Heb er weer een wintspunt bij Jippie.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Heb er weer een wintspunt bij Jippie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 15:32

Gisteren weer hard aan de slag voor de 3de keer L1 starten. Gelukkig was het lekker thuis *LOL* . We hebben de laatste weken fijn gereden en goed getraind dus nu maar eens kijken of dat ook terug komt in de proef.

Ik was er een uur van te voren op gegaan omdat de laatste tijd bleek dat Leys na ongeveer een uur lekker los is en super te rijden is. Ook voor mijn zenuwen (jjaja dus nog geen dressuurprikker) is het beter dat we wat langer in rijden. Helaas kwam de ringmeester al na een half uur vragen of ik wilde starten. Helaas voor hem ik wilde niet ik ga er namelijk niet voor niets een uur van te voren op Verward . En idd na een uurtje zaten alle knopjes er super op wijken was goed galop ook. Dus starten maar.

Hij liep erg lekker helaas maakte ik zelf in de eerste proef wat slodigheidsfouten en hij bleek toch wat leeg te zijn. Vooral in het wijken kwam hij een beetje in verzet Verdrietig . Wel leuk was dat ik rechts aansprong ik een bok kreeg van leys maar toch een 7 als cijfer Verward . Ik was best angstig voor galopg aangezien hij wat moeite heeft dit lang vol te houden. Maar dat ging juist heel goed. Oke af en toe wat diep maar hij bleef galoperen. Kwam met een goed gevoel de ring uit maar zeker geen wintspunt. Idd 150 punten met goed en fijn commentaar (zowel pos. als neg.)

2de proef was net nog wat beter meer constant. Doordat hij toch wat moet was was hij niet zo dammerig wat hij nogal is met dressuur. Hij bleef met iedere oefening keurig wachten. Helaas ging in deze proef weer het wijken mis. Maar in deze proef had ik voor veel onderdelen vele hogere punten. En ook weer leuk commentaar vooral voor Galop terug naar Draf DOORZITTEN comm was " goed opgevangen en ondersteund" Yes dit is waar we veel op geoefent hebben opvangen met veeeeeeel been. Daardoor blijft leys veel beter door zijn lichaam lopen en blijft ook los in zijn mond.
Helaas scoorde ik hier nog een -2 omdat ik de F kwijt was na de galop. Maar ik kwam weer met een tevreden gevoel de ring uit. En de punten 161 YES een wintpunt hihi. Helaas verder geen prijs maar dat vind ik niet zo belangrijk.

Helaas kwam net na de prijsuitreiking Prakkie en Sten (Wendy en Dennis) binnen. We (Wendy, Merilyn, mayo en Spades en Sten) hebben dus nog lekker over de karakter paardjes kunnnen babbelen en ook even de video bekeken. Want mijn Beul had dat op de film gezet. En natuurlijk heb ik Wendy nog even mij ventje laten bewonderen. Die erg moe op stal stond. Thanks Supporters blij dat jullie er waren Lovers OP NAAR VOLGENDE WEEK dan mag ik weer *LOL* .

Hier 2 foto's van de video rest zet ik zo op ITP:
1STE PROEF:
Afbeelding

2DE PROEF:
Afbeelding

rest foto's op:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=402255#402255
Laatst bijgewerkt door UrbanL op 14-01-02 15:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 15:35

gefeliciteerd Party!! Party!! en zit er heel netties uit op de foto!

~Be as you are~

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 15:45

Dus zeker niet voor niks hard aan het oefenen geweest! Pas maar op, straks ga je die dressuurproefjes nog écht leuk vinden en wil je niet eens meer springen Tong uitsteken

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 16:01

Nogmaals gefeliciteerd (ook namens dennis)..
Oh ja....dennis was helemaal blij dat jouw vriend ook last had van een niet-standaard relatie...hihi

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 16:03

Ik heb speciaal voor Dennis een voorbeeld foto geplaats op ITP Schijnheilig . Misschien helpt het in jullie relatie Tong uitsteken .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 16:48

Gefeliciteerd! Het ziet er erg netjes uit.

:evaw:

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 18:24

Ja Pris volgende keer iets minder lang losrijden en dan gaan we voor de 2 WP!!!!!

Greetz DE BEUL!!! Extreme duivel

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 18:39

heeey das zeker niet slecht dus in april op naar kootwijk kun je heeeeeeeeeeeel mooi starten bij gert v/d hoorn!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 18:45

straks ga je het nog leuk vinden dat dressuur rijden Haha! [dressuurprikkertje Knipoog ]

Ik dacht dat je er mee zou stoppen maar voorlopig zou ik nog maar ff lekker door gaan hoor!

Hoe veel wp heb je nu in de L1?

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 18:45

Allereerst nogmaals gefeliciteerd, is nu de 3e keer (gister 1 keer, wendy net voor haar en mij en dan nu weer). Dus daar kunnen geen twijfels over bestaan denk ik zo.
Clown
En dan ff klein stukkie offtopic, alhoewel het wel weer met de dag te maken heeft:
Prisca schreef:
Ik heb speciaal voor Dennis een voorbeeld foto geplaats op ITP Schijnheilig . Misschien helpt het in jullie relatie Tong uitsteken .


Nope. Haha! Zoals bekend ik ben er duidelijk in: ik lees niet voor. 'k heb bewondering voor Spades dattie t doet, maar ik zie echt niet bij welke letter we zitten dan, en vrees ik helemaal de weg kwijt te raken (wil ik wen niet aandoen *LOL* ). Ik laat t over aan de profs, ik snap daar gewoon niets van Schijnheilig


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 22:57

Wel flauw hoor Sten dat je Wen. niet eens wil helpen Tong uitsteken .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 23:06

LOL, sorry rijmpiet, maar ik help er liever niet van de regen in de drup. Wen heeft altijd wel iemand die meegaat die het veel beter kan. Zet mensen daar in waar ze het meest tot hun recht komen zeg ik maar.

En dus ben ik altijd maar de vrachtwagen aan het uitmesten na wedstrijd...hmmm hier klopt iets niet Knipoog

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 13:21

Volgens mij ben jij degelijk wel een dressuurmuts Lachen , leuk man, ziet er hartstikke goed uit!!!

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 18:41

heeee pris, wat goed man. ziet er errug mooi uit op de fotos. ik ga begin februari voor het eerst L1 starten, ben heel benieuwd hoe dat gaat.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 19:03

gaaf joh gefelicitered met je winstpunt!! op naar t Z nu he?? (word je toch nog dressuurmuts Haha! )

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, frutsel05, moeshie, singa, Supertje, Titsia, vilheide, xDeena_ en 188 bezoekers