Een record gebroken!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Een record gebroken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 21:38

Alweer bijna 3 weken zonder Goldy! Bloos!
Ze is nu voor de 2e keer naar de hengstenhouder om geinsemineerd te worden, omdat de eerste keer was mislukt. Deze keer is ze alleen al wel veel langer weg! Aankomende dinsdag is ze 3 weken weg! (maar ik hoop dr voor dinsdag wel op te kunnen halen!)
Wow, dis echt het record van de 7 jaar dat ik Goldy nu heb dat we het zonder elkaar moeten doen! In dit jaar nu al 4en een halve week! (niet achter elkaar maar toch Tong uitsteken)
T langste dat ik in de 7 jaren dat ik dr heb, zonder dr ben geweest was 1 week! En nu al bijna 3 weken, ben alweer bijna vergeten hoe ze eruit ziet! Bloos!
Gelukkig kom ik bijna om in mn schoolwerk dus veel tijd om er over na te denken heb ik niet Scheve mond

Ohja zo ziet ze er uit! Clown
Afbeelding

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 10:30

Das wel een leuk paardje!! Gelukkig maar dat je wat "afleiding" hebt!! Haha!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 10:32

Ik vind het echt een leuke pony... Voor welke hengst heb je gekozen?
En vind je het niet vervelend dat ze naar een andere stal moet daarvoor?

Bij Stal Karima, van Moenira, komen ze langs om te insemineren. Dat gaat heel snel en eenvoudig...

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 11:14

ze kunnen wel bij je thuis komen als de hengstenhouder dat aanbied, dus het ligt niet aan op welke stal je staat. soms is het ook makkelijker om naar een hengstenhouder toe te brengen als je merrie niet makkelijk darchtig word enzo. dan kunnen ze haar goed in de gaten houden.