Wat vinden jullie van een pony/paard met een RAMSNEUS??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Wat vinden jullie van een pony/paard met een RAMSNEUS??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 22:13

Ik wil jullie mening hier graag over!!
Groetjes:Diana

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 22:16

Niet mooi! Een dish hoeft ook weer niet, maar een ramsneus is gelijk weer het andere uiterste.
Ziet er altijd zo grof uit! En op de een of andere manier vind ik paarden met een ramsneus vaak ook een onvriendelijke uitdrukking hebben, terwijl ze best vriendelijk kunnen zijn.
Nou ligt het type paarden waarbij ramsneuzen meestal voorkomen (dus de wat grover, zo je wilt zwaardere paarden) mij ook niet zo, dus misschien ben ik bevooroordeeld.

Nulla tenaci invia est via

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 22:16

in principe vind ik het niet zo mooi maar als het een toppertje is vind ik het allang zo erg niet!!

groetjes [naam]

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 23:33

ik rij zelf op een arabiertje met een vrij diepe dish, niet dat ik dat alleen mooi vind, mijn eigen arabiertje is bijna recht in z'n hoofd, maar door dat ik die dish gewend ben en eigenlijk alleen maar vrij fijne hoofdjes om me heen zie vind ik de wat groter hoofden en vooral ramshoofden niet mooi, wat ik ook lelijk vind is als in de onderkant het neusbeen er nog eens een keer zo er uit komt!

ooit zal ik daar komen waar ik wil zijn, ik moet alleen nog weten waar dat is.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 01:33

nou het gaat om een paardje,waar ik waarschijnlijk op ga rijden(naast m,n eigen paardje)
van de voorkant kun je dat niet zien alleen van de zijkant.
Maar het geval is dat het beest SUPER kan lopen,kan nog veel mee worden berijkt!!

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 07:59

Ik vind het over het algemeen niet mooi. Maar ik ken een redelijk fijn gebouwd paardje mét ramshoofd, maar wel met een hele leuke uitstraling en een redelijk grote voorpluk, dat scheelt ook!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 08:07

Ik ken ookeen paardje met een ramsneus, een paint. Super mooi paardje, bij haar vind ik het wel mooi staan!
Maar ze heeft ook een bles, maakt natuurlijk ook wel uit!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 08:30

Ik vind een ramsneus ook niet zo mooimaar bij bepaalde rassen komt het vaak voor. Bij de tuigers zie je het ook vaak

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 08:46

Ik vind een ramshoofd niet altijd mooi. Maar mijn tinker Yorghos heeft er wel een, hij heeft een brede bles en ziet er gewoon vriendelijk uit.
Mij heeft nog nooit iemand gezegd dat ze het bij hem storend vinden. Bij Yorghos vind ik het wel mooi.

* To Belg, or not to Belg *

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 09:12

Een paard met een ramshoofd vind ik meestal niet mooi. maar het zou geen beletsel vormen voor mij om het paard te kopen, indien het verder goede kwaliteiten heeft. Maar ik weet dat ik hierin een uitzondering vorm. Ik koop wel eens paarden om in te rijden en later te verkopen. als je naar de markt kijkt, is een paard met een ramshoofd niet gunstig: het verkoopt niet gemakkelijk, het drukt de prijs. Mensen kijken nu eenmaal (te) veel naar het uiterlijk. Ik voor mezelf vind het belangrijk dat ik een degelijk en gezond paard heb dat goed kan bewegen en waar ik alle kanten mee op kan.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 10:00

Ik vind het niet zo mooi maar als het paard super getalenteerd is zou ik hem niet laten staan.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 10:39

ik vind een ramsneus helemaal niet mooi, maar ja als dat paardje verder hartstikke mooi is en super kan lopen tja..... dan weet ik niet of ik 'm zou laten staan.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 10:44

Afbeelding

Deze heeft als het goed is nog niet op Bokt gestaan,
het is een vorig paard van mij, mèt ramsneus.
Maar wat was het een lieverd met een eerlijk oog want dat is het belangrijkste!

Gelukkig is zijn nieuwe eigenaar heel erg blij met hem en vindt hem het mooiste paard op aarde!

Ik moet wel eerlijk toegeven dat de kans groot is dat ik een paard er nu op zou laten staan,
Desiree zei het al, mensen zien het nou eenmaal niet graag!

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

grote gok

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 10:51

wat vinden jullie van een mens met een grote gok????????
verkopen maar he...
nee sorry...ik zou een goed paard met een ramsneus NOOOOIT wegdoen...
de vader van mijn paard, de hengst Boreas...die had het uitgevonden!!!!! neem me niet kwalijk, maar het was wel een van de beste intern. springers...
wie niet van een lelijk paard kan houden kan ook niet van een mooi paard houden.

je kan heus wel een voorkeur hebben hoor, maar een ramsneus vind ik geen reden om een paard niet te kopen. Verward

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 10:54

Wie zegt dat hij zijn paard daarom verkocht heeft dan Verward

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 10:59

volgens mij is jou iets niet duidelijk,ik kan een paardje rijden,niet kopen ofzo.
sjuimpje je foto doet niet,jammer.
Laatst bijgewerkt door diana op 15-01-02 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 11:09

Een ramsneus vind ik ook lelijk, geen idee of ik een paard daarom zou laten staan wanneer hij verder een geweldig paard is maar ik zie het liever niet. Die van mij (de tinker) heeft geen ramsneus maar wel een enorm lang hoofd, dat vind ik ook niet echt mooi maar verder is hij een geweldig paard en daardoor stoor ik me niet aan dit "schoonheidsfoutje". Lastig is het wel. Alleen mijn, inmiddels stokoude, Kiefferhoofdstel past hem. Verder heb ik nog geen passend hoofdstel voor hem kunnen vinden.

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 12:14

Ik vind een ramsneus ook niet mooi maar als ik het paard verder wel leuk vind (zowel uiterlijk als innerlijk en met rijden)) dan zou ik wel door die ramsneus heenkijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 12:32

Ik vind een ramshoofd in 100% van de gevallen die ik gezien heb echt lelijk, en ik geef eerlijk toe dat ik nooit een paard met een ramshoofd zou kopen. Tja, da's het voordeel van recreatieruiter zijn, dan hoef je niet alleen op mooie gangen te beoordelen, maar kun je gewoon kopen wat je 'leuk' vindt.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 12:40

Aurora schreef:
wat vinden jullie van een mens met een grote gok????????
verkopen maar he...
nee sorry...ik zou een goed paard met een ramsneus NOOOOIT wegdoen...
de vader van mijn paard, de hengst Boreas...die had het uitgevonden!!!!! neem me niet kwalijk, maar het was wel een van de beste intern. springers...
wie niet van een lelijk paard kan houden kan ook niet van een mooi paard houden.

je kan heus wel een voorkeur hebben hoor, maar een ramsneus vind ik geen reden om een paard niet te kopen. Verward


Het is gewoon een voorkeur die je hebt. Net zoals sommige mensen op blond vallen en andere op donker. Waarschijnlijk zou niemand Razinda kopen vanwege die bult aan de zijkant van haar hoofd. Dat is gewoon een ongelooflijke grote schoonheidsfout. Maar ik zie het niet eens meer. Zonder die bult zou ze een prachtig hoofdje hebben, maar het maakt mij niet meer uit. Al had ze 10 bulten op haar hoofd, voor mij blijft ze echt een toppertje! Lovers

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 13:03

ik vind het echt niet mooi, maar heel af enb toe niet leijk, maar dan moeten ze het wel maar een beetje hebben.
een pony waar ik op reed had dat ook een heel klein beetje(echt niet opvallend) daarbij stond het niet lelijk maar ik houd meer van arabieren kopjes(niet superrr erg dan)

ballo
Berichten: 12
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 14:37

ahum mijn paard heeft een ramsneus (niet overdreven erg) met een kolletje en hij ziet er super lief uit!!!!!!! hij heeft het vriendelijkste en sulligste koppie dat ik ooit heb gezien bij een paard dus willen jullie alsjeblieft ophouden met paarden afkraken die een ramsneus hebben. Lips are sealed

groetjes

I love eros 4 ever

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

ik ben het met ballo eens!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 15:09

Ik heb een tuiger met een heel mooi hooft.
Maar ik heb nu een nieuw paard gekocht en die heeft ook een ramsneus.
Ik ben heel eerlijk dat het niet supper mooi is.
Maar ze had weer andere dingen wat ik weer supper mooi vond.
Ieder paard is niet even mooi en ieder paard is niet even goed.
Maar gelukkig past op ieder potje een deksel!!!
En zijn smaken verschillend,gelukkig maar.
Groetjes:Corina

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 15:09

Beste Ballo, er wordt hier gevraagd wat je van een ramshoofd vindt, en ik vind het lelijk. Waarom zou ik dat niet mogen zeggen? Dat wil toch niet zeggen dat jouw paard niet lief is of dat jij achterlijk bent dat je 'm gekocht hebt ofzo?
Da's nou net dat kleine stukje respect dat je voor elkaar dient te hebben.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aliedaa en 42 bezoekers