus echt op zoek naar een enthousiasteling die bij ons uit de buurt komt en er zin in heeft om ons hiermee te helpen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 18:27

Ik denk dat 27 juni een moeilijke datum is. Dan wordt het NK dressuur verreden in Nijmegen. Ik neem aan dat alle dressuurliefhebbers die dag in Nijmegen te vinden zijn.

Ik ben zelf geen jury maar wel een enthiousiasteling met veel schrijfervaring bij de ZZGP, die jullie graag uit de brand had geholpen, maar ook ik zit die dag in Nijmegen op de tribune te genieten

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 19:47

Jippie schreef:
Ik denk dat 27 juni een moeilijke datum is. Dan wordt het NK dressuur verreden in Nijmegen. Ik neem aan dat alle dressuurliefhebbers die dag in Nijmegen te vinden zijn.



Op degenen na die begin dit jaar al hebben toegezegd te jureren die dag

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 21:35

Fitzroy schreef:
Op degenen na die begin dit jaar al hebben toegezegd te jureren die dag

o ben jij er ook ingetrapt Haha! ik kon mijzelf ook wel voor mijn hoofd slaan, maar afzeggen kan je ook niet maken helaas!
enne Marliesjuh die GROTE vergoeding die de juryleden willen hebben valt echt wel mee hoor, ik word er in elk geval niet rijk van, ik vind het gewoon erg leuk om te doen, maar helaas heb ik ook al een andere wedstrijd staan!

Kymm51
Berichten: 10
Geregistreerd: 20-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 13:38

Ik weet dat je er niet rijk van wordt hoor, maar omdat we niet zo heel veel inschrijvingen hebben en het inschrijfgeld toch laag willen houden om dat geen drempel te laten vormen voor onze medestalgenoten om mee te doen, is 10 à 15 euro voor ons al veel. We moeten het hebben van de sponsoringen.

Maarreh, in ieder gaval iedereen harstikke bedankt voor de reacties. We zijn inmiddels voorzien. We gaan er weer een gezellige dag van maken, met veel zon hopelijk Knipoog