Nu dit weer!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Nu dit weer!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 20:33

Ik ging vanmiddag lkkr naar Jordy, was 1 van die meiden van die draver (een egte pismerrie) er ook en een vriendin van der... heb ik opzich geen problemen mee als ze me niet lastig vallen Schijnheilig
Zij stond haar draver lkkr te poetsen en op te zadelen en ik had Jordy uit de wei geplukt om ook te gaan poetsen en zadelen... was ik klaar met poetsen gingen hun naar de bak... dus ik dacht hehe ff rust! maar ik had het zadel er nog maar net opliggen komen ze alweer terug Verward ik vragen wat er aan de hand was..? "ja die fjord (staat in een weitje naast de bak en miste Jordy Bloos ) die bokt de hele tijd naar Nabienne..." pfff dacht ik... maar ja! dus hun aan Anette (de "stalknecht") gevraagd of die weg mocht... en zijn ze weer verder gegaan met rijden (zover je dat rijden kan noemen... pony heeft ontiegelijk last van haar rug, ze kunnen hier door ook niet aan het bit zitten want dan gaan ze vliegen...) ik was klaar met Jordy en ging ook rijden... en toen kwam het 2de waar ik nu zooo ontzettend kwaad om ben!! ik reed lkkr op de linkerhand en zij op de rechter (ik had hier dus voorrang)... en telkens als ik haar tegen kwam ging ze maar net optijd opzij, dus daar werd ik al een beetje pissig om... (ik ben bij hun nogal licht ontvlambaar... vanwege allerlei dingen) tot op de laatste keer dat ik haar tegen kwam... ik zag haar al kijken en ze liet die pony net optijd van de hoefslag afgaan zodat ik precies achter haar komt langs moest... waardoor die pony dus een mep naar achter gaf Boos! vol in mijn scheenbeen!! dus ik Jordy gekalmeerd... en toen uit men slof geschoten!! ik heb me nog wel ingehouden hoor Knipoog waarop zei antwoorden "daar kan ik toch niets aan doen!!" en ze begon te huilen!! ik had egt geen zin om daar op te gaan reageren en heb stug doorgereden... ik had het egt zo gehad!! Dit is nl niet de eerste keer dat die pony uithaald... later hoorde ik van Anette dat ze gister ook al een jongetje vol op zn bovenarm (helemaal dik geworden) had geraakt... ook afgelopen zomer heeft ze een man op zn heup gemept, deze pony is gewoon gevaarlijk (gemaakt)!!
Toen ze hier kwamen was het al een ramp... [VvdD] Rare asociale mensen op stal... <--- dit topic had Supertje toen geopend!!

Sorry hoor moest het even kwijt Schijnheilig

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:36

Die pony is inderdaad levensgevaarlijk, en die kinderen ook. Stelletje idioten zijn het.
Dat net op tijd van de hoefslag gaan ken ik ook van ze, erg gevaarlijk met die pony. Die pony haalt vaker uit, en niet te zuinig ook, daar laten ze dan kinderen mee omgaan.....
Probleem is ook dat die kinderen er de ballen verstand van hebben, en de ouders hebben alleen nog maar paarden uit de verte gezien. Er wordt overigens vaak genoeg iets van gezegd, maar daar wordt niet naar geluisterd, komt vanzelf goed is het motto... Scheve mond
Ik hoop dat er nu eindelijk eens echt maatregelen genomen worden.

De man die ze geraakt had, raakte ze overigens niet op zijn heup, maar op een iets gevoeligere plek Bloos!

pinotjuh

Berichten: 165
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:39

Jeetje das echt k** ja. Ik zou daar echt niet tegen kunnen en vooral niet als ze weten dat tie uithaalt en dan toch nog zo dicht langs je rijden Boos!

bowena_84
Berichten: 2543
Geregistreerd: 11-10-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 23:06

pfff ben k blij dat wij een soort "prive stal" hebben waar niemand in mag Knipoog
en bij ons niet zulke mensen rond lopen (we hadden er wel een maar die hebben we eraf geschopt Knipoog)
maar kan je frustratie begrijpen.... hebben jullie nog eens met de stalhouder gepraat ??

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 10:01

bowena_84 schreef:
pfff ben k blij dat wij een soort "prive stal" hebben waar niemand in mag Knipoog
en bij ons niet zulke mensen rond lopen (we hadden er wel een maar die hebben we eraf geschopt Knipoog)
maar kan je frustratie begrijpen.... hebben jullie nog eens met de stalhouder gepraat ??


De stalhouder gaat (weer is) met die ouders praten... hij is het ook heel zat!!

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 11:49

Dat is niet normaal ... Maar ik was persoonlijk wel enorm uit mijn slof geschoten denk ik ...

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 12:03

Jeetje wat een verhalen ik hoop voor julie dat ze er weg moeten want dit is zo niet te doen.
Ikhou al helemaal niet van meppende paarden en zeker niet als er mensen mee omgaan die een meppend paard daar ook nog niet voor straffen of wat ook. Zielig voor eht paard vind ik het ook wel weer hoor.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 12:05

Zo wilde ik mijn topic al noemen!! Haha! Nee, zeker balen!

Nassie

Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:25

ik heb bij die kinderen in de klas gezeten en daar zijn ze net zo erg...
Laats had ik ookal zoiets met dat beest! de speelbal van Jordy lag bij haar in de uitloop, ik ga hem dus terug halen.. loop ik terug komt dat beest oppeens achter me aan met oren plat in haar nek Nagelbijten / Gniffelen
dus ik draai me om en ik geef haar een stoot! en gewoon verder gaan niet eens op reageren Verward
dusja toen ben ik maar gevlucht Tong uitsteken Schijnheilig Bloos

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 15:52

BeNGeL schreef:
Dat is niet normaal ... Maar ik was persoonlijk wel enorm uit mijn slof geschoten denk ik ...


het meisje zelf was al heeeel zenuwachtig aan het doen omdat ik er was (we hadden al een soort van rusie Knipoog ) ... ze begon ook gelijk te huilen na dat ik zei "waar ben je nou mee bezig t***" , dan kan ik niet verdergaan (toch iets van medelijden denk...) Tong uitsteken

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 15:57

SAKKIA schreef:
Jeetje wat een verhalen ik hoop voor julie dat ze er weg moeten want dit is zo niet te doen.
Ikhou al helemaal niet van meppende paarden en zeker niet als er mensen mee omgaan die een meppend paard daar ook nog niet voor straffen of wat ook. Zielig voor eht paard vind ik het ook wel weer hoor.


Ik heb ook best medelijden met dat beestje... dat zadel past gewoon niet, verschillende mensen hebben dit als gezegt, maar een nieuwe kopen ... ik heb ze ook al een keer proberen te helpen, ik had er 2x opgereden en aangepakt, maar hun deden er zelf verder niets voor en dan stopt het voor mij ook... je zag dat beestje in die 2 dagen dat ik haar deed zelfs al opknappen... ze werd er vrolijk van!! terwijl ik egt niet zo vriendelijk was voor haar, maar ze had wel duidelijkheid...

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 15:58

Kliko schreef:
Zo wilde ik mijn topic al noemen!! Haha! Nee, zeker balen!


Toevallig *LOL*

Nassie

Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:35

BeNGeL schreef:
Dat is niet normaal ... Maar ik was persoonlijk wel enorm uit mijn slof geschoten denk ik ...


Ja dat had ik nou ook gedaan