leren laarzen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

leren laarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-02 20:56

Ik wil een paar leren laarzen kopen, welk merk zal ik nemen? Ik koop ze alleen voor concours, dus niet van de krengen die je 3 maanden moet inlopen. Hoeft ook geen topkwaliteit te zijn omdat ik ze toch niet zo vaak aan heb. Ik zat aan Equin of Rectiligne te denken. Liefst van rond de 300 gulden.

Ik wil leren laarzen omdat ik geen rubberen kan vinden die me goed passen, en omdat ik niet met die krengen kan rijden. Bovendien moet een verjaardagkado verzinnen Haha! , en vind ik leren laarzen gewoon mooooooi! Mn voeten groeien toch niet meer (mag ik hopen Clown )
Laatst bijgewerkt door Concorde op 15-01-02 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 21:57

Ik ben helemaal weg van Mountain Horse laarzen Lachen
Zitten echt lekker, ik heb nu voor wedstrijden de Sportive High Rider besteld, dat zijn deze;

Afbeelding

Ogen iets mooier en zijn iets 'steviger' dan de normale High Rider, die ik trouwens ook heb en echt alles mee doe.
Ze zijn wel ook van kalfsleer en dat is zowiezo zachter, ik wilde kiezen tussen deze en de Rectiligne en deze waren bijna 400 gulden en de Rectiligne rond de 600. (waar ik keek dus)

kian

Berichten: 80
Geregistreerd: 05-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 22:18

Ik heb dan wel laarzen die duurder zijn dan 300 gulden, maar volgens mij is er een ding dat alle leren rijlaarzen gemeen hebben en dat is het inlopen. Voor zover ik weet, hoef je alleen laarzen die wat te ruim zijn niet in te lopen en verder alle leren laarzen die je kunt vinden! Als dan niet zo zou zijn, kunnen ze nooit zo goed aansluiten.
Cool Als je alleen leren wilt voor wedstrijden vind ik ook 300 zonde van het geld. Dan zou ik nog eerder hele goede kunststoffen kopen. Als je ze maar zo weinig aan hebt, zie je het verschil toch bijna niet, je voelt vooral het verschil, bij goed aangemeten rijlaarzen. Pling
Ik heb zelf Cavallo dressuur laarzen. Weet het type zo even niet uit mijn hoofd, maar ze waren erg kostbaar, ik hoop ze in ieder geval heel lang niet meer te hoeven kopen, dat zeker.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 14:09

Ik heb de Petrie Perfect, iets van 360,- en ze zitten geweldig! Maar ik zou zelf gewoon even van veschillende merken aanpassen, want wat de een heel fijn vindt zitten, vindt de anders verschikkelijk!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 14:30

ik had eerst rectiline.... deze waren 315 bij riel klumper (die ken je wel he lieke Knipoog )
zitten erg lekker, lekker soeple leer, maar ze zakken wel redelijk snel in.

groetjes liselot

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 15:41

ik heb petrie perfect voor training en petrie normal voor wedstrijden (van echt helemaal leer)die laatste zijn in bestelling.