Vandaag zou baby-Indie moeten komen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Vandaag zou baby-Indie moeten komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 09:05

Mja...

Zondag dacht ik dat ze echt aan het eind van haar latijn zou zijn...weinig eetlust,kleine beetjes plassen...bovendien zijn haar banden ook flink los en haar buik zakt behoorlijk uit nu...

Maar gister en eergister maakte ze even een bescheiden rengalopje door de wei heen...Rolleyes...alleen het bokken ging niet meer zo flexibel...

Ook haar voerbak is niet meer veilig...ze likt de bak tot op de laatste kruimels uit... Scheve mond

Bovendien volgt ze me zeer nauwkeurig wat ik doe en laat...

Al met al een zeer merkwaardige gewaarwording...

Dus ik ben benieuwd Haha!


Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 11:56

Spannend!!!

http://www.lindasminiatures.com
Minipaarden met uitstraling, exterieur, beweging en een bijzondere kleur!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 13:27

Ja erg spannend!!
Zou wel mooi zijn als het veulen op de uitgerekende datum komt Knipoog
Ik wacht nou al 16 dagen Schijnheilig
Ik ben benieuwd of je vandaag een veulentje hebt of niet, laat het ons weten als er veranderingen zijn!!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 13:55

Summertje schreef:
Ja erg spannend!!
Zou wel mooi zijn als het veulen op de uitgerekende datum komt Knipoog
Ik wacht nou al 16 dagen Schijnheilig
Ik ben benieuwd of je vandaag een veulentje hebt of niet, laat het ons weten als er veranderingen zijn!!


16 dagen? dat lijkt me zo oliebol he, kijk constant op mijn telefoon of ik gebeld wordt Haha!

Maar als het veulen er is,plaats ik natuurlijk foto's hier Haha!


strudel

Berichten: 125
Geregistreerd: 16-11-03
Woonplaats: Ouderkerk aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 14:13

strudel was de 11e uitgerekend, maar houdt zich voorlopig ook nog liever bezig met eten!
Dat is tenslotte het allerbelangrijkste voor een haflinger!, volgens mij zijn ze zelfs in staat door te eten als ze weeën hebben!:P

Peu nerveu wordt je er van! ik spring ook telkens op als de telefoon gaat op m'n werk, maar nee dan wil er iemand iets bestellen, 't ja het gewone leven gaat ook gewoon door Lachen

succes met je zenuwen!

boomloos, bitloos, ijzerloos, hoefschoenen, nvvr, lang leve de vooruitgang! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 14:19

strudel schreef:
strudel was de 11e uitgerekend, maar houdt zich voorlopig ook nog liever bezig met eten!
Dat is tenslotte het allerbelangrijkste voor een haflinger!, volgens mij zijn ze zelfs in staat door te eten als ze weeën hebben!:P

Peu nerveu wordt je er van! ik spring ook telkens op als de telefoon gaat op m'n werk, maar nee dan wil er iemand iets bestellen, 't ja het gewone leven gaat ook gewoon door Lachen

succes met je zenuwen!


Haha nog een slachtoffer haha Lachen

Plaats jij ook foto's als het veulen er is?

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:46

Spannend hoor
Het niet eten van lady was voor mij ook het voornaamste punt dat ik dacht van hier klopt iets niet, want als er iets is wat lady graag doet is het wel eten Vork
Ik hoop voor je dat het veulen gauw komt, ik heb gelukkig maar een nachtje hoeven waken.
Dan kan je dan lekker genieten van je veulen, ze zijn zo lief Lovers Haha!

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:10

Haffie_Lady schreef:
Spannend hoor
Het niet eten van lady was voor mij ook het voornaamste punt dat ik dacht van hier klopt iets niet, want als er iets is wat lady graag doet is het wel eten Vork
Ik hoop voor je dat het veulen gauw komt, ik heb gelukkig maar een nachtje hoeven waken.
Dan kan je dan lekker genieten van je veulen, ze zijn zo lief Lovers Haha!


haha, ik kan me nog herinneren dat ik in een topic had gezegd tegen jou dat misschien jouw veulen nog eerder zou komen als de mijne (indien wij allebei een haffie hebben)...maar die van jou is dus echt eerder en zoooo lief Lovers

Vanavond stond ze er weer rustig bij,een klein galopje toen ik haar in de wei liet...

Alleen had ze 2 keer dat er een klein druppeltje vocht uit haar vagina kwam...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Joyceee86 en 27 bezoekers